Onko toinen ateistirökkiä, ja toinen gösbelia?
Ozzykin kuoli, ja katosi, vai katosiko?
Kumpi on kovempi bändi?
Mitä sanovat believerit, ja antibelieverit?
Nightwish, vai Black Sabbath?
10
293
Vastaukset
Nightwish on tehnyt yhteistyössä Richard Dawkinsin kanssa kappaleen The Greatest Show on Earth. Nimi perustuu samannimiseen kirjaan, joka on suomennettuna Maailman hienoin esitys: Evoluution todisteet. Minusta kirja oli erinomainen. Tällä perusteella Nightwish tuskin on kivin uskonnollinen bändi.
- Anonyymi
Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!
Nightwish; 1 point!
Black Sabbath; zero points! Anonyymi kirjoitti:
Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!
Nightwish; 1 point!
Black Sabbath; zero points!On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:
"Within decades we must close our eyes again
Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"
Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.
"From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
And are being, evolved"- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:
"Within decades we must close our eyes again
Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"
Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.
"From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
And are being, evolved"Better to reign in Hell than to serve in Heaven...
Oujee, heavymetal!
Hieno spektaakkeli tuo Nightwishin biisi, niitähän aina tarvitaan, ne voivat olla bändille tosin sudenkuoppakin. Plant ei halua laulaa Stairway to Heavenia enää sen takia.
Homma pysyy noinkin pitkässä biisissä hyvin kasassa, itse olin hevari jo 80-luvulla, Hietalakin oli silloin jo kuvioissa mukana, joten biisit ovat osittain tavallaan vielä sitä vanhaa, hyvää aikaa, en oikein innostu mistään nykyaikaisesta "Power Rangers" hevistä.
Sopivan nykyaikaista, mutta yhä riittävän vanhanaikaista, se toimii nykyään vaan parhaiten.
- Anonyymi
hempan pummpu vai kai kuuva 🤣🤣🤣
- Anonyymi
siinä sulle jopa uskovaisten suosikki https://www.youtube.com/watch?v=EhGEGIBGLu8
- Anonyymi
Oujee!
Dio on hevimetallin jumala!
Oujee! - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=kWdclUzhMVI&list=RDkWdclUzhMVI&start_radio=1
Amyrit täysille!
- Anonyymi
Black Sabbath
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427