Missä ovat entisajan apostolit?

Anonyymi-ap

Te joilla on kuolleista herättämisen armolahja Lahdessa eilen 10 vuotias hukkunut, Kalajoella myös eilen 2 nuorta poikaa hukkuneet ja yksi vielä kateissa.

76

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Raamtussa kerrotaan, että Jeesuksella maan päällä ja hänen kanssaan kulkeneilla oikeilla 12 apostoleilla oli erityisiä voimia tehdä niitä ihmetekoja, mutta kun he kuolivat, niin ei heidän tilalle enää uusia apostoleita valittu. Mutta se aika on mennyt jo ohi 2000 vuotta sitten. Kaikella on aikansa auringon alla.

Luuk. 5:24

Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

• Anonyymi
        UUSI

Noinko vähän tunnet raamattua? Kirjoitat valheellisesti raamatusta. Se että et ole saanut mitään armolahjaa ei tarkoita että kukaan muukaan ei olisi niitä saanut.
        Sinulta puuttuu usko.
        Käyppä lukemassa. Matteus 17:20.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko vähän tunnet raamattua? Kirjoitat valheellisesti raamatusta. Se että et ole saanut mitään armolahjaa ei tarkoita että kukaan muukaan ei olisi niitä saanut.
        Sinulta puuttuu usko.
        Käyppä lukemassa. Matteus 17:20.

Omalla oma tekoisella luulo uskolla ei pelastu. Usko jonka Jeesus vaikuttaa... Kohde ja tekijä on Jumala joka tekee tahtonsa ihmeitä. Ne eivät tapahdu ihmisen käskyillä vaan Jumalan Sanalla . Mikäli ei itse lue Raamattua niin uskokin taitaa olla enemmän ehkä luulojen puolella? Ei ihmiset vuoria siirtele onien hinojenja ja halujensa mukaan saadakseen kerskata.

”Niin he oleskelivat siellä kauan aikaa ja puhuivat rohkeasti, luottaen Herraan, joka armonsa sanan todistukseksi antoi tapahtua tunnustekoja ja ihmeitä heidän kättensä kautta.”
        ‭‭Apostolien teot‬ ‭14‬:‭3‬ ‭FB38‬‬
        He luottivat Herraan Heidän julistuksensa oli "armonsa sanan todistusta". Jumala vahvistaa tahtonsa mukaan terveen evankeliumin todistamisen.

”Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala? Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne. Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"”
        ‭‭Johannes‬ ‭5‬:‭44‬-‭47‬ ‭FB38‬‬

”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭10‬:‭17‬ ‭FB38‬‬

”Sillä me emme tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä ahdistuksesta, jossa me olimme Aasiassa, kuinka ylenpalttiset, yli voimiemme käyvät, meidän rasituksemme olivat, niin että jo olimme epätoivossa hengestämmekin,

ja itse me jo luulimme olevamme kuolemaan tuomitut, ettemme luottaisi itseemme, vaan Jumalaan, joka kuolleet herättää.

Ja hän pelasti meidät niin suuresta kuolemanvaarasta, ja yhä pelastaa, ja häneen me olemme panneet toivomme, että hän vielä vastakin pelastaa, kun tekin autatte meitä rukouksillanne, että monesta suusta meidän tähtemme kohoaisi runsas kiitos siitä armosta, joka on osaksemme tullut.”
        ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭1‬:‭8‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

”Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen tykö eriksensä ja sanoivat: "Miksi emme me voineet ajaa sitä ulos?" Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".”
        ‭‭Matteus‬ ‭17‬:‭19‬-‭20‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla oma tekoisella luulo uskolla ei pelastu. Usko jonka Jeesus vaikuttaa... Kohde ja tekijä on Jumala joka tekee tahtonsa ihmeitä. Ne eivät tapahdu ihmisen käskyillä vaan Jumalan Sanalla . Mikäli ei itse lue Raamattua niin uskokin taitaa olla enemmän ehkä luulojen puolella? Ei ihmiset vuoria siirtele onien hinojenja ja halujensa mukaan saadakseen kerskata.

”Niin he oleskelivat siellä kauan aikaa ja puhuivat rohkeasti, luottaen Herraan, joka armonsa sanan todistukseksi antoi tapahtua tunnustekoja ja ihmeitä heidän kättensä kautta.”
        He luottivat Herraan Heidän julistuksensa oli "armonsa sanan todistusta". Jumala vahvistaa tahtonsa mukaan terveen evankeliumin todistamisen.

”Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala? Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne. Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"”

”Sillä me emme tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä ahdistuksesta, jossa me olimme Aasiassa, kuinka ylenpalttiset, yli voimiemme käyvät, meidän rasituksemme olivat, niin että jo olimme epätoivossa hengestämmekin,

ja itse me jo luulimme olevamme kuolemaan tuomitut, ettemme luottaisi itseemme, vaan Jumalaan, joka kuolleet herättää.

Ja hän pelasti meidät niin suuresta kuolemanvaarasta, ja yhä pelastaa, ja häneen me olemme panneet toivomme, että hän vielä vastakin pelastaa, kun tekin autatte meitä rukouksillanne, että monesta suusta meidän tähtemme kohoaisi runsas kiitos siitä armosta, joka on osaksemme tullut.”

”Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen tykö eriksensä ja sanoivat: "Miksi emme me voineet ajaa sitä ulos?" Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".”

Luottaen Herraan

Ettemme luottaisi itseemme , vaan Jumalaan..

"..ja itse me jo luulimme olevamme kuolemaan tuomitut, ettemme luottaisi itseemme, vaan Jumalaan, joka kuolleet herättää.

”Sillä oikeita ympärileikattuja olemme me, jotka Jumalan Hengessä palvelemme Jumalaa ja kerskaamme Kristuksessa Jeesuksessa, emmekä luota lihaan, vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin.

Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä, joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus, intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton. Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.

Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana — että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;”
        ‭‭Filippiläiskirje‬ ‭3‬:‭3‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on heitä jotka eivät käytä armolahjojaan ei aloittaja yritä mitään kerskailla. Kukapa muukaan hän on kuin Jeesus joka kuolleen herättää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on heitä jotka eivät käytä armolahjojaan ei aloittaja yritä mitään kerskailla. Kukapa muukaan hän on kuin Jeesus joka kuolleen herättää.

Lisään vielä tähän että tiedon pitää tulla Herralta kun armolahjaa käyttää ei niin että omin neivoin tai tuntemuksin yrittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”ja itse me jo luulimme olevamme kuolemaan tuomitut, ettemme luottaisi itseemme, vaan Jumalaan, joka kuolleet herättää.”
        ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭1‬:‭9‬ ‭FB38‬‬

Ei auta tekniikka, ei kolmen vartin ylistys mantrat yrityksenä saada Jumalan läsnäoloa aikaiseksi .
        Jumala on Sanassaan .

Turhaa jauhamista hokea "kun Herra ilmestyisi" eikö sellainen ole epäuskoista hokemista . Hän on jo ilmestynyt ja toinen ilmestyminen on kun Hän noutaa omansa.

‭‭Heprealaiskirje‬ ‭9‬:‭27‬-‭28‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”

”Ja tunnustetusti suuri on jumalisuuden salaisuus: Hän, joka on ilmestynyt lihassa, vanhurskautunut Hengessä, näyttäytynyt enkeleille, saarnattu pakanain keskuudessa, uskottu maailmassa, otettu ylös kirkkauteen.” ‭‭1. Timoteuskirje‬ ‭3‬:‭16‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tähän että tiedon pitää tulla Herralta kun armolahjaa käyttää ei niin että omin neivoin tai tuntemuksin yrittää.

Jumalan Henki kyllä johdattaa Kristuksen tuntemuksessa ja teoissa mutta Hän kysyy suostuuko ihminen kuuliaisuuteen?

”Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä, että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa, tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.” ‭‭Filippiläiskirje‬ ‭2‬:‭12‬-‭16‬ ‭FB38‬‬

”Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭10‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan Henki kyllä johdattaa Kristuksen tuntemuksessa ja teoissa mutta Hän kysyy suostuuko ihminen kuuliaisuuteen?

”Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä, että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa, tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.” ‭‭Filippiläiskirje‬ ‭2‬:‭12‬-‭16‬ ‭FB38‬‬

”Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭10‬ ‭FB38‬‬

Palsta viesti ei riitä sanoma pitäisi tulla Jeesukselta mulle suoraan tai jollekin muulle.

• Anonyymi
      UUSI

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi
      UUSI

Matteus 10:8

Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus antaa ne omat voimalahjat vain omille 12 Karitsan apostolille, ei muille.

Joh. 20:22

Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus antaa ne omat voimalahjat vain omille 12 Karitsan apostolille, ei muille.

Joh. 20:22

Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Joo ei kannata tuohon otsikkoon takertua mutta raamattu todistaa että armolahjat on tarkoitettu kaikille kristityille joten sinä otat raamatusta pois asioita niin ei saanut tehdä.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on paljon kuolleita kirjoittelemassa, eiväthä he herää, vaikka mitä tapahtuisi.
        Jäkäti- vain on kuolleen pakkokielet palstalla. Sairaana- kuolleena - puhdistautumatta, täynnä rienaajan tekoja, kun se olkapäällä jallittaa matalaotsaisia ääneen...

Lahjaksi saaneet, mutta ei sikojen eteen sittenkään pidä helmiä heittää, Ei he tajua niitten arvoa.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö nuokin tapahtumat todista ettei hyvää jumalaa ole.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki kuolevat, aloittajakin, kerran.

• Anonyymi
        UUSI

Jumala on hyvä vaikka ihmisiä kuolee kaikkialla päivittäin Gazassa nälkään yms. Mitä apua armolahjoista on jos ihmiset eivät niitä käytä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on hyvä vaikka ihmisiä kuolee kaikkialla päivittäin Gazassa nälkään yms. Mitä apua armolahjoista on jos ihmiset eivät niitä käytä?

Jos itse kävisit paikan päällä katsomassa ja kerro rehelliseti näkemäsi tilanne? Ehkä Gazan valittajat eivät itse päästä sinne?
        Miksi laihoja vauvoja kantavat äidit uutis filmeissä itse ovat niin hyvin syöneen näköisiä tukevia? Miksi pikku pojat ruoka kattilat päänsä päällä naureskelevat? Alkaako nälkä naurattaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itse kävisit paikan päällä katsomassa ja kerro rehelliseti näkemäsi tilanne? Ehkä Gazan valittajat eivät itse päästä sinne?
        Miksi laihoja vauvoja kantavat äidit uutis filmeissä itse ovat niin hyvin syöneen näköisiä tukevia? Miksi pikku pojat ruoka kattilat päänsä päällä naureskelevat? Alkaako nälkä naurattaa?

Se kuva jonka minä nåin niin äiti ei ollut tukeva vaan hyvin laiha en tiedä minkä kuvan sinä olet nähnyt mutta tuskin he olivat ainuita Gazan ihmisiä. Jaa en tiedä kuka on nauranut onko nauraminen syntiä?

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on provkaatiota.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus on sellaisten ihmisten liikkeelle laittoa että jos heillä on kuolleista herättämisen armolahja että uskoisivat ja luottaisivat itseensä että he pystyvät ja voivat olla Jeesuksen välikappaleita että Jeesuksen voima toimii heidän kauttaan.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus on täyttä totta ja todellisuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Mielikuvitusjumalat harvoin operoivat hätätilanteissa. Ne kun ovat enemmän teoriassa voimallisia, käytännössä poissaololla loistavia.

• Anonyymi
      UUSI

Parhamin ja Olsenin armolahjat on tulleet jo kaikkien tietoon. Molemman helluntaigurut vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus ei puhu mitään, että ihmisillä olisi eriarvoisia armolahjoja. Jumala ei jaa Henkeä mitalla.

Murhamies Paavali keksi opit ihmisillä olevista eriarvoisista armolahjoista hierarkian muodostamiseksi Korinton seurakuntaan saadakseen sen haltuunsa.

Paavali repi ja hajotti seurakuntia, ei yhdistänyt.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi. ]

Luuk. 11:23

Jeesus: Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mutta kaikkia armolahjoja ei ole samalla ihmisellä. Jokaisella kristityllä on jo vähintään yksi armolahja ja niitä voi anoa lisää. 1 korinttilaiskirje on 12:29 selitetään paremmin.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös tuollaisia armolahjottuja, kielilläpuhujia, ihmeparantajia ja vastaavia poppameihiä ja -naisia ole vieläkin liikkeellä.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan niitä voideltuja kielimiehiä liikkeellä vieläkin.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaiset eivät usko Kristinuskon perusteisiin.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista."

• Anonyymi
        UUSI

Sananl. 28:9

Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

• Anonyymi
      UUSI

Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      Jeesuksen itsensä valitsemien apostolien kuoltua alkoi väkevä eksytys.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista Paavalin kaltaisista suuruuksista.

Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
        UUSI

Olet oikeassa.

Johannes sanoo, että antikristukset (viittaa Paavaliin) ovat päässeet valtaan ja alkuseurakunnan taru on lopussa. Niin kävikin noin 70 jKr.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on pahuuden provokaatiota.

Ei Jumalan valtakunta ole sitä, että kaikkia kuolleita pitäisi ruveta herättämään!

Jumalan kädessä on kaikkien ihmisten elinpäivät.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mutta ei ihmeitäkään tapahdu jos ei edes yritä.

• Anonyymi
        UUSI

Pellin kirjan mukaan hellarit hakivat itsemurhan tehneen saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin erilaisilla loitsuilla ja mantroilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pellin kirjan mukaan hellarit hakivat itsemurhan tehneen saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin erilaisilla loitsuilla ja mantroilla.

Jos Pyhä Henki olisi heissä vaikuttanut ja ja se olisi Herran tahto ollut saarnaaja olisi noussut kuolleista. Kukaan ihminen ei pysty herättämään kuolleista. Tuossa ylempänä kirjoitin että ei omin neuvoin ja tuntemuksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruumis kun alkoi lämpimässä sulamaan ja nytkähtelemään, niin hätäisimmät julistivat hänet heränneeksi kuolleista, kerrotaan siinä kirjassa: Pelli, Miettinnen: Harhaanjohtajat, vahvassa uskossa.

• Anonyymi
      UUSI

Typerä jäkättäjä taas loistaa mielestään palstalla -- aloituksessaan.

Voi miten matalan otsaisuuden viestintää.

• Anonyymi
      UUSI

Juuri Korinttolaiskirjeet sisältää niitä Paavalin valheita.

Korintossa ollessaan Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan, koska oli Rooman kansalainen ja sympatiat siihen suuntaan. Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, sinun valheesi...

• Anonyymi
        UUSI

Room. 3:7

PAAVALI: Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa edes yrittää kaikki te joilla on edes vähänkään aikaa niin rukoilkaa niiden kolmen hukkuneen lapsen puolesta ja myös sen jota ei vielä ole löytynyt ja he joilla on kuolleista herättämisen armolahja erityisesti herkällä korvalla. Ja kannattaa rukoilla myös sen asian puolesta että uusia lapsi hukkumisia ei enää tulisi. Eikö jokaisen sielu ole tärkeä? Tapahtuu ihmeitä pitkän matkankin kautta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ne kaikki Jeesustelijat ole mitään oikeita kristittyjä. Helluntailaisilta nämä kovasti vaikuttaa?

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ei aloittaja herätä kuolleita ? Miksi vaatia toisilta. Aina tuollainen tapa elää on helppoa.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja on rehellinen, jolla on Totuuden Henki. Toisin kun hurmahenkisillä lahkolaisilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on rehellinen, jolla on Totuuden Henki. Toisin kun hurmahenkisillä lahkolaisilla.

2. Tim. 4:4

He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja.

• Anonyymi
        UUSI

Jos Mulla olisi kuolleista herättämisen armolahja niin käyttäisin sitä mutta kun ei ole niin en voi käyttää. En vaadi raamatussa sanotaan että kehoittakaa ja rohkaiskaa toisianne.

• Anonyymi
      UUSI

Henkiin herättämisen armo lahjat eivät valitettavasti toimi enää nyky ajassa. Seura kunta voi rukoilla lasten puolesta taivas paikan vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI

Sitä ei kuoleman jälkeen voi enää rukoilla mutta se voi olla mahdollista että olivat jo pelastuneita sen tietää vaan Jeesus.

• Anonyymi
      UUSI

Elämä ja kuolema ovat Jeesuksen käsissä jos se hänen tahtonsa olisi he heräisivät kuolleista.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja on provokaattori.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on provokaattori.

Ihan sama ääni kellossa: paavalin pilkkaamista, uskovien herjaamista lahkolaisiksi. Ei tarvii kauan pohtia kuka tämmöttistä soopaa tunkee....

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Ihmisellä ei tuota valtaa ole.

Aloittaja julistaa ihmisvanhurskautta ja syyttää "uskovia". Miksei itse herätä kuolleita, jos se noin helppoa on?

Hengellinen parantamisen armolahja koskee eläviä.

Kuollut yleensä pysyy kuolleena.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole olemassa kuolleistaherättämisen armolahjaa. Ihminen ei herätä kuolleita.

Vain Jeesus Itse voi herättää.

Vastuu teoistaan kuuluu kyseiselle, vastuussa olevalle ihmiselle itselle.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi valehtelet? Kuolleista herättämisen armolahja on olemassa.
        Totta vastuu siitä että jos Pyhä Henki kehoittaa herättämään kuolleista eikä tee niin vastuun joutuu kantamaan se ihminen jolla armolahja on. Hän vastaa tekemättä jättäneestä tehtävästä Jumalalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi valehtelet? Kuolleista herättämisen armolahja on olemassa.
        Totta vastuu siitä että jos Pyhä Henki kehoittaa herättämään kuolleista eikä tee niin vastuun joutuu kantamaan se ihminen jolla armolahja on. Hän vastaa tekemättä jättäneestä tehtävästä Jumalalle.

Osoita raamatunkohta.
        On kylläkin parantamisen armolahja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osoita raamatunkohta.

Matteus 10:8 siinä lukee kuolleista herättäminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osoita raamatunkohta.

Parantamisessa on kyse ihmisen auttamisesta, ei mistään ihmeparantamisesta.

• Anonyymi
      UUSI

Ap.t.1:26 Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaan päälle, ja hän valittiin yksimielisesti: yhdentoistakymmenen apostolin sekaan. Biblia (1776) Sananl.16:33

• Anonyymi
        UUSI

Paavali oli valeapostoli. Julisti itse itsensä apostoliksi.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Jes. 26:14

Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

• Anonyymi
        UUSI

Ps. 115:17

Eivät kuolleet ylistä Herraa, ei kukaan hiljaisuuteen astuneista.

• Anonyymi
      UUSI

Tarkista kalsareistasi?

• Anonyymi
        UUSI

Hai sie, vihjaat sie jottain?

• Anonyymi
      UUSI

Vastaus kysymykseen Juudas 1:11-16.
      Iso osa kristityistä on kirjeessä kuvatun laisia heillä ei ole mitään armolahjoja niin heidän kauttaan ei voi mitään tapahtuakkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Pyhä Henki ei tule ihmisestä, vaan suoraan Isästä ja Pojasta.

Helluntailaisten villitsevät henget tulee ihmisestä toiseen ja tekee niitä helluntailaisten väittämiä ihmetekoja.

• Anonyymi
      UUSI

"Tuuli puhaltaa, missa hän tahtoo, ja sinä kuulet hänen humunsa, ja et tiedä, mistä hän tulee taikka kehenkä hän menee."

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisten pastoreiden ja tai seurakuntalaisten käsien alle ei pidä mennä mitään armolahjoja ja henkiä saamaan.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi
        UUSI

Ylivainio käytti käsistä lähtevää kundaliinia ja reikivoimia ihmisten kaatamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Ps.115:17 Kuolleet ei taida Herraa kiittää, eikä ne, jotka menevät alas hiljaisuuteen. Biblia (1776) Ps.6:6. Jes.38:18.

• Anonyymi
      UUSI

Ps.30:10 Mitä hyvää minun veressäni on, kuin minä hautaan alas menen? kiittäneekö tomukin sinua, ja ilmoittaneeko se sinun totuutta. Biblia (1776) Ps.88:11

• Anonyymi
      UUSI

Henkiparantajien käsistä lähteviä energiavirtoja pystytään kuvaamaan ns. kirlian-menetelmällä.

• Anonyymi
      UUSI

Paavali oli perehtynyt Juutalaiseen uskontoon ja pystyi siksi eksyttämään Juutalaisia omaan kehittämäänsä kristinuskon muotooon, vaikka ei kuullut Jeesuksen opetuksia ollenkaan.

Meni Juutalaisten eksyttämisessä niin pitkälle, että tekeytyi nasiiriksi.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi
      UUSI

Armolahjat koskivat vaan Jeesuksen seurassa kulkeneita oikeita Karitsan apostoleita, joille Jeesus luovutti maan päällä omaa voimaansa puhaltamalla sitä heille suustaan. Ei niitä jakeita voi sieltä tähän päivään siirtää.

Ainutkertaiset tapahtumat kuuluu niiden alkuperäiseen konteksiin.

20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
      21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
      22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
      23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

• Anonyymi
        UUSI

Armolahjat koskevat kaikkia kristittyjä että älä tarina setä valehtele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe