Ympäristöä suojellaan normaalisti ja normaalit ihmiset ilman poliittisia taka-ajatuksia. Nämä henkilöt toimivat ja ovat aina toimineet pelkästään ympäristön hyväksi niin ettei ympäristöä tuhoavia, likaavia ja muutoinkin haittaavia tilanteita synny ja sellaisia normaaleilla toimilla estäen. Usein näin tehdään yhteistyössä naapurien ja kunnan kanssa. Asiasta ei mitenkään metelöidä julkisuuteen vaan asiat hoituu käytännön mukaan. Toinen ryhmä on poliittistaustainen, joka metelöi samoilla asioilla kuin edellinenkin ryhmä. Usein he eivät toimi ilman että asia viedään julkisuuteen tuttujen toimittajien, puoluekaverien tai muutoin vain julkisuutta haluavienhenkilöiden toimesta. Tämä palsta on siitä hyvä esimerkki.
Ympäristönsuojelussa kahtiajako
5
246
Vastaukset
- Anonyymi
Osa ympäristönsuojelijoista elää politiikasta ainakin oman ilmoituksensa mukaan. Jotkut vieläpä sellaisia etteivät ole vuosiin normaalia työtä tehneet. Eli yksityisyrittäjiä tai yhtiön / kunnan kokopäiväisessä palveluksessa. Mutta melkoisia "poskisolisteja" kylläkin osaavat olla.
- Anonyymi
Niin myös ympäristön suojelun vastustajista! Varsinaiset ympäristön tarkoitushakuiset tuhoojat löytyvät hämäristä talousmiehistä, mutta suurin asioihin voivat vaikuttaa vain kansat ja valtiot, ja se taas pakkaa olemaan politiikkaa, riippumatta siitä, kannattaako, vai vastustaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin myös ympäristön suojelun vastustajista! Varsinaiset ympäristön tarkoitushakuiset tuhoojat löytyvät hämäristä talousmiehistä, mutta suurin asioihin voivat vaikuttaa vain kansat ja valtiot, ja se taas pakkaa olemaan politiikkaa, riippumatta siitä, kannattaako, vai vastustaa!
Suuret valtiot Kiina, Intia, USA ja Venäjä tekevät mitä haluavat, eikä sille suomalainen yksilönä voi mitään. Tosin ei hän voi mitään kun joku tukkii makoilemalla ajotien työpaikalle. Siinä suomalaiselle veronmaksajalle miettimistä.
- Anonyymi
Vihreät jankuttavat että luontoa pitää suojella ja esim. turhat ajelut autoilla tulee jättää pois, varsinkin dieselkäyttöisten. Nyt puheenjohtaja Virta näytti mitä se käytännössä tarkoittaa kun hän ajeli dieselkäyttöisllä matkailuautolla ympäri Eurooppaa viikkotolkulla. Kaiken huipuksi hän kehuskeli asialla. Hyvä esimerkki kuuluisasta vihreästä valheesta jälleen.
- Anonyymi
Diesel-julkisuus ei näyttänyt häntä haittaavan yhtään !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393