Pienet uimarilapset jäivät ilman valvontaa, kun aikuiset pitivät sadan metrin päässä nurmikolla ruoka-ja juomajuhliaan. Huivipäinen nainen kävi toki pari kertaa rannalla katsomassa,kun yksi lapsista huuteli jotakin hänelle jatkuvasti.
Erikoista lasten uintivalvontaa Kyrkkärillä
22
399
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrkkärillä ei ole uintivalvontaa. Siitä on kyltit pukuhuoneiden seinällä. Omalla vastuulla uivat. Vanhemmat vastuussa lapsistaan. Lämmin vesi houkuttaa nyt rannalla kaikenlaista ”kansalaista” . Suurin osa niistä ei osaa uida ollenkaan.
- Anonyymi
Tässä ilmeisesti tarkoitettiinkin juuri vanhempien vastuuta...ei uintivalvonnan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ilmeisesti tarkoitettiinkin juuri vanhempien vastuuta...ei uintivalvonnan!
Olitpas näsäviisas kun ymmärsit asian…
- Anonyymi
Pitääkö alkaa selittää huutamalla typerää näsäviisasta kommenttiasi? Mene nyt ihmeessä sinne rannalle valvomaan ulkomaalaisia uimareita. 😅🔫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö alkaa selittää huutamalla typerää näsäviisasta kommenttiasi? Mene nyt ihmeessä sinne rannalle valvomaan ulkomaalaisia uimareita. 😅🔫
No mikä siinä oli näsäviista? Hyvä selvennys että ei tuu väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhotu nyt ja pysy asiassa-kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhotu nyt ja pysy asiassa-kiitos!
Ai kuinka? Etkö osaa käyttäytyä? Mene sinne rannalle tänäänkin kyttäämään… äläkä lässytä!
- Anonyymi
Kyllä valvonta kuuluu vanhemmille. Eivätkö vanhemmat osaa enää huolehtia lapsistaan..
- Anonyymi
Ilmeisesti kulttuurierot...
- Anonyymi
Aika vastuutonta ja aivotonta (kulttuuria . kun ei omista lapsistaan pidä huolta uimarannalla.
- Anonyymi
Onko ne näitä samoja, jotka menee aikuisten kesken perjantai illalla ravintolaan illastamaan, ja lapset jää kotiin päinsä, syömään mikrolihapullia, ja hillumaan vapaasti ilman valvontaa.
- Anonyymi
Se on tuo huutataja toi…
- Anonyymi
Huomasin saman..lapset olivat pieniä ja uimataidottomia..kahdella oli uimarangas ja yksi oli ilman. Vanhemmat mutusteli samaan aikaan papusoppaa nurmikolla,josta ei edes nähnyt rantaveteen!
- Anonyymi
Siis, haluavat päästä eroon kakara katraastaan ja mikä helpompi tapa, kuin hukkua.
Sitten voi VÄNISTÄ jälkikäteen, voi voi........... ja somessa vielä näyttää oikein karsealta ja surulliselta.
Papit ja Chatit sitten koko kaupunkia ja kylää kutsumaan rukoilemaan, niin EI se sieltä nouse, vaikka kuinka vollottaisi ja rukoilisi, kuollut mikä kuollut.- Anonyymi
Siltäpä tuo piittaamattomuus vaikuttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltäpä tuo piittaamattomuus vaikuttaa...
Se on vanhempien tehtävä, kun on reisiään leviyellyt.😂😅
Eräs äitee valitti, miksi mun täytyy, plää plää.
Niin, olisit miettinyt, ennenkuin meni syvälle ja tuntui hyvälle😂😐🤭
Tai anna Sosulle, jos ei kiinnastakaan, ei ne kakaras ole naapureiden vastuu kasvattaa ja takoa järkeä tyhmään päähän.🤔🤪
- Anonyymi
Ai, pitäiskö kiinnostua?
Sanonta kuuluu!
Hoida vain omat asiasi ja anna naapurien olla rauhassa🤭
Voi tulla vaikka, TURPAAN jos et osaa pysyä pois toisten asioista tai poliisikin on vaihtoehto.😬😬 - Anonyymi
Nykyään lasten kasvatus on ulkoistettu muille kun ei enää itse jakseta
- Anonyymi
Hehh..ei heitä vaa kiinnosta huolehtia...sitten vaaditaan yhteiskuntaa tilille,jos jotakin sattuu
- Anonyymi
Usama valvomaan niin pysyy kakarat kurissa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc1bdd72-f4bf-4e9b-be66-10cc0115dd9e- Anonyymi
Juurikin näin huhhh!
- Anonyymi
Juu, viekää UIMATAIDOTTOMIA uimaan!!
Tyhmänkin pitäisi tietää kuinka siinä käy, vaikka ei varmaankaan nykyajan vanhemmat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843369
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442807Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212053Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202037- 621944
- 1081872