Lidl on LA auki enää klo 20 saakka kun muut kaupat 23 saakka.
Vaasassa ja muissa kaupungeissa pitävät toki myöhempään auki.
Aukioloajoista päättää kuulemma myymäläesimies jolla kai kiire kotiin.
Lidl supistaa koko ajan Seinäjoella
14
336
Vastaukset
- Anonyymi
Seinäjoen Liudelit tänään lauantaina kiinni
Klo.20.00 Muina päivinä auki klo 21.00 saakka.Hyvin kerkeää Liideleihin - Anonyymi
Vaasan Mm elaniemen Liideli suljetaan
tänään klo.20.00
Muina päivinä klo 21.00
Onhan siellä noita mamuja haalittu enemmän kuin Seinäjoella.Liidelissä käyvät useammat.- Anonyymi
Ööööööömmmmmmmmmm
Lidl Kaarnatie 1
65320 Vaasa (Melaniemi)
Aukioloajat
MA
08:00 - 21:00
TI
KE
TO
PE
LA
SU
11:00 - 20:00
https://aukioloajat.com/vaasa/ruokakaupat/879974252
- Anonyymi
Tampereella on 11 liudeliä
Suurin osa suljetaan klo.21.00 - Anonyymi
Kivistön SMarket on auki 24h
Lisäksi tulee laajennus yli 3000 neliöö.
Toivottavasti jää yöksi auki jotta yötyöläiset pääsee kauppaan.Nuoriso siellä nykyisin viettää aikaa yöhön asti - Anonyymi
Pyhisin olkoon kaupat kiinni. Niin oli ennen ja hyvä oli.
- Anonyymi
No ihan sama.
- Anonyymi
Ei kauppojen tarvis olla ku klo 18 asti auki, lauantaisin klo 13 voitaisiin sulkea ja sunnuntaina sais olla koko päivän kiinni!
- Anonyymi
Juu niinku ennen vanhaan. Ihan hyvä ajatus
- Anonyymi
Yhdyn mielipiteeseesi.
- Anonyymi
Mitä sitä kauppaa pitää turhaan auki. Kun ei seinäjokisilla ole rahaa...
- Anonyymi
Muista pyhittää lepopäivä.
- Anonyymi
Tuo aloitteen tekijä on joko retu tai sitten Idiootti.
Ja ketä kiinnostaan jokin Lildin aukiolo aika, kyllä ne on päivällä tavallisesti auki.
Eikä koskaan yöllä vain S marketit( jotkut) ovat 24/7 auki.
Mee sinne jos kalja on loppu.🤪😜🤣
2.28 % saa myydä klo: 21,00 jälkeen ja kun tarpeeksi monta kittaa, saa päänsä sekaisin.🤣😂🤪 - Anonyymi
Jos myyntiä ei ole, tottakai aukioloajat lyhenevät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443