Tämä lienee vaparien kanta?
Jos näin on, niin miten se on mahdollista, kun uskonnot ovat ihmisten luomuksia?
Maailmassa esiintyvä paha in seurausta uskonnoista
4
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kun rabbit pohtivat olisiko Jlan ollut parempi olla luomatta ihmistä, oletettavasti ymmärsivät jotain pahan olemuksesta :)
- AnonyymiUUSI
Jumalan tahto on aina hyvin ja paras, mutta monet eivät tottele Jumalan käskyjä. Monet jopa kiroavat hyvää Taivaan Isäämme ja haukkuvat sadistiksi, vaikka itse syyllistyvät kauheuksiin. Luopumus on jo pitkällä, näemme sitä kaikkialla. Teoillamme ei ole siunausta, koska olemme kääntäneet selkämme Jumalalle ja näin elämme omillamme, ilman siunausta.
- AnonyymiUUSI
Onko valehtelua esittää, että uskonnot ovat syyllisiä milloin mihinkin asiaan?
Jos vaparit uskoisivat jumaliin, silloin ei, mutta kun he eivät usko. - AnonyymiUUSI
Uskon Raamatun Jumalan Sanaksi. Uskon Jeesukseen Kristukseen, joka syntyi neitseestä. Uudestisynnyin Jumala lapseksi noin 50 vuotta sitten. Olen kuulunut seurakuntiin. Eri elämäntilanteissa johonkin paikalliseen. Kaikki on ollut hyvää. Raamatun mukaista opetusta. Turvallista, paheista erotettua elämää. Työn täyteistä. Tein töitä julkisella 40 vuotta.
Eli siis . Kaikkialla kaikkien usko on tuonut vain hyviä asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261