Nightwish, vai Black Sabbath?

Anonyymi-ap

Onko toinen ateistirökkiä, ja toinen gösbelia?

Ozzykin kuoli, ja katosi, vai katosiko?

Kumpi on kovempi bändi?

Mitä sanovat believerit, ja antibelieverit?

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nightwish on tehnyt yhteistyössä Richard Dawkinsin kanssa kappaleen The Greatest Show on Earth. Nimi perustuu samannimiseen kirjaan, joka on suomennettuna Maailman hienoin esitys: Evoluution todisteet. Minusta kirja oli erinomainen. Tällä perusteella Nightwish tuskin on kivin uskonnollinen bändi.

      • Anonyymi

        Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!

        Nightwish; 1 point!
        Black Sabbath; zero points!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!

        Nightwish; 1 point!
        Black Sabbath; zero points!

        On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:

        "Within decades we must close our eyes again
        Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
        To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"

        Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.

        "From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
        And are being, evolved"


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:

        "Within decades we must close our eyes again
        Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
        To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"

        Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.

        "From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
        And are being, evolved"

        Better to reign in Hell than to serve in Heaven...

        Oujee, heavymetal!

        Hieno spektaakkeli tuo Nightwishin biisi, niitähän aina tarvitaan, ne voivat olla bändille tosin sudenkuoppakin. Plant ei halua laulaa Stairway to Heavenia enää sen takia.

        Homma pysyy noinkin pitkässä biisissä hyvin kasassa, itse olin hevari jo 80-luvulla, Hietalakin oli silloin jo kuvioissa mukana, joten biisit ovat osittain tavallaan vielä sitä vanhaa, hyvää aikaa, en oikein innostu mistään nykyaikaisesta "Power Rangers" hevistä.

        Sopivan nykyaikaista, mutta yhä riittävän vanhanaikaista, se toimii nykyään vaan parhaiten.


    • Anonyymi

      hempan pummpu vai kai kuuva 🤣🤣🤣

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oujee!

        Dio on hevimetallin jumala!

        Oujee!


    • Anonyymi

      Black Sabbath

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe