Opamox (15mgx2) ei toimi ainakaan mulla! Olen käyttänyt sitä pari päivää ja mitään en ole tilanteeseeni huomannut. Ahdistus jatkuu samanlaisena. Pitäiskö vaihtaa lääkettä parempaan esim. xanoriin tai Risonoliin? Haluan tästä paskasta olosta eroon ja heti!
Opamox ei auta!
14
10846
Vastaukset
- del *.*
ettei vaikuta. Kyllä 30mg annos pitäisi tuntua.
Tietystikään siinä ei ole sitä euforisoivaa tujausta mikä diapamista löytyy.
Luulen että sinun bodisi täytyy tottua tähän lääkkeeseen. Käytä viikko jos muutosta ei tapahdu niin lekurille ja lääkkeen vaihto.
Mieti kuitenkin myös sitä onko ahdistus niin voimakasta että joudut ottamaan siihen lääkettä. Koska joskus tilanne vain pahenee. - vaikuttaa
mulla toimii . ensin oli temesta mihin en ollu tyytyväinen mutta nyt on opamox jota otan 3x45mg . sulla voi olla liian pieni annostus .itse sanoin lekurille että olen kokeillu jo yhtä eikä toivottua vaikutusta.niin sain sitten ton ja nyt auttaa.
- cryztal82
Sulla on todella pieni annos. Itsellä, pahana aikana sitä meni 30mg x 4. Eli kannattaa keskustella lääkärin kanssa. Ahdistuneisuuteen auttoi myös rivatril (oikeesti epilepsialääke)
- minä
Ennen kun elimistö tottuu opamoxiin ja saat sen oikean vaikutuksen niin menee n. 2viikkoa niin kuin jokaisessa mielialalääkkeissä!!
Koitahan kestää - äippä*
se vie ahdistusta vaan rauhoittaa ja sun pitää itse löytää pois pääsy pahasta olosta lääkkeet vaan helpottaa käy terapiassa. diapami on parempi.
- Käyttöaiheet:
Käyttöaiheet:
Ahdistuneisuus, jännittyneisyys ja pelkotilat (fobiat). Psykoottisissa tiloissa ja vaikeissa depressioissa kuitenkin vain antipsykoottien ja antidepressanttien kanssa. Unettomuus.
- kristalli
jos meinaat lääkettä vaihtaa niin älä vaihda ainakaan xanoriin! se on niin pirun koukuttava, niin ku kaikki bentsot mut xanor on pahin, tiedän kyllä kokemuksesta..kun ei saanu lääkettä niin tuli "kivoja" epileptisiä kohtauksia..hyi hemmetti..yks tuttu ei kauaa kerenny niitä popsia niin se on jo ihan koukussa..nosta vaikka mielummin sitä opamox-annosta tai pyydä vahvempia. myös 50mg oxepamit on tosi hyviä ahdistukseen.koitahan kestää!!
- Jonna
Tulee mieleen että onko annostus oikea ja minkätyyppiseen ahdistukseen sitä syöt? Omasta kokemuksesta voin kertoa etä kun minulle määrättiin tarvittaessa vastaava Oxamin 15mg ahdistukseen kun olin masentunut se ei auttanut. Sain Alproxin 0,5mg pahimpiin ahdistuneisuuskohtauksiin. Se auttoi nopeasti ja hyvin. Kuitenkaan sitä ei saa käyttää säännöllisesti pitkiä aikoja riippuvuus riskin takia. Kun masennuslääkkeet rupesivat tehoamaan lääkkeen tarvekkin poistui minulta. Kuitenkin jos lääkkeen tarve on jatkuva ja säännöllinen tuota ei voi suositella. Mistä ahdistuksesi johtuu? Olisiko mielialalääkkeestä apua? Huomaa että joudut käyttämään sitä useita viikkoja ennenkun se alkaa tehota. Alussa oireet voivat jopa pahentua. Minulla itsellä kävi niin.
- Jonna
Luinkin kyseisen lääkkeen väärin. Eli Oxamin on vastaava kun Oxepam, eli ei Opamox. Opamox lienee tehokkaampi valmiste. Joka tapauksessa Alprox 0,5mg tehosi minulla hyvin nimenomaan vaikeisiin ahdistuneisuuskohtauksiin ja mielialalääkkeen aloittamisen johdosta minulle ei enää tule vaikeita kohtauksia.
- jaskajoo
Jonna kirjoitti:
Luinkin kyseisen lääkkeen väärin. Eli Oxamin on vastaava kun Oxepam, eli ei Opamox. Opamox lienee tehokkaampi valmiste. Joka tapauksessa Alprox 0,5mg tehosi minulla hyvin nimenomaan vaikeisiin ahdistuneisuuskohtauksiin ja mielialalääkkeen aloittamisen johdosta minulle ei enää tule vaikeita kohtauksia.
oxepam ei kyllä oo sama kuin opamox tai oxamin vaan
oxamin ja opamox on sama lääke - MiraahMiraah
jaskajoo kirjoitti:
oxepam ei kyllä oo sama kuin opamox tai oxamin vaan
oxamin ja opamox on sama lääkeOxepam ja Oxamin ovat aivan sama valmiste kun Opamox. Eri lääkefirmojen rinnakkaisvalmisteita.
- oksatsepaamia
MiraahMiraah kirjoitti:
Oxepam ja Oxamin ovat aivan sama valmiste kun Opamox. Eri lääkefirmojen rinnakkaisvalmisteita.
Oxepam nimellä ei suomessa myydä oksatsepaamia.
- Anonyymi
Ei Opamox ole mielialalääke ja se nimenomaan toimii pari ensi kertaa ja useimmilla menettää tehonsa aika nopeasti, viimeistään parin viikon päästä.
- Anonyymi
Mulla oli vuosia sitten opamox.Otin silloin tällöin ahditukseen mutta eipä se auttanut ollenkaan eli ei se tehnyt musta työkykyistä tai auttanut mua oppii asioita yhtään sen enempää kuin ilman. Eikä masennukseenkaan lääkkeet auttaneet.Eipä niitä enää tyrkytetty kun yli 10 eri lääkettä oli kokeiltu.Kait lääkäri huomasi ettei mua lääkkeillä parranneta.No parannuin masennuksesta kun masennuksen syyt poistui elämästä ja samoin katosi se ahdistuskin samalla kertaa.Eli ei ne läkkeet pois oireita jos syyt on konkreettisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain36210284Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112932Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852336Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1262111Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U381883SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011683Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411673- 1471577
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin731398Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931056