Autan muita jopa pienistä tuloista

Anonyymi-ap

Mutta koskaan kukaan ei kysy miten mä pärjään. Tai onko mulla syötävää. Täällä minä vain kotona olen ja muut kyselee rahaa ja minä laitan mobilepaylla. Maksavat takas kun jaksavat jos muistavat tai jaksavat. No tämmöinen köyhän unohdetun avautuminen. Mites teillä?

10

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On niitä lainoja jäänyt jonkin verran saamatta takaisin vuosikymmenten saatossa.
      Vaan eipä tuo kuitenkaan elämää haittaa eikä ole vielä itse jäänyt leivättä.
      Kyllä pitää olla melko kitsas tuon lainaamisen suhteen, sillä se oma suu on
      kuitenkin lähimpänä ja sitten on hyvä huolehtiä myös jälkeläisistä.
      Kyllähän pitkään työelämässä ollut aina pärjää paitsi jos hölmöilee asiansa.
      Kun kuukaudet eivät ole samanlaisia, niin välillä pystyy laittamaan jemmaan rahaa
      niin että saa kerättyä jonkinlaisen potin sivuun, millä voi sitten silotella
      elämäänsä pahempien kuukausien aikana. Olin lukuisia vuosia sillä 5 %:n
      nettosäästölinjalla, mutta kun ei sitä kertymää meinaa vaan tulla niin piti
      siirtyä siihen pankkihenkilöiden suosittamaan 10 %:n säästöosuuteen.
      Ainahan si kirpaisee kun osa tilistä menee sivuun, mutta toisaalta se on
      loistava ratkaisu kun sitten voi rahoittaa lomareissun tai joulun huoletta.
      Mutta kaikkiaan se vaatii tarkkaa ja sinnikastä talouskuria eikä tarvi
      polttaa tupakki tai juopotella eikä myöskään pelata mitään turhuuksia.

• Anonyymi

Miksi antaa muille rahojaan, jos ei omaankaan elämiseen rahat riitä ?
      Olisi hyvä oppia sanomaan, ettei ole ylimääräistä rahaa annettavaksi, tai edes lainattavaksi.
      Miksi olisi vaikeaa kieltäytyä antamasta rahojaan muille ?

• Anonyymi

Jos lainaa jollekki rahaa niin siitä täytyy pitää kiinni koska maksaa takas.Lainailut loppuu siihen jos ei maksa takas.

• Anonyymi

Jatkuvasti lainaavalle voi kympin pari lainata. Seuraava kerran kun kysyy sanoo ettet ole maksanut entisiäkään. Muijan kaveri kerto kikan ja sano hyvin toimivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvasti lainaavalle voi kympin pari lainata. Seuraava kerran kun kysyy sanoo ettet ole maksanut entisiäkään. Muijan kaveri kerto kikan ja sano hyvin toimivan.

Noin se täytyy sanoakki suoraan ettei rahoja siirtele jos ei entisiäkään maksanu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se täytyy sanoakki suoraan ettei rahoja siirtele jos ei entisiäkään maksanu.

Sehän on harvinaisen hölmö, joka lainailee jos ei entisikään ole maksettu takaisin.

• Anonyymi

Kun jonkun opettaa tuohon, silloin puhelimet kilisee heti aamusta rahapäivänä.

• Anonyymi

Kyllä sellaselle voi siirtää rahaa joka maksaa takas ja sitten kun tulee maksun aika pieni siirtokorvaus.

• Anonyymi

Aatellu ihan tässä näin että brikkaan lisätessä kuus purkkia sivulle pilsua ne piisaasi kuuksi joka iltasella 🤔Jatkakaa

• Anonyymi

Mä mies ostin Tokmannelta 6 purkkia Jalostajan hernekeittoon kun tarjouksessa oli. Hyvä ostos. Paiskasin ne Lidlin bussessa puuliiterin ovesta sisään klapien päälle.
      Hiire voi haistaa hienon tuoksun pellin läpitte, mutta ei sillä ole vehkeit avata niitä purkei. Syököön siimahäntä vaikka suolaheinää tai valkoapilan lehtee.

Ok...toki purkit on huuhdottava ennen käyttöö kun ne ulkotilassa säilhytetäh. Niissä purkeisa lukoo pienellä; käytä vaan sisältö, pese pellipurkit ja vie ne metallikeräykseen.
      -niin teen-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe