Ihmiset riitelevät "minä olen enemmän oikeassa kuin sinä" ja "minun näkökantani ovat validimmat kuin sinun"
Eikö kukaan huomaa absurdiutta tällaisessa ajatusten juoksuissa? Uskontoihin ja uskomuksiin tämä liittyy tietnkin siten että huomaan kuinka ihmiset haukkuvat täällä toisiaan maan rakoon eikä yhtään oikeastaan defenssiensä vallassa katso mitä sylkee suustaan kun käydään esimerkiksi ei kristittyjen ja kristittyjen välillä keskustelua.
Kuuluuko teidän mielestänne haukkuminen ja parjaaminen sivistyneen ihmisen toimintaan?
Ongelma nykyisessä keskustelu kulttuurissa
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin suoraan kuuluu ja saa sanoa jos joku ottaa päähän jossain eikä mielestäni suutaan kuulu tukkia jos joku ottaa pannuun. Mutta pikemminkin ongelma on siinä kuulijassa joka ei kestä kritiikkiä eikä halua kuulla tiettyjä mielipiteitä koska ne pistävät hänet astumaan ulos mukavuusalueeltaan! :)
Se nimittäin jos joku sanoo mielipiteensä jostain uskonnosta tai filosofiasta jota hänelle oltiin tarjottu tarjottimella "ainoana ratkaisuna", niin tällöin mielestäni on hölmöä olettaa että ihmiset eivät kysy vaikeita kysymyksiä joihin välttämättä ei ole vastausta! Ja mielstäni järkevä ihminen myöntää että "Ok, en tiiä" eikä jää siihen helisemään tyhjänpäiväisiä jotta voisi "voittaa"! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1292457
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 371285