Olen käynyt Touhuteatterissa joka kesä, mutta ensi kesänä en tule, jos ette tee jotakin pölyävälle parkkipaikallenne. Eihän siellä näe enää eteensä enkä halua viedä autoa pesuun yhden käynnin jälkeen
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ja joku idiootti aivovammaanen torstai-iltana veti monta tupakkaa esityksen aikana!!!
Eikö idiootti tiedä, että monelle tupakansavu aiheuttaa ongelmia?
Miten henkilökunta ei tuohon asiaan puutu?! Ja pitää pysyä kotona jos ei pysty olemaan pari tuntia ilman paskakäärylettä turpavärkis!
Loppuu sitte tuollakin käynti tähän kertaan!! - Anonyymi
Erikoista, että joku kehtaa tupakoida tuollaisella paikalla.sika
- Anonyymi
Pöluävälle parkkipaikalle pitäisi tosiaan tehdä jotain. Mitähän vaihtoehtoja siinä olisi? Ei saa kuitenkaan maksaa paljoa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Pöly on ihan mahdoton.
- Anonyymi
Kyynel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495