En viitsi. Heistä kukaan ei tee yhtään töitään niin, että tekisivät työn kunnolla. Ainoa vakio on työpaikkakiusaaminen. Siinä se tavisämmän elämä vierähtääkin.
Tämä on syy miksi lastensuojelun väki ei osaa tehdä töitään.
Mitääh, jos järkevä ihminen päättäisi niin he olisivat tehneetkin jotain muuta kuin kaunaisina kiusanneet lapsia. Se on juuri se mitä he tekevät todellisuudessa. Järjettömin systeemi koska kivoin ei voi edes tehdä työtään hyvin. Mutta oliko se meidän muiden työ?!
Vain idiooti tekee järjestelmän mistä ei ole kuin haittaa ja joka aiheuttaa juuri pahoja asioita. En usko kehenkään enää!!!
Tätien mielestä minun tulisi pitää suuni supussa.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän voi lisätä hukkumiskuolemat lisukkeineen. Miksi vanhemmat eivät tajua, että he ovat ne joiden tulee olla valppaita. Tai leiriohjaaja.
Se sijaan lastensuojelu kiusaa väsyneitä vanhempia vaikka se on juuri merkki, että he tekivätkin jotain itse!- Anonyymi
Väsyminen on normaali vanhemmuuteen kuuluva asia kun on oikeasti tehty se mitä piti!!!
Työkin on hanjalmpaa kun sen tekee oikein ja siksi ihmiset vaativat palkkaa siitä!!!
Miksi toinen yrittää siirtää toisen riesaksi ilmaisena työnä työt jotka aiheuttavat väsymystä ja kuluttavat?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122