Jeesuksen läsnäolo

Anonyymi-ap

Alkoiko Jeesuksen läsnäolo 33 ya. vai 1914?

14

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vartiotornin "läsnäolo-oppi" on 100 %:sta huuhaata.

• Anonyymi

Kullekin sinä ajankohtana jona hän kullekin ilmestyy. Esim. Itselleni 1998 jolloin hän ilmestyi ja hengellisti ennen niin materialistisen maailman.

1970 luvulla lensi suuriääninen naisenkeli ja sanoi : Tämän vuosisadan Lopun ylöstempaus on viimeinen säännöllisesti jokaisen vuosisadan lopussa tapahtuva ylöstempaus.

Eli Jeesus on ollut läsnä jokaisen vuosisadan lopussa. Entä Nykyisin. Koska seuraava suuri ilmestyminen tapahtuu? Tulee avatar eli Imaami Mahdi ja Profeetta Isa sekä Elia ja Heenok.

Koko maailma odottaa Mahdin saapumista minä hetkenä tahansa.

• Anonyymi

Hän on Muhammedin (saas) jälkeläinen joka katosi 800-luvulla mutta jota Islam odottaa tulevaksi toisen kerran maailmaan tuomaan Totuuden, Rauhan, Oikeuden, Vaurauden ja Knowledgen.

Muhammedilla (saas) on viisi nimeä joista toinen on Al Mahi. Mahdin aikainen koetus on seuraava: uskovaiset heräävät aamuisin hartaina uskovina mutta iltaan mennessä lankeavat aina syntiin. Hän on myös viimeinen merkki siitä että Judgement Day on tulossa.

Hoosean kirja mainitsee Jeesuksen Jisreel nimellä ja Mahdin Lo Ammi ja Lo Ruhama nimillä.

Intian Hare Krishna teokset käyttävät myös Mahdin nimeä paljon. Niiden perusteella Krishnasta alkaneeseen oppilasketjuun kuuluu kaksi eri Mahdia joista toinen alkoi vaikuttaa 1800 tienoilla.

Myös Sudanin Mahdi 1880 oli merkittävä vaikka britit kukisti hänet nopeasti. Hän ehti kuitenkin neuvoa seuraajiaan olemaan sosialismin puolella joka liike oli alkutaipaleellaan. Näin mikäli olen saanut oikean tulkinnan hänen sanoihinsa.

Mahdin mukana tulee Profeetta Isa eli Jeesus. Sekä Elia ja Heenok. Todella suuria asioita. Islam toiminut on salaa Intian avatarten kautta jo ainakin 1500 alkaen. Nämä asiat ovat vaikeita kun on paljon vihollisia ja vääriä Mahdeja.

Itse odotan hänestä tulevan tärkein nimi seuraavan 2000 vuoden ajalle. Ja vielä enemmän. Mutta hän on salattu monella tavalla ja luultavaa on että niin jatkossakin.

Itse pidän häntä korkeimmillaan Luojan veljenä. Ja odotan hänestä tulevan kaksi kertaa Jeesusta suurempi vaikutukselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on Muhammedin (saas) jälkeläinen joka katosi 800-luvulla mutta jota Islam odottaa tulevaksi toisen kerran maailmaan tuomaan Totuuden, Rauhan, Oikeuden, Vaurauden ja Knowledgen.

Muhammedilla (saas) on viisi nimeä joista toinen on Al Mahi. Mahdin aikainen koetus on seuraava: uskovaiset heräävät aamuisin hartaina uskovina mutta iltaan mennessä lankeavat aina syntiin. Hän on myös viimeinen merkki siitä että Judgement Day on tulossa.

Hoosean kirja mainitsee Jeesuksen Jisreel nimellä ja Mahdin Lo Ammi ja Lo Ruhama nimillä.

Intian Hare Krishna teokset käyttävät myös Mahdin nimeä paljon. Niiden perusteella Krishnasta alkaneeseen oppilasketjuun kuuluu kaksi eri Mahdia joista toinen alkoi vaikuttaa 1800 tienoilla.

Myös Sudanin Mahdi 1880 oli merkittävä vaikka britit kukisti hänet nopeasti. Hän ehti kuitenkin neuvoa seuraajiaan olemaan sosialismin puolella joka liike oli alkutaipaleellaan. Näin mikäli olen saanut oikean tulkinnan hänen sanoihinsa.

Mahdin mukana tulee Profeetta Isa eli Jeesus. Sekä Elia ja Heenok. Todella suuria asioita. Islam toiminut on salaa Intian avatarten kautta jo ainakin 1500 alkaen. Nämä asiat ovat vaikeita kun on paljon vihollisia ja vääriä Mahdeja.

Itse odotan hänestä tulevan tärkein nimi seuraavan 2000 vuoden ajalle. Ja vielä enemmän. Mutta hän on salattu monella tavalla ja luultavaa on että niin jatkossakin.

Itse pidän häntä korkeimmillaan Luojan veljenä. Ja odotan hänestä tulevan kaksi kertaa Jeesusta suurempi vaikutukselta.

Onko pakko kirjoitella islamilaishuttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pakko kirjoitella islamilaishuttua?

Ei ole muuta peräilmaa kuin Peräilma.

• Anonyymi

Oletetun Jeesuksen syntymästä ei ole tarkkoja tietoja ja kaikki lepää epämääräisten oletusten pohjalla.

• Anonyymi

Lue Matteuksen evankeliumista ja lopeta hölmöily.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue Matteuksen evankeliumista ja lopeta hölmöily.

No mitäs siellä sanotaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs siellä sanotaan?

Lue. Jos osaat lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue. Jos osaat lukea.

He he, tiedät itsekin ettei siellä mitään lue Jeesuksen syntymästä, jolla olisi historiallista arvoa.

• Anonyymi

Jeesus sanoi: "Minä olen teidän kanssansse JOKA PÄIVÄ maailman loppuun asti."

Jeesuskse läsnäolo alkaa siitä, että tulee uskoon ja ottaa Hänet elämäänsä!

• Anonyymi

Miten se olisi tuon läsnäolon kanssa sillä niin jumalattomia ja levottomia on uskovaiset.
        Monta kertaa viikossa pitää olla sitä epäuskoisella porukalla maanittelemassa paikalle, loppua elämäänsä tuomaan.
        Maanantai ei mittään
        Tiistai ei mittään
        Keskiviikko torstai ei mittään
        Perjantai ei mittään
        Lauantai ei mittään
        Sunnuntai ei yhtikäs mittään

Voi voi... mennä uskosta ja tulla järkiinsä.

• Anonyymi

Olet saatanan vallassa!

• Anonyymi
      UUSI

Jos Jeesuksen "näkymättömälle läsnäololle" pitäisi Raamatun kertomusten perusteella antaa jokin alkupiste, se olisi hänen taivaaseen astumisensa yhteydessä. Varmaankin siis vuosi 33, ei ainakaan 1914.

Jeesus lupaa taivaaseen nousunsa yhteydessä olla seuraajiensa kanssa kaikkina päivinä maailman loppuun asti, mutta ei ollut enää näkyvällä tavalla läsnä. Näkymätön läsnäolo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2632
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      330
      2325
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      34
      2059
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1676
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1655
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1539
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1419
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1389
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1345
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1136
    Aihe