Nightwish, vai Black Sabbath?

Anonyymi-ap

Onko toinen ateistirökkiä, ja toinen gösbelia?

Ozzykin kuoli, ja katosi, vai katosiko?

Kumpi on kovempi bändi?

Mitä sanovat believerit, ja antibelieverit?

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nightwish on tehnyt yhteistyössä Richard Dawkinsin kanssa kappaleen The Greatest Show on Earth. Nimi perustuu samannimiseen kirjaan, joka on suomennettuna Maailman hienoin esitys: Evoluution todisteet. Minusta kirja oli erinomainen. Tällä perusteella Nightwish tuskin on kivin uskonnollinen bändi.

      • Anonyymi

        Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!

        Nightwish; 1 point!
        Black Sabbath; zero points!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!

        Nightwish; 1 point!
        Black Sabbath; zero points!

        On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:

        "Within decades we must close our eyes again
        Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
        To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"

        Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.

        "From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
        And are being, evolved"


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:

        "Within decades we must close our eyes again
        Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
        To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"

        Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.

        "From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
        And are being, evolved"

        Better to reign in Hell than to serve in Heaven...

        Oujee, heavymetal!

        Hieno spektaakkeli tuo Nightwishin biisi, niitähän aina tarvitaan, ne voivat olla bändille tosin sudenkuoppakin. Plant ei halua laulaa Stairway to Heavenia enää sen takia.

        Homma pysyy noinkin pitkässä biisissä hyvin kasassa, itse olin hevari jo 80-luvulla, Hietalakin oli silloin jo kuvioissa mukana, joten biisit ovat osittain tavallaan vielä sitä vanhaa, hyvää aikaa, en oikein innostu mistään nykyaikaisesta "Power Rangers" hevistä.

        Sopivan nykyaikaista, mutta yhä riittävän vanhanaikaista, se toimii nykyään vaan parhaiten.


    • Anonyymi

      hempan pummpu vai kai kuuva 🤣🤣🤣

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oujee!

        Dio on hevimetallin jumala!

        Oujee!


    • Anonyymi

      Black Sabbath

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe