Onko JT:t Z- sukupolvea?

Anonyymi-ap

Z- sukupolvi tuijottaa oudosti.

Se on uudelainen tapa olla kommentoimatta ja viestittää ilmeettömyydellä,joka on kehonkielen asiantuntijoiden mukaan loukkaavaa.

Gen Z stare eli zoomer- tuijotus on noussut kesän kuumaksi aiheeksi erityisesti Yhdysvalloissa.

Z-tuijotus ilmaisee asennetta:" Ei vois vähempää kiinnostaa tai ylenkatsomisesta tai uhmakkuudesta".

Mutta tuollaisia tuijottajia ovat JT:t olleet AINA.
Erityisesti eronneita ja erotettuja kohtaan.

Asiahan on nyt vain niin, että Z- sukupolvi on pääsääntöisesti n.25 vuotiaita.
JT:lla haarukka on100 vuotiaiksi asti.

10

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*tuijottaa aloittajaa ilmeettömästi*

• Anonyymi

"Aloittaja" oli myös ennen ilmeetön tuijottaja, mutta kun pääsi eroon tästä lahkosta, ilmekkin muuttui. Tuli iloa kasvoihin, varsinkin silloin kun otin Jeesuksen Herrakseni.
        Jotkut ihmiset ovat sanoneet minulle, että "kasvoistani näkyy ilo ja Jeesus usko" ja he kuuntelevat evankeliumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aloittaja" oli myös ennen ilmeetön tuijottaja, mutta kun pääsi eroon tästä lahkosta, ilmekkin muuttui. Tuli iloa kasvoihin, varsinkin silloin kun otin Jeesuksen Herrakseni.
        Jotkut ihmiset ovat sanoneet minulle, että "kasvoistani näkyy ilo ja Jeesus usko" ja he kuuntelevat evankeliumia.

Ai jaa. Jehovan todistajathan ovat oikein ystävällisen näköisiä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirryit vaan paskakasasta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirryit vaan paskakasasta toiseen.

Jeesus uskovia vihataan. JT:t haukkuvat omilla nimityksillään jaateistit omillaan,niin kuin sinä.
        Matt.24:9 " Kaikki kansat vihaavat teitä MINUN NIMENI TÄHDEN."
        Siis Jeesus nimen vuoksi.
        Sinulle paskakasa minulle ikuinen elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus uskovia vihataan. JT:t haukkuvat omilla nimityksillään jaateistit omillaan,niin kuin sinä.

Niin. Jokainen joutuu polvistumaan Herran Jeesuksen edessä tahtoi sitä tai ei.
        Anonyymi klo 11:36:47:nkin otsakin painetaan väkisin maahan Jeesuksen edessä ja häneltä kysytään:" onko sinulla puolustajaa joka estää sinun joutumisesi sinne missä on itku ja hammasten kiristys"?
        Jos ei ole tarpeeksi pätevää, niin:" tervemenoa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOHOHOHOHOHOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Jokainen joutuu polvistumaan Herran Jeesuksen edessä tahtoi sitä tai ei.
        Anonyymi klo 11:36:47:nkin otsakin painetaan väkisin maahan Jeesuksen edessä ja häneltä kysytään:" onko sinulla puolustajaa joka estää sinun joutumisesi sinne missä on itku ja hammasten kiristys"?
        Jos ei ole tarpeeksi pätevää, niin:" tervemenoa".

HOHOHOHOHOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOHOHOHOHOO!

Kerran hohotuksesi muuttuu PYÄÄÄksi. BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ.

• Minulla on henkistyytty teoria. z-sukupuolen jt nuoret ovat niin erkaantuneita jt-opista, että menevät aivan hämilleen ja jäykistyvät kun pääsee Peräilmaa. Luulevat, että se on joku elimistöllinen vika tai sairaus. Kun vain avaisivat raamatun tai jt kirjallisuutta, niin selviäisi, että normaalista jt toiminnasta on kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2632
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      330
      2325
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      33
      2036
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1676
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1655
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1539
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1419
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1389
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1335
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1126
    Aihe