Suomeen Perez soisi enemmän arabimaista rentoutta.
Anonyymi-ap
2025-07-26 16:15:47
https://www.apu.fi/artikkelit/suomalainen-kotiutui-lahi-itaan-tallaista-on-elama-bahrainissa
ihanaa
maahanmuuttoa
Suomeen Perez soisi enemmän arabimaista rentoutta.-hih
16
179
Vastaukset
- Anonyymi
nainen sdp moktar gubtan mieleen?
- Anonyymi
Jutta Urponainen meni sinne myös?
- Anonyymi
eiku itäkeskukseen valistamaan asioista?
eikö? - Anonyymi
Sitä rentoutta löytää ihan tarpeeksi kaikista kaupungeista Suomessa.
- Anonyymi
Rock the Casbah!
- Anonyymi
no aseet kaikille ja rennosti pauke päälle?
- Anonyymi
Ei ole noussut esille
Aiemmin tällä viikolla valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) vaati X-julkaisussaan musliminaisten kasvot peittävien burkan ja niqabin sekä nuorten tyttöjen huivien käytön kieltämistä tällä viikolla. Purra kauhisteli sitä, että jopa kouluissa lapset käyttävät burkaa.
HS:lle kommentoineen Adlercreutzin mukaan opettajat eivät ole nostaneet esille huolta koululaisten huivien käytöstä, eikä hän itse ole kohdannut kouluvierailuilla lapsia, joiden kasvot olisi peitetty huivilla. Hän pitää ilmiötä äärimmäisen marginaalisena.
Esimerkiksi Ranskassa ja Sveitsissä burkat on kielletty, mutta Adlercreutz ei pidä lainsäädäntöä oikeana väylänä huivien käyttöön puuttumiseen. Vaatetuksen rajoittaminen puuttuisi hänen mielestään liiaksi ihmisten vapauksiin. Huivin ja burkan käyttö ovat osa uskonnonharjoittamista, jota turvataan uskonnonvapaudella.
Sen sijaan koulut ja oppilaitokset voivat harkita mahdollisia rajoituksia, jos kyse on turvallisuuteen tai tunnistamiseen liittyvistä huolista. Joissakin ammattioppilaitoksissa on huiveja koskevia rajoituksia, jotka liittyvät nimenomaan hygieniaan tai työturvallisuuteen.- Anonyymi
Mutta eihän niillä ole mitään uskonnon vapautta. Huolehtisi nyt siitä että se todella toteutuu edes Suomessa. On melkoinen taikatemppu sanoa uskontopakkoa uskontovapaudeksi. Sekä opettajat että tämä Adlercreuz. Hölmöä. Uskonnon vapautta on siis myös silpominen, lapsiliitot, monta vaimoa, terrorivalmius. Tiedetään ettei islamissa ole uskonnon vapautta vaikka sillä perusteella tunkevat omaa uskoaan joka paikkaan.
- Anonyymi
Joojamuttakun retkujaankaan eivät pese
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Rennoimmat siellä on piilossa länsimailta, arabicgays soittimineen.
- Anonyymi
rukouskutsu keskeyttää kaiken toiminnan 🤣 nurmikon voi leikata koska lystää ei voi , jos se on liian pitkä tulee valituksia 🤔
saakos sieltä kela tukia ? - Anonyymi
raiskaaminen-huumeet ja alistus tulee ensin mieleen?
- Anonyymi
mm irakilaisveljekset? päät hiekalle jne?
- Anonyymi
hyvin raiskaus ja muita rikosuutisia ulkomaanpojista tulee juu...rentoa menoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161