Lopunajat ovat alkaneet ja ilmestyskirja avautunut. Luottakaa vain Jeesukseen suomalaiset älkääkä ikinä tehkö syntiä Pyhää henkeä kohtaan että hylkäisitte pelastuksenne jos uskoon olette tulleet.
Jeesus Nasaretialainen on kuningasten kungingas
12
164
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus, huijareiden huijari.
- Anonyymi
Tämä viestini oli tarkoitus ja varoitus ettei ikinä kannata tehdä Pyhän hengen pilkkaa.
voisiko alkuperäisin viestin poistaa eli aloituksen.
Jeesus on olemassa kiitos ja kunnia hänelle ylösnouseelle vapahtajalle. - Anonyymi
Ei ole edes yhden kansan kuningas puhumattakaan siitä, että olisi kaikkien kansojen kuninkaiden kuningas. Katosi kuin pieru Saharaan: ei ole näkynyt, vaikka lupasi tulla vielä apostolien eläessä. Näkyvällä tavalla mihin liittyvät taivaan merkit. Matt 24-25
- Anonyymi
Ja valittujen kokoaminen liittyy tuohon näkyvään tulemukseen. Eli ns. Pyhän Hengen vuodatus helluntaina ei ole Jeesuksen paluu maan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valittujen kokoaminen liittyy tuohon näkyvään tulemukseen. Eli ns. Pyhän Hengen vuodatus helluntaina ei ole Jeesuksen paluu maan päälle.
Jeesuksen paalu on jo lahonut aikaa sitten
- Anonyymi
Luuk.13:32 Ja hän sanoi heille: menkäät ja sanokaat sille ketulle: katso, minä ajan ulos perkeleitä, ja parannan tänäpänä ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä lopetan. Biblia (1776)
- Anonyymi
Vihan aika 980-1470
Lopun aika 1470-1960
Lopun Hetki 1960-2043
On kyllä totta että ydinaseiden, asteroidien, saasteiden, ilmastonmuutoksen yms johdosta suuri katastrofi on lähellä. Jo kaksi kertaa Jumala on estänyt ydinsodan puuttumalla maailman tilanteeseen. (Fatiman ilmestys).
Mutta kun olen tutustunut Hare Krishna kirjoihin vaikuttaa siltä kuin maailmanloppua ei tarvitse odottaa. Maailma jatkaa suojassa.
Satoja tuhansia vuosia.
Mikä on todellisuudessa maailman tulevaisuus? Loppu vai lisäaika??? - Anonyymi
Uskova miesrääpäle eli akateeminen liikemies.
Pitää Raamatusta. Pois sulkien maailman lopun.
Jeesus on todellinen. Ollut. Mutta en usko että
nykyaika toisi takaisin.
Joku kohtaaminen eri sivilisaation kanssa.
Juuri ennen ydinsotaa. On mahdollinen.
Ennen suurta tuhoa. Maapallo on koko ajan
tarkkailun alla. Eli ennustettavuutta ei ole.
Pentagon allekirjoittaa. - Anonyymi
Heprean kielessä ei ole superlatiiveja, joten se ilmaistaan tuplaamalla sana. Tuplaaminen on hepreaismi, joka kertoo, että teksti on kirjoitettu alkujaan hepreaksi.
Kuningasten kuningas pitäisi kääntää KORKEIN KUNINGAS. - Anonyymi
Pikkukylässä nimeltä Hirsijärvi asui aikanaan mies nimeltä Jeesias Niemelä. Hän oli taitava puuseppä, teki keittiönkaappeja, saunapenkkejä ja joskus rukinlapoja kirkon arpajaisiin. Vapaa-ajallaan hän piti mielellään pieniä puheita kylän torilla, joissa muistutti porukkaa olemaan ihmisiksi ja lopettamaan verotuksen kiertäminen.
Ei hän ollut mikään kuningas. Kuningas? Ei edes paikallispoliitikko. Ei Jeesias osannut hallita kuin vasaraa, eikä sekään aina osunut naulaan.
Eräänä kesänä Hirsijärveen saapui kulkija nimeltä Paavali Pitkänen. Hän oli innokas kirjoittaja ja vielä innokkaampi julistaja. Kuultuaan Jeesias Niemelän saarnaavan lähimmäisen rakkaudesta ja rehellisestä elämästä, Paavali sai välittömästi idean: "Tästähän saa uskonnon!"
Hän marssi suoraan lähimpään savupirttiin, latoi pergamentit pöytään ja kirjoitti ensimmäisen kirjeensä – vaikka kukaan ei ollut vielä kysynyt mitään. Hän nimitti Jeesiaksen Kristukseksi, teki hänestä Messiaan, taivaan perillisen, ennenkuulumattoman uhrikaritsan ja maailmanlaajuisen pelastusohjelman ytimen.
Kun Jeesias sai kuulla tästä, hän oli juuri tekemässä liukuovea kylän kirjastoon. "Mitä ihmettä? Minä sanoin vain, että ihmiset voisivat olla vähemmän mulkkuja toisilleen. En minä mitään taivaallista valtakuntaa perustanut!"
Mutta Paavali oli jo matkalla seuraavaan kylään, perustamassa "seurakuntaa" ja keräämässä kolehtia. Hän kirjoitti lisää kirjeitä, korjaili Jeesiaksen sanomaa vähän sieltä täältä, lisäsi syntejä, uhkauksia ja ylösnousemuksia – kaiken hyvän uskonnon ainekset.
Ajan myötä Hirsijärvellä alettiin pitää Jeesiasta pyhänä, vaikka hän itse kiroili edelleen kun saha jumittui. Paavalin kirjeistä tuli pyhiä tekstejä, ja Jeesiaksesta tuli Herra Kristus Vapahtaja, joka ei enää rakentanut saunojakaan vaan taivaan asuntoja.
Ja niin siitä puusepästä, joka halusi vain vähän rauhaa ja rehellisyyttä, tuli historian tunnetuin väärinymmärretty mies. Paavali taas – no, hänestä tuli hengellisen markkinoinnin isä, apostoli PowerPoint, joka loi uskonnon yhdestä hyvästä miehestä ja valtavasta omasta mielikuvituksesta.
Lopulta Jeesias vain huokaisi ja sanoi: "No, jos tästä kerran saa vapaapäiviä kalenteriin, niin menkööt."
Ja siitä lähtien meillä on ollut pyhäpäiviä, kirkkokiinteistöjä ja loputon määrä kirjeitä, joita lukemalla kukaan ei vieläkään osaa rakentaa kunnollista keittiönkaappia. - Anonyymi
Ålä kirjoittele paskaa. Jumala on Jumala. Jeesus ei ole jumala.
- Anonyymi
Ilm.1:5 Ja Jesukselta Kristukselta, joka uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidät synneistämme pessyt. Biblia (1776) Ilm.5:9. Ilm.7:14.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036