Asuntokauppa +37%, teollisuuden tilaukset +14%, pörssi nousee tasaiseen tahtiin 😁😁👍👍
Riikka kasvutoimet puree
16
106
Vastaukset
- Anonyymi
No höpö höpö taas, alaspäin mennään ja se on totuus ...
- Anonyymi
Vinkki: plus merkkiset luvut tarkoittaa kasvua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki: plus merkkiset luvut tarkoittaa kasvua.
totuus = Marinin hallituksen velkoja
ei korjaa kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei korjaa kukaan.Putoajan se vasta lainaa on ottanut ja on tuhonnut talouden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei korjaa kukaan.Purra on kasvattanut valtion velan jo yli 185 miljardin. Suomen luottoluokitus putosi, kun budjetin alijäämä lisääntyy Purran veroalen takia. Lisäksi Purra varasti miljardin eläkerahastosta ja vei Kelan vararahaston.
- Anonyymi
Riikka on väärässä puolueessa. Jos hän olisi vasemmisto-demari, niin plusmerkit olisi huippua!
- Anonyymi
Kyllä ne luvut joskus väkisin näyttää plussaa kun kun oikein kauan ollaan kyykätty syvään.
Esimerkkinä Ladan myynti, ensin sitä myytiin hurjia määriä ja sitten sen myynti loppui kokonaan ja muutaman vuoden päästä myytiin kaksi ja nousu prosentti oli heti 200%.
- Anonyymi
Entä Riikan kuvatoimi…
- Anonyymi
Kiitos Riikka. Olen pitkäaikainen osakesijoittaja ja salkku on nyt kaikkien aikojen korkeimmassa arvossa. Olen myös ahkera ja käyn palkkatöissä. Olen siis hyvis.
Kiitos hallitus.- Anonyymi
Niin sitä pitää, hyvä.
Terv riikkafani - Anonyymi
Kaltaisesi ihmiset pitää Suomea pystyssä, vaikka vihervassarit yrittää horjuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisesi ihmiset pitää Suomea pystyssä, vaikka vihervassarit yrittää horjuttaa.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
???
Riikka Purra
Puree
Miksi työttömyys kasvaa?
Koska kasvutoimet puree.- Anonyymi
Kohta 100 000 täynnä vai täyttyikö jo?
Nimittäin lisää työttömiä.
Riikan kasvutoimet puree.
- Anonyymi
Kyllä Riikan kasvutoimet tosiaan puree 😅 Työttömien työnhakijoiden määrä kasvoi 37 500 henkilöllä viime vuoden kesäkuuhun verrattuna,
No onpahan Riikalla taas lisää päähänpotkittavia joilta voi leikata. - Anonyymi
Asuntokaupasta olet ottanut Kiinteistömaailman heinäkuun luvut ja väität, että se on asuntojen myynnin koko tilanne. Tuossa on kyse vain pienten opiskelijakämppien menekistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350