Onko toinen ateistirökkiä, ja toinen gösbelia?
Ozzykin kuoli, ja katosi, vai katosiko?
Kumpi on kovempi bändi?
Mitä sanovat believerit, ja antibelieverit?
Nightwish, vai Black Sabbath?
10
293
Vastaukset
Nightwish on tehnyt yhteistyössä Richard Dawkinsin kanssa kappaleen The Greatest Show on Earth. Nimi perustuu samannimiseen kirjaan, joka on suomennettuna Maailman hienoin esitys: Evoluution todisteet. Minusta kirja oli erinomainen. Tällä perusteella Nightwish tuskin on kivin uskonnollinen bändi.
- Anonyymi
Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!
Nightwish; 1 point!
Black Sabbath; zero points! Anonyymi kirjoitti:
Yksi ääni menee siis Nightwishille, suositaan kotimaista, hyvä!
Nightwish; 1 point!
Black Sabbath; zero points!On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:
"Within decades we must close our eyes again
Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"
Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.
"From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
And are being, evolved"- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
On kyllä hienot lyriikat The Greatest Show on Earth'ssa:
"Within decades we must close our eyes again
Isn't it a noble and enlightened way of spending our brief time in the sun
To work at understanding the universe and how we have come to wake up in it?"
Itse ainakin mieluummin ihastelen evoluution ihmeitä, jotka tuottavat loputtomasti mitä kauneimpia muotoja ja lajeja, kuin olen jonkin ihmisten keksimän jumalan orjana.
"From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
And are being, evolved"Better to reign in Hell than to serve in Heaven...
Oujee, heavymetal!
Hieno spektaakkeli tuo Nightwishin biisi, niitähän aina tarvitaan, ne voivat olla bändille tosin sudenkuoppakin. Plant ei halua laulaa Stairway to Heavenia enää sen takia.
Homma pysyy noinkin pitkässä biisissä hyvin kasassa, itse olin hevari jo 80-luvulla, Hietalakin oli silloin jo kuvioissa mukana, joten biisit ovat osittain tavallaan vielä sitä vanhaa, hyvää aikaa, en oikein innostu mistään nykyaikaisesta "Power Rangers" hevistä.
Sopivan nykyaikaista, mutta yhä riittävän vanhanaikaista, se toimii nykyään vaan parhaiten.
- Anonyymi
hempan pummpu vai kai kuuva 🤣🤣🤣
- Anonyymi
siinä sulle jopa uskovaisten suosikki https://www.youtube.com/watch?v=EhGEGIBGLu8
- Anonyymi
Oujee!
Dio on hevimetallin jumala!
Oujee! - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=kWdclUzhMVI&list=RDkWdclUzhMVI&start_radio=1
Amyrit täysille!
- Anonyymi
Black Sabbath
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522