SYNNIT ON MAHDOLLISTA SAADA ANTEEKSI, MUTTA MITEN?

Anonyymi-ap

Näin apostoli Johannes opastaa:

” Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9

81

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,

• Anonyymi

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.

• Anonyymi

” Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani.”
      Psalmi 32:5

• Anonyymi

Sentähden minä tunnustan sinun edessäs syntini, ja en peitä pahoja tekojani. Minä sanoin: minä tunnustan Herralle pahat tekoni; niin sinä annoit anteeksi syntini vääryyden, Sela!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sentähden minä tunnustan sinun edessäs syntini, ja en peitä pahoja tekojani. Minä sanoin: minä tunnustan Herralle pahat tekoni; niin sinä annoit anteeksi syntini vääryyden, Sela!

Då uppenbarade jag min synd för dig och överskylde icke min missgärning. Jag sade: "Jag vill bekänna för HERREN mina överträdelser"; då förlät du mig min synds missgärning. Sela.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Då uppenbarade jag min synd för dig och överskylde icke min missgärning. Jag sade: "Jag vill bekänna för HERREN mina överträdelser"; då förlät du mig min synds missgärning. Sela.

I acknowledged my sin unto thee, and mine iniquity have I not hid. I said, I will confess my transgressions unto the LORD; and thou forgavest the iniquity of my sin. Selah.

• Anonyymi

Vapahtaja olet sinä!
      Elä ihmisiks, piäset vähemmällä. Ei siihen syntikäsitettä tai jumalakuvitelmaa tarvita.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Aloittaja jättää kertomatta tärkeän asian, vaikka synnit saisi anteeksi, niin syntiä seuraa aina rangaistus.

3. Moos. 26:39

Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin

2. Moos. 34:7

joka pysyy armollisena tuhansille, joka antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit, mutta ei kuitenkaan jätä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille ja lasten lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen".

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
      2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli

• Anonyymi

Jeesuksen armo toteutui vasta Golgatan jälkeen. Jolloin tunnustetut ja anteeksipyydetyt synnit pyyhittiin pois, joten ne eivät vaikuta pelastukseen. Maallinen oikeus ei tunne armoa, joten pahat teot on kärsittävä. Jeesuksen armo, näkee synnin aiheuttaneet juurisyyt perusteellisesti. Siksi Hän armahtaa herkästi. Ihmisten lait, eivät armahda. Ennen Jeesusta, jäivät pahojen tekojen seuraukset, vaikuttamaan, eikä niitä päässyt pakoon. Usein ne vaikuttivat jopa sukupolvienkin yli. Samoin, kuin nykyisten uskottomien keskuudessakin.

• Anonyymi

Jumala on tunnetusti pitkävihainen ja armoton. Kaiken muistava, muttei mihinkään auttamiseen ryhtyvä.
        Moni diktaattori haluaisi olla hänen kaltaisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on tunnetusti pitkävihainen ja armoton. Kaiken muistava, muttei mihinkään auttamiseen ryhtyvä.
        Moni diktaattori haluaisi olla hänen kaltaisensa.

Et tunne Jumalaa, et evankeliumia.

• Anonyymi

Ilm. 20:12

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Aloittaja jättää myös kertomatta, mitä synti Raamatussa tarkoittaa.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Jeesus kuittasi kaikkien synnit ristillä, myös tulevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kuittasi kaikkien synnit ristillä, myös tulevat.

Höpsistä, omia tekemisiään se siellä tolpassa kuittasi 🩸🎚️

• Anonyymi

Synnit anteeksiannettu, tärkein asia!

• Anonyymi

Psykologinen pelkkä anteeksi julistaminen voi johtaa myös väärään rauhaan.

Ihmisellä ei ole valtaa julistaa anteeksi kuin sellaisia pahoja tekoja, jotka kohdistuvat häneen itseensä. Sekin on vielä ehdollinen. Ja anna meille anteeksi meidän pahat tekomme, kuten mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Kollektiivinen perisynti ei poistu tunnustamalla, vaan ainoastaan kristillisessä kasteessa.

Raamatun mukaan kaste ja ehtoollinen ovat niitä asioita, joissa Jumala on konkretian tasolla läsnä ihmisen syntiongelman vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykologinen pelkkä anteeksi julistaminen voi johtaa myös väärään rauhaan.

Ihmisellä ei ole valtaa julistaa anteeksi kuin sellaisia pahoja tekoja, jotka kohdistuvat häneen itseensä. Sekin on vielä ehdollinen. Ja anna meille anteeksi meidän pahat tekomme, kuten mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Kollektiivinen perisynti ei poistu tunnustamalla, vaan ainoastaan kristillisessä kasteessa.

Raamatun mukaan kaste ja ehtoollinen ovat niitä asioita, joissa Jumala on konkretian tasolla läsnä ihmisen syntiongelman vuoksi.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Perisynnin vallassa oleva luonnollinen ihminen ei ilman kastetta ole edes ikuisesti elävä sielu.

1. Moos. 3:22

Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"

• Anonyymi

Leeviläisten pappien poikalapset 1 kk ja sitä vanhemmt piti puhdistaa synnistä, jotta heidät voitiin viedä ilmestysmajaan, missä Jumala oli paikalla.

"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."

• Anonyymi

Ovatko helluntalaiset ohjanneet sinua?

• Anonyymi

Hes. 13:10

"He ovat johtaneet minun kansaani harhaan. He ovat vakuuttaneet: 'Rauha', vaikka rauhaa ei ole. Kun kansa on rakentanut suojamuurin, he ovat valkaisseet sen kalkilla.

• Anonyymi

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

• Anonyymi

Ps. 59:7

He tulevat ehtoolla, ulvovat kuin koirat ja kiertävät kaupunkia.

Hoos. 7:14

Eivät he huuda minun puoleeni sydämestänsä, vaan ulvovat vuoteissansa. Jyvien ja viinin tähden he kokoontuvat. Minua vastaan he niskoittelevat.

• Anonyymi

Se vilkutteluhan on varma konsti 🩸 ❣️😁

• Anonyymi

Eikös se itse Lestadios ollut juoppo rovasti Lapissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se itse Lestadios ollut juoppo rovasti Lapissa?

Entäpä sitten tämä valehteleva rikollinen naisten alistaja Paavali, jota lestadiolaiset jumaloi.

• Anonyymi

Pelkästä armosta puhuminen ja syntien anteeksisaamisesta puhuminen vapauttaa ihmisen tekemään vaan lisää syntiä.

• Anonyymi

Lahkoissa jopa murha kuitataan selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella ja pään nyökkäyksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkoissa jopa murha kuitataan selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella ja pään nyökkäyksellä.

Molemmat voivat tuntea toisensa entuudestaan ja olla vaika sellikavereita keskenään.

• Anonyymi

Paavali kuittasi tekemänsä Stefanoksen murhankin pelkällä käden heilautuksella ja tokaisulla "minun armossani on kylliksi".

Mutta toisin kävi. Miehen saama Saatanan enkeli tappoi hänet Roomassa. Paha äkkikuolema, mihinkä ei liittynyt mitään armoa.

5. Moos. 19:21

Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."

• Anonyymi

Roisto mikä roisto. Panee vaan ihmettelemään, että jotkut pitää demonin vallassa olevaa valehtelijaa epäjumalanaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roisto mikä roisto. Panee vaan ihmettelemään, että jotkut pitää demonin vallassa olevaa valehtelijaa epäjumalanaan?

Samanhenkiset pitää idolinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua kun nielet teuvovalhetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meissä kaikissa käy saatanan demoni, kun tunne kuohussa suutumme. Mutta ei se pysty Paavalin tapaiseen vaikuttamaan, koska hänessä on Jeesuksen antama Pyhä Henki, joka inspiroi hänen loistavaa evankeliumin totuutta kertovat kirjeensä. Paavalin herkkää synnintuntoa kuvaavat tuskittelut, ovat vain kyseleviä neuvon pyyntöjä, jotka hän tuo Jumalalleen. Ateistit mieluusti tarttuvat näihin rehellisiin tilityksiin, jotka Paavali tuo julki kaikille maailman ihmisille, jotka tuskittelevat synnintuntonsa kanssa.

• Anonyymi

Eksyttäjät on taitavia manipuloijia. Petoksen ensimmäinen vaihe on luottamuksen hankkiminen.

• Anonyymi

Karman laki, mitä kylvää sitä niittää.
      Pahoja tekoja ei kukaan saa anteeksi.

• Anonyymi

Se on oikeudenmukainen laki, johon rehelliset ihmiset uskoo. Venkoilematta rötöksiään jonkun mielikuvitus olennon kannettavaksi.

• Anonyymi

Paavali ei kuulu tuohon joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

Lampola?

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa antikristukst tappoivat yhden pariskunnan, Ananiaan ja Safiiran talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Ruumiit haudattiin heti piiloon, eikä asiasta ilmoitettu omaisille eikä viranomaisille yhtään mitään.
      Syy murhista laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.

• Anonyymi

Pyhän Hengen syyttäminen murhammieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudessa Testamentissa on erilaisia väitteitä, joihin yhtyminen voi johtaa Pyhän Hengen pilkkaan.

Mark. 3:29

mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan armon määrätietoinen ja loppuun saakka menevä torjuminen on ainoastaan pyhä henen pilkkaa, ei tuollaiset jutut.

• Anonyymi

Jos Ananiaan ja Safiiran ryöstömurhaa olisi tutkittu, niin Pietari ja Paavali olisivat olleet pääepäiltyjä siihen tekoon.

Molemmat kohtasivat rangaistuksen, samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi

Raamattu kertookin, että Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni lopulta Paavaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu kertookin, että Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni lopulta Paavaliin.

Se oli se Pyhä Hönkäys.

• Anonyymi

Jeesus ilmoitti kaiken opin oikeille apostoleilleen eläissään. Ei hän luvannut sen jälkeen antaa muille mitään uutta ilmestystietoa, mitä Paavali väitti saaneensa.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, SILLÄ MINÄ OLEN ILMOITTANUT TEILLE KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Paavali ei tuohon Karitsan oikeiden apostoleiden joukkoon kuulu.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Uskovaiset! Mitä syntiä te teette aina arkipäivinä, että pitää Sunnuntaina käydä pyytämässä synnit anteeksi??

• Anonyymi

Puhu vaan omista synneistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vaan omista synneistäsi.

Mitä minä ymmärrän "synnistä", niin en tee ollenkaan syntiä!! Eli, elelen elämääni paljon fiksummin, kuin Uskovaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minä ymmärrän "synnistä", niin en tee ollenkaan syntiä!! Eli, elelen elämääni paljon fiksummin, kuin Uskovaiset.

Raamatussa synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Siksi lahkolaiset ja muut roistot opettaa, että lait on kumottu. Nyt vaan eleillään vapaasti pelkkien henkien voimasta kuin ellun kanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.

Siksi lahkolaiset ja muut roistot opettaa, että lait on kumottu. Nyt vaan eleillään vapaasti pelkkien henkien voimasta kuin ellun kanat.

Eli, Uskovaiset rikkoo alati Jumalan lakia, kun pyytelevät syntejään anteeksi joka Sunnuntai!!!????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli, Uskovaiset rikkoo alati Jumalan lakia, kun pyytelevät syntejään anteeksi joka Sunnuntai!!!????

Synnit pitää tunnustaa tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitää tehdä sitä syntiä, jotta voi taas pyytää niitä syntejä anteeksi.
        Se on jatkuva kierre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitää tehdä sitä syntiä, jotta voi taas pyytää niitä syntejä anteeksi.
        Se on jatkuva kierre.

Lestadiolaiset lupaa synnit anteeksi kun vaan vilkutat tättäsi saarnamiehelle siihen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestadiolaiset lupaa synnit anteeksi kun vaan vilkutat tättäsi saarnamiehelle siihen suuntaan.

Nuoret tytöt tosin joutuu halailemaan niitä saarnamiehiä, niin varmistuu syntien anteeksisaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret tytöt tosin joutuu halailemaan niitä saarnamiehiä, niin varmistuu syntien anteeksisaaminen.

Riittäneekö jonkin vakavamman synnin anteeksi saamiseen pelkkä halaileminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittäneekö jonkin vakavamman synnin anteeksi saamiseen pelkkä halaileminen?

Joissain lahkoissa pelkkä pään nyökkäys riittää sovittamaan vaikka murhan.

• Niin Raamatussa kerrotaan miten saan syntinsä anteeksi.

• Anonyymi

Jesse tulee

• Anonyymi

Eikös Jesseä ole odotettu jo yli 2000 vuotta... missä viipyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Jesseä ole odotettu jo yli 2000 vuotta... missä viipyy?

Saatanalla ja lahkolaisilla on kiire, koska niillä on vähän aikaa ja sen päivät on luetut.

Jeesuksella ei ole mitään kiirettä mihinkään. Taivaassa ei ole aikaa olenkaan.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanalla ja lahkolaisilla on kiire, koska niillä on vähän aikaa ja sen päivät on luetut.

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

Ilm.10
        5Ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti 6ja vannoi hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan ja mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Jessehän on aina puhunu hyvin ympäripyöreitä, ettei hänen puheistaan ota selvää erkkikään! Eli, tulkitsemisen varaa on..ja sehän on juurikin eri Uskontokuntien "pelastus".. joten kaikki he tulkitsee Raamattuaan omaksi eduksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm.10
        5Ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti 6ja vannoi hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan ja mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa,

Raamatussa kaikella on aikansa auringon alla. Alku ja loppu.

kreikankielen sana ikuisuus "aion" tarkoittaakin ajanjaksoa, jolla on alku ja loppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Jessehän on aina puhunu hyvin ympäripyöreitä, ettei hänen puheistaan ota selvää erkkikään! Eli, tulkitsemisen varaa on..ja sehän on juurikin eri Uskontokuntien "pelastus".. joten kaikki he tulkitsee Raamattuaan omaksi eduksi.

Uudessa testamentissa on liuta nimettömiä kirjoittajia, joiden tekstejä on summassa laitettu kuuluisien henkilöiden sanomaksi.

Esim. Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman kulkumiehen satojen vuosien perästä kirjoittama teksti, mikä on sinne vaan kirkolliskokouksessa laitettu Markuksen ja Jeesuksen sanoiksi, vaikka niin ei ole asianlaita.

v-92 painoksessa on rehellisesti asia kerrottu ja varoitettu siitä, Mark. 16:9 kohdalla:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi

Morsiamet onkin odottaneet sitä tulemista malttamattomina.

• Anonyymi

Väkevä eksytys tapahtuu juuri Raamatun sanaan vetoamalla.
      Saatana puhui Jeesukselle ihan kirjoituksien mukaisesti.

Niitä "sovituksen sanoja" kun sieltä Raamatusta jokainen lahko löytää omansa.

Pelkästään Suomessa on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonahkoa ja uskonkulttia perinteisten kristillisten kirkkokuntien lisäksi.
      Puhumattakaan kaikista ei-rekisteröidyistä villeistä lahkoista ja hurmosporukoista ja missioista, joita tulee ja menee.

• Anonyymi

Epämääräiset rukouspalvelut lupailee ihmisille ihmeparanemisia vakavistakin taudeista, kun lähetät heille rukouspyyntösi rahalahjaa unohtamatta. Iloista antajaa Jumala rakastaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epämääräiset rukouspalvelut lupailee ihmisille ihmeparanemisia vakavistakin taudeista, kun lähetät heille rukouspyyntösi rahalahjaa unohtamatta. Iloista antajaa Jumala rakastaa!

Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

• Anonyymi

Ethän vaan unohda, miten oman lahkosi kävi Teuvo?

• Anonyymi

Perustuslaillisen uskonnonvapauden antaman suojan alla voidaan harjoittaa melkein mitä tahansa toimintaa.
      Sekin lainsäädäntö tulisi laittaa ajan tasalle.

• Anonyymi

Hyvä! Näin on Raamatun mukaan. Ihminen menee ITSEENSÄ ja tunnustaa itsensä syntiseksi. Silloin hän saa syntinsä anteeksi.

• Anonyymi

Eikö Israelin tukeminen riitä täysin antamaan synnit anteeksi. Näin olen KD:n puheista ymmärtänyt.

• Anonyymi

Jos palvoo väärää jumalaa, pitää pyytää anteeksi oikealta Jumalalta syntiään.
      Pitää olla oikean värinen jäsenkortti. Muuten joutuu kadotukseen -mitä helvettiä se mahtanee tarkoittaakaan.

• Anonyymi

Mitään jäsenkortteja ei tarvita, mutta nimi pitää olla Jumalan elämän kirjassa.

Ilm 3:5
        ” Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.”

• Anonyymi

Selkeä ohje. Kiitos Jumalalle!

• Anonyymi

Jumalan suuri lahja, ANTEEKSIANTAMUS!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe