Nyt tuli viimeinen oikea lahko!

Anonyymi-ap

Minä keksin uuden uskonnon. Maailmanloppu tulee 22.10.2025 klo 18:44. Minä olen teidän totuudellinen profeetta nimeltään Super Nänny Valkoinen. Tähän liikkeeseen pitää liittyä viimeistään elokuun loppuun mennessä. Sen jälkeen armonovi suljetaan ja kukaan ei enää pääse mukaan. Lahjottakaa minulle kaikki varanne, nyt on kiire. Lokakuuhun mennessä jokaisen pitää ommella itselleen valkoinen kaapu ja huppu jossa on silmänreiät.
Minä puhun ainoastaan totta ja kaikki kirjoitukset on saatu suoraan avaruudesta.
Jos loppu ei kuitenkaan tule niin olen kuitenkin oikeassa ja asiaa pitää alkaa tutkia.
Teidän totuuden lähteenä Super Nänny Valkoinen.

8

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaltaisiasi suunsoittajia mahtuu kolmetoista tusinaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mahtuuhan kahteentoista adventtikirkkoonkin kolmetoista jäsentä!

• Anonyymi

Ei voi tulla maailmanloppu 22.10.2025 klo 18.45, koska minulla on hammaslääkärin vastaanotto silloin.
      Tiedän kuitenkin varmuudella, että maailmanloppu tulee noin 4 miljardin vuoden perästä, kun superaurinko nielaisee planeettamme.

• Anonyymi

Maailmanloppu tulee kun sunnuntaista on tehty maailmanlaajuinen lepopäivä ja kaikkien tulee kuoleman uhalla silloin kumartaa paavia.
      Siihenkin tosin menee vähintään se 4 miljardia vuotta.

• Anonyymi

Niin ja jäi vielä kertomatta, että maailmanloppu ei voi tulla ennen kuin adventisteja aletaan teloittamaan sen vuoksi, että he menevät kirkkoon lauantaina.

• Anonyymi
      UUSI

Tähän lahkoon ei sitten naisia vihitä pastoriksi muuten toki saavat olla pastoreita. Minä olen aina oikeassa!
      Tarvitsen rahanne äkkiä, nyt on kiire! Pitäisi hommata paaville kultamitali , kehitellä logo jossa risti väärinpäin ja ostaa pesuvateja.
      Syödään vain heiniä ja vettä niin pysytään terveinä. Hatut ja polkupyörällä ajo on kielletty. Joka haluaa pyöräillä voi pyöräillä helv...n. Kolpotöörit voivat ajaa pyörällä myymään kirjaani Taisteluni!
      Meidän lepoaika on maanantaista lauantaihin, sunnuntaina voidaan työskennellä.
      Super Nänny Valkoinen

• Anonyymi
        UUSI

"Hatut ja polkupyörällä ajo on kielletty."

Kaikki hatut eivät olleet kiellettyjä – syntisinä Ellen White piti erityisesti sellaisia hattuja, joissa oli leuan alle solmittavat nauhat. Ellen White uskoi, että hattu ilman nauhaa olisi turvallisempi, sillä tuuli voisi viedä leveälierisen hatun helposti pois päästä ilman vahinkoa. Sen sijaan nauhalla kiinnitetty hattu saattoi hänen mielestään aiheuttaa vaaran: tuuli voisi kiristää nauhat kuristaviksi tai jopa repiä koko pään irti myrskyssä. Ellen Whiten mielestä hatun nauhat voisivat olla vedetty niin tiukalle, että verenkierto aivoissa estyisi ja siitä seuraisi aivovaurio, kuten White itse kokemuksesta tiesi. Ellen Whiten nuttura oli vedetty niin tiukalle, että lapsena saadun aivovaurion oireet vain pahenivat.
        https://hebstreit.com/cdn/shop/files/Ellen_G_White_1827_-_1915_American_religious_leade_935763_g1.jpg?v=1741809223&width=1100

• Anonyymi
      UUSI

Muistatko sellaisen sarjan kuin apinoiden planeetta? En tiedä mistä tuli mieleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe