Onko suomella hyvä karma

Anonyymi-ap

On niin paljon kärsitty vilua nälkää ja vainoa

25

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ArtoTTT

Ei taida sateenkaari Suomella enää olla siunausta...

• Anonyymi

Homoliitot rikkovat toista käskyä: älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi nimeä. Sitähän homopareja vihkivät papit tekevät, kun siunaavat syntiä Jumalan nimessä aamen.

• Anonyymi

ArtoTTT

2 Aik. 36:
        14Myös kaikki johtomiehet, papit ja kansa luopuivat Herrasta, alkoivat noudattaa muiden kansojen kauhistuttavia tapoja ja saastuttivat Jerusalemin temppelin, jonka Herra oli pyhittänyt itselleen.

• Anonyymi

Eli homoudestako tämä aikamme epävarmuus johtuu? Sitäkö yrität sanoa?

-a-teisti-

• Anonyymi

Ei ole, Jumala ottaa siunauksen pois, ellei parannusta tule, vakava asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli homoudestako tämä aikamme epävarmuus johtuu? Sitäkö yrität sanoa?

-a-teisti-

Kyllä, homoudestakin ja yleensä synnissä rypemisestä!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, homoudestakin ja yleensä synnissä rypemisestä!

No sitten pitää heti kysyä, että kerro toki se historiallinen valtio, jossa olisi halunnut asua, jossa asiat olisivat kaikilla paremmin kuin nyt Suomessa ja koko läntisessä maailmassa? Olen tätä kysynyt useasti, mutta koskaan en ole saanut yhtäkään vastausta. Joko nyt tärppäisi? Eli missä historiallisessa valtiossa asiat olisivat olleet paremmin kuin nykyisessä lännessä, jossa jopa homoliitot ovat sallittuja?

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

No sitten pitää heti kysyä, että kerro toki se historiallinen valtio, jossa olisi halunnut asua, jossa asiat olisivat kaikilla paremmin kuin nyt Suomessa ja koko läntisessä maailmassa? Olen tätä kysynyt useasti, mutta koskaan en ole saanut yhtäkään vastausta. Joko nyt tärppäisi? Eli missä historiallisessa valtiossa asiat olisivat olleet paremmin kuin nykyisessä lännessä, jossa jopa homoliitot ovat sallittuja?

Länsimaissa olisi asiat paremmin, jos ei olisi alettu vihkimään homopareja. Sehän on ihan luonnoton avioliitto.

• Anonyymi kirjoitti:

Länsimaissa olisi asiat paremmin, jos ei olisi alettu vihkimään homopareja. Sehän on ihan luonnoton avioliitto.

En minä tuota kysynyt, vaan missä historiallisessa valtiossa olisi kokonaisuutena paremmat olot kuin nykyisessä lännessä? Ynnä kerro nyt vielä se, että mitä sinä et enää saa tehdä sellaista jota sait tehdä ennen kuin homot menivät naimisiin? Mitä sinulta on nyt kielletty?

PS. Ja jos homokysymys on sinulle ja muille laitauskoville niin tärkeä, niin muuttakaa vaikka Venäjälle. Tai Afganistaniin. Siellä kun eivät homot hillu ja niitä saa vetää jopa turpaan ihan vapaasti ilman että poliisi puuttuu asiaan mitenkään.

• Enpä nyt ihan karmasta tiedä mutta heikolta näyttää kansakunnantila ainakin uimataidon osalta.

• Anonyymi

Tolkun ihminen on näppärä sana käänne salelta ,entäs ataomipommi

• Anonyymi

Yksilön karman lisäksi on myös kansojen karma.

• Anonyymi

Suomesta on tullut buddhalainen maa.

• Anonyymi

Kun kansa hylkää Jumalan, niin Hän ottaa pois suojansa ja hylkää kansan. Jospa löytyisi edes kourallinen nöyriä uskovaisia, jotka rukoilisivat Jumalalta suojelua maallemme pian vaikeutuneina aikoina. Niin paljon tulee vilua ja nälkää.

Muistakaa tämä!

k_v

• Anonyymi

Kansallisdeevamme Väinämöinen suojelee Suomea♥️

• Anonyymi

suomessa on kaadettu liikaa metsiä ja se karma seuraa siitä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

suomalaiset ovat yksinkertaisesti tyhmä kansa , tosin ei kaikki suomalaiset

• Anonyymi

Karma levytti viimeksi 1983.
      Tunnetuin kappale: Huomenta Suomi.

• Anonyymi

Ei ole sellaista asiaa kuin karma. Hinduhommia. Kalma kyllä on.

• Anonyymi

Onko kristinusko oikea usko ja hindut vääräuskoisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kristinusko oikea usko ja hindut vääräuskoisia?

kyllä on vastaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä on vastaus

Tiesin että vastaat "kyllä"
        Kristinuskohan on rasistinen uskonto👹,,

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin että vastaat "kyllä"
        Kristinuskohan on rasistinen uskonto👹,,

.

Ottaisit raukka selvää mitä rasismilla tarkoitetaan ennekuin käytät sanaa.

Kristinuskon opillinen väite siitä, että se on ainoa oikea usko on teologista eksklusiivisuutta. Se ei täytä rasismia koskevia kriteerejä missään mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisit raukka selvää mitä rasismilla tarkoitetaan ennekuin käytät sanaa.

Kristinuskon opillinen väite siitä, että se on ainoa oikea usko on teologista eksklusiivisuutta. Se ei täytä rasismia koskevia kriteerejä missään mielessä.

Jos ihminen joka on ollut nuhteeton ateisti koko elämänsä mutta ei usko Jeesukseen tai jumalaan niin hän joutuu kadotukseen. Siis viimeisellä tuomiolla
        .samoin välittäminen että kristinusko on oikea usko ja muut vääriäuskoisia..

• Anonyymi

Petterin johdolla siihen ollaan menossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe