Minäkin haluan ylöstempauksen odotuksenajan päättyvän

Anonyymi-ap

Mutta en minä pettynyt ole siihen ettei ylöstempaus ole vielä tapahtunut. Odotellaan rauhassa ylösottoa ja on hyvä muistaa että monet sukupolvet ovat odottaneet ennen meidän sukupolveamme ylösottoa ja kuolleet kesken ylöstempauksen odotuksen. Silti heilläkin kuten meilläkin on asiat hyvin, kun vaan ovat oikeasti Jeesuksen omia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/David_Pawson

Minkä vuoden laittaisit takarajaksi, johon mennessä ylöstempaus tapahtuu jos olisit tilanteessa jossa sinun olisi jokin aikaraja annettava, johon mennessä ylöstempaus on tapahtunut. Onko sinulla jokin vuodenaika tai vuodenaikoja mielessäsi, jolloin ylöstempaus tapahtuu jonakin vuonna? Muistaakseni David Pawson sanoi alkusyksyä ylöstempausajankohdaksi, olikohan elo-syyskuun taitetta. Perusteluja en muista mitä Pawson sanoi, mutta kovasti hänkin odotteli ylöstempausta ja siihen pääsyä, mutta niin vain hänelläkin aika tiimalasissa tuli täyteen 90 vuotiaana.

https://www.youtube.com/watch?v=SKMIdRPzf6s

11

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Pawsonin mukaan aikojen lopussa ihmiset ovat maailmassa kolmiyhteisen Jumalan (Isän, Pojan ja Pyhän Hengen) sijaan kolmiyhteisen Saatanan (Paholainen, Antikristus, väärät profeetat) käsissä, jolloin kristittyjen on kiellettyä ostaa mitään ruokaa itselleen tai edes lapsilleen, jos heillä ei ole otsassa tai ranteessa paholaisen merkkiä tai mikrosirua, jossa on Pedon luku. Näin ollen Pawsonin mielestä maailmassa ei ole käteistä juuri ennen kuin Jeesus tulee takaisin. Tosikristityt kieltäytyvät ottamasta tätä merkkiä ja jotkut voivat jopa kuolla sen tähden, "30 vuotta sitten tälle naurettiin Englannissa, kun puhuin tästä ensimmäisen kerran, mutta nyt sille ei enää kukaan naura." Pawson toteaa. "

Aamen.

• Anonyymi

Alkaisipa ne uskovaisten ylösvedot pian.
      Meidän muiden vaivanaika loppuisi viimein.

• Anonyymi

kristittyjä murhataan vuosittain 250.000, kertoo Pawson joskus ennen kuolinvuotaan 2020. Paljonkohan viime vuonna musl....murhasivat kristittyjä.

Jännä ettei mainita ketkä murhaa kristittyjä wikipediassa. Itse olen uutisista nähnyt että musl....ovat yleensä murhaajinansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kristittyjä murhataan vuosittain 250.000, kertoo Pawson joskus ennen kuolinvuotaan 2020. Paljonkohan viime vuonna musl....murhasivat kristittyjä.

Jännä ettei mainita ketkä murhaa kristittyjä wikipediassa. Itse olen uutisista nähnyt että musl....ovat yleensä murhaajinansa.

Suomessa kuolee vuosittain noin 50000 ihmistä.
        Eri syistä ja kaikesta huolimatta.
        Yhtään ei ole silti kovista odotuksista ja lupauksista huolimatta vielä ylösvedetty vaan tuo kuolema aina kerkeää ensin?
        Kokoajan on helluntailaisilla jotakin kihelmöivää vetoa menossa mutta mitään ei reaalimaailmassa kuitenkaan tapahdu.

• Anonyymi

Kannattaa mennä perunakellariin odottamaan.
      Kyllä ne sitten koputtaa ovelle kun vuorosi on.

• Anonyymi

Veikkaan Jeesus tulee Lehtimajajuhlien aikana. Lähivuosina, vuotta en arvaa. Suomessa on silloin yö. Silloin kaksi naista jauhaa käsikivillä... Tämä on idässä, päivällä. Suomessa eläimille viljat jauhaa esim. Nipere. Vehnämyllyt ovat Suomessa jo harvassa. Ennen niitä oli useita. I am ready for heaven. En ole taivaassa takapenkissä. Katsotaan vaan kerran. Mun pelastus ei ole että juuri mennään riman yli.

• Anonyymi

No mahtaa se ylöstempaus olla melkoinen show! Ei enää mitään harsoihin pukeutuneita enkelikuoroja tai kirkonkellojen kilinää, vaan BOOM! Jengi lähtee ilmaan kuin ilmapallot vappuna. Eikä mitään avaruuspukuja! Siellä sitä sitten leijutaan banaanitaskussa ja Crocsit jalassa halki avaruuden.

Maa kun ei enää ole mikään lättänä pannukakku, vaan ihan kunnon pallo, niin porukka ei tiedä mihin suuntaan mennä. Toinen tempastaan Sipoosta, toinen Savosta, ja kolmas päätyy vahingossa Marsin kiertoradalle. Joku huutaa vielä matkalla: “Pitikin just tänään jättää kahvit juomatta!”

Ja mieti nyt sitä, että olet just pessyt pyykit ja ripustat sukkia kuivumaan, niin yhtäkkiä tempastaan yläilmoihin sukkakori kainalossa. Naapuri katsoo ikkunasta: “Siellä se taas sekoilee, varmaan joku mainostempaus.”

NASA seuraa tilannetta ja koittaa löytää selitystä, mutta ainoa mitä saavat selville on, että suomalaiset ovat yllättävän tyyniä silloinkin kun ne leijuu avaruudessa ilman housuja.

Ja me muut? Me jäädään tänne maan pinnalle miettimään, että olisiko pitänyt käydä useammin kirkossa vai oliko tää joku galaktinen huumoripilkki. No, aina voi yrittää hypätä trampoliinilta, jos vaikka pääsisi jälkijunassa mukaan.

• Anonyymi

kyllä se helvetissä vastauskin tulee mieleen kirkkaana olisiko kannattanut olla yhtä viisas kuin sinetöidyt kristityt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä se helvetissä vastauskin tulee mieleen kirkkaana olisiko kannattanut olla yhtä viisas kuin sinetöidyt kristityt.

Sielläpä monillisilla karu kurjuus tojellisoituu. Tuntuu välil turhautukselliselta varoittaa ihmeisii, muistahansanhan ihhekin yhä milaisllinen tolluke olin uuvestisyntymättömänä vaikka olin yhjes Raamatunjakees kuin roikkumas, se tuli toisinaan mieleen, kehotus ehtiä totuutta ja vinaalija selvyyttä voiko tuo Raamattu sanoa sen tottana että Jumala on tojellakin olemassa.

" Ehtivä löyvää, koputullisoivalle avautuu lopulliselta totuujen ovikin."

Jumalan olemassaolo kun selvisi 100 rossaisuujes mulle niin a vot, siitä aloin oppimalla tietämöimään millaisellisuus on Jumala. Ja tämä millaainen Jumala on niin kyllä Hänellinen on hämmästyttävällisyys, on paljon sellaista kaunist, hyvyyttä, monija seikkaisuuksija Hänen persoonassaan, oikeujenmukaisessa synnittömyyjest vapaas luanteheessaisessaaseens.

Ihaillen Herraa ja kiittäjen kun saan olla harvinaistuvainen "viimehiineen mohikaanisuus" , Jumalan läpsimys.

Selef Urge

• Anonyymi

Odotat ylösottoa kuin ahven pilkkiavannolla?

• Anonyymi

Ainut ylösotettu taitaa olla Uudenkylän varikon vartiosotilas vuonna 1965.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4228
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      120
      2843
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2272
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1983
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1853
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      80
      1511
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      18
      1445
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1334
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe