Mutta koskaan kukaan ei kysy miten mä pärjään. Tai onko mulla syötävää. Täällä minä vain kotona olen ja muut kyselee rahaa ja minä laitan mobilepaylla. Maksavat takas kun jaksavat jos muistavat tai jaksavat. No tämmöinen köyhän unohdetun avautuminen. Mites teillä?
Autan muita jopa pienistä tuloista
10
238
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä lainoja jäänyt jonkin verran saamatta takaisin vuosikymmenten saatossa.
Vaan eipä tuo kuitenkaan elämää haittaa eikä ole vielä itse jäänyt leivättä.
Kyllä pitää olla melko kitsas tuon lainaamisen suhteen, sillä se oma suu on
kuitenkin lähimpänä ja sitten on hyvä huolehtiä myös jälkeläisistä.
Kyllähän pitkään työelämässä ollut aina pärjää paitsi jos hölmöilee asiansa.
Kun kuukaudet eivät ole samanlaisia, niin välillä pystyy laittamaan jemmaan rahaa
niin että saa kerättyä jonkinlaisen potin sivuun, millä voi sitten silotella
elämäänsä pahempien kuukausien aikana. Olin lukuisia vuosia sillä 5 %:n
nettosäästölinjalla, mutta kun ei sitä kertymää meinaa vaan tulla niin piti
siirtyä siihen pankkihenkilöiden suosittamaan 10 %:n säästöosuuteen.
Ainahan si kirpaisee kun osa tilistä menee sivuun, mutta toisaalta se on
loistava ratkaisu kun sitten voi rahoittaa lomareissun tai joulun huoletta.
Mutta kaikkiaan se vaatii tarkkaa ja sinnikastä talouskuria eikä tarvi
polttaa tupakki tai juopotella eikä myöskään pelata mitään turhuuksia. - Anonyymi
Miksi antaa muille rahojaan, jos ei omaankaan elämiseen rahat riitä ?
Olisi hyvä oppia sanomaan, ettei ole ylimääräistä rahaa annettavaksi, tai edes lainattavaksi.
Miksi olisi vaikeaa kieltäytyä antamasta rahojaan muille ? - Anonyymi
Jos lainaa jollekki rahaa niin siitä täytyy pitää kiinni koska maksaa takas.Lainailut loppuu siihen jos ei maksa takas.
- Anonyymi
Jatkuvasti lainaavalle voi kympin pari lainata. Seuraava kerran kun kysyy sanoo ettet ole maksanut entisiäkään. Muijan kaveri kerto kikan ja sano hyvin toimivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvasti lainaavalle voi kympin pari lainata. Seuraava kerran kun kysyy sanoo ettet ole maksanut entisiäkään. Muijan kaveri kerto kikan ja sano hyvin toimivan.
Noin se täytyy sanoakki suoraan ettei rahoja siirtele jos ei entisiäkään maksanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se täytyy sanoakki suoraan ettei rahoja siirtele jos ei entisiäkään maksanu.
Sehän on harvinaisen hölmö, joka lainailee jos ei entisikään ole maksettu takaisin.
- Anonyymi
Kun jonkun opettaa tuohon, silloin puhelimet kilisee heti aamusta rahapäivänä.
- Anonyymi
Kyllä sellaselle voi siirtää rahaa joka maksaa takas ja sitten kun tulee maksun aika pieni siirtokorvaus.
- Anonyymi
Aatellu ihan tässä näin että brikkaan lisätessä kuus purkkia sivulle pilsua ne piisaasi kuuksi joka iltasella 🤔Jatkakaa
- Anonyymi
Mä mies ostin Tokmannelta 6 purkkia Jalostajan hernekeittoon kun tarjouksessa oli. Hyvä ostos. Paiskasin ne Lidlin bussessa puuliiterin ovesta sisään klapien päälle.
Hiire voi haistaa hienon tuoksun pellin läpitte, mutta ei sillä ole vehkeit avata niitä purkei. Syököön siimahäntä vaikka suolaheinää tai valkoapilan lehtee.
Ok...toki purkit on huuhdottava ennen käyttöö kun ne ulkotilassa säilhytetäh. Niissä purkeisa lukoo pienellä; käytä vaan sisältö, pese pellipurkit ja vie ne metallikeräykseen.
-niin teen-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815