Asiasta on tehty tutkimus
https://hasanjasim.online/women-sleep-better-next-to-dogs-than-men-study-finds/
Naiset nukkuvat paremmin koiran kuin miehen kanssa
18
127
Vastaukset
- Anonyymi
Mies kuorsaa ja piereskelee
- Anonyymi
Kyllä koiratkin kuorsaavat. Olen kuullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koiratkin kuorsaavat. Olen kuullut
Kyllä koiratkin piereskelevät ja haju onkin tyrmäävää.
- Anonyymi
Naiset kuorsaa ja haisee. Koiran kanssa muuten saa sukuttua, naisen kanssa ei jos on kaunis ja kiimassa.
- Anonyymi
eikö ne kissat enemmän? siten saa peloteltua hyvin miehet pois, normaali mies pelkää kissoja
- Anonyymi
Kissanaiset ovat yleensä sekopäitä punavihreitä ikivanhapiikoja, koiranaiset eivät niinkään
- Anonyymi
Koira on naisen älylle sopivaa seuraa.
- Anonyymi
Fiksumpi kuin mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpi kuin mies?
Monessa tapauksessa kyllä
- Anonyymi
Kissoja miesten pitääkin pelätä, kantavat usein toksoplasmoosi loista joka katkoo siitiöiden päät poikki,,,
- Anonyymi
5000€ koiravero olisi asiallista.
Nyt valtio tukee veroista 30 miljoonalla vuosittain koirien ruokkimista ja paskomista. Siinnä vapaasti käytettävä säästökohde. - Anonyymi
Älkää enää valittako eläkeongelmastanne sillä olette sen itse luoneet, niin naiset kuin miehet ottavat koiran lapsen sijaan. Oma vika.
Ja ei ole kustannuskysymys, koitan hoito tulee samoihin hintoihin. - Anonyymi
Nainen nukkuu hyvin kunhan on kaltaiseni komea suvakki tai maahanmuuttajamies vieressä.
- Anonyymi
Ettei ole peräti tohtorin väitöstutkimus?
Joku matu vois väitellä tohtoriksi aiheesta vasemmistolaiset viihtyy paremmin somppujen kanssa kuin muiden kantasuomamalaisten kanssa. Sama ominaishaju vetää puoleensa... - Anonyymi
Kyllä koira lehmänkin voittaa.
- Anonyymi
Lehmä lypsää omistajalle, koira loiseläimenä omistajalta.
- Anonyymi
Koirat ovat teknisesti ottaen susia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122