Tunnetko kuuluvasi vasemmistoon vaiko oikeistoon..?

19

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärtääköhän kysyjäkään itse mitä ajaa takaa???

• Anonyymi

Mikä tässä on salaliittoa?

• Anonyymi

Tylsäksi palsta jo uhkasi mennäkin kun vaan kinattiin että onko Kuussa käyty vai ei.
        Jos olisin ollut paikalla tossa niin en kyllä olisi mennyt vasemmiston puolelle. Ihan hullun tuntuista porukkaa.

• Anonyymi

Vasurit häpeävät tunnustaa puoltaan ja siksi usein naamioituvat.

• Anonyymi

Samaa olen kummastellut.
        Haluavat mielipiteilleen näkyvyyttä mutta kammoksuvat niiden julkistamista?

• Anonyymi

Ettäkö kumpaan kuulut. Tältä absoluuttiselta profiloinnilta ei voi välttyä loputtomiin ja se on kohdatttava aina jossain vaiheessa.

Mutta että tämä oikeistolainen malli sitten esittää että on olemassa jokin ratkaisu.

Ei ole olemassa mitään v*tun ratkaisua. Pojat pussaa poikia ja tytöt tyttöjä eikä sille voi helvettiäkään. Niin se on ollut jo päivästä nolla.

Jos tämän hyväksyntä sitten on vasemmistolaista niin fine mutta voi terve mitä urpoja pitää olla jos ne luulee että sen voi muuttaa.

• Anonyymi

Ällöän ja saan inhon puistatuksia aina kun Yle-ohjelmilla miesnäyttelijät pakotetaan suutelemaan toisiaan.
        Näin ei oikeasti tapahdu.
        Ovat kiinnostuneita vain takapuolista. Se on sitten katos se juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöän ja saan inhon puistatuksia aina kun Yle-ohjelmilla miesnäyttelijät pakotetaan suutelemaan toisiaan.
        Näin ei oikeasti tapahdu.
        Ovat kiinnostuneita vain takapuolista. Se on sitten katos se juttu.

No jos se yle kerran on jotain ällöä propagandaa niin kuka sitä pakottaa katsomaan. Käyttäkää niitä vaihtoehto medioitanne niin problem solved.

Vaan että gay-kulttuuri on kitkettävä koko maailmasta.... Ei kukaan voi olla niin naiivi. Ja mikä on se seuraava ongelma.

• Anonyymi

ViktorAtaman uurastaa päivät pääskytysten Moskovan fasistijuntan pikkuapulaisena ja nöyränä juoksupoikana, joten Viktor on fasisti.

• Anonyymi

Ei Viki tuosta syystä ole natsi.

Se on natsi sen takia että on itse sanonut olevansa sellainen.

Se taas miksi se toimii palstalla Moskovan Äänenä johtuu vain siitä että se on niitä ns. hyväuskoisia hölmöjä jotka tekee tuollaista ilmaiseksi.

Yleinen katkeruus maailmaa kohtaa Vikillä taas johtuu siitä että Musta ei enää tunnu.

• Anonyymi

Vasemmistolaiset on 12- vuotiaan tasolla.

• Anonyymi

Älä loukkaa 12-vuotiaita.

• Anonyymi

Koen olevani hengeltäni oikeistolainen, mutta joiltain mielipiteiltäni vasemmistolainen.

Koska kumpikaan ääriaate, kuten Kokoomus tai Vasemmistoliitto (Seta) ei käytännön toimiltaan vastaa ihanteitani, en äänestä kumpakaan.

Olen isänmaallinen, suomalais-kansallismielinen työläinen, kristitty.

Äänestin aiemmin perSuja, mutta ne pettivät, enkä usko heihin enää lainkaan.

Vapauden liitto on enemmän suomalaisuuden asialla. Suomalaisuus ja suomalainen isänmaallisuus suomalaisten omalla työllään rakentamassa Suomessa on ensisijainen poliittinen aatteeni.

Vasemmisto ei meidän työtämme ja suomalaisuuttamme arvosta. Vanhat, jo työnsä tehneet työläiset ovat vasemmiston jauho-marinisteille vain naurettavia boomereita.

Vihreät ei ole eläin- ja luonnonsuojelupuolue vaan pääasiassa ulkomaisten seksuaalirikollisten etuja ajava.

Kepusta en tiedä mitä se ajaa vai ajaako mitään, en ole koskaan äänestänyt. Väyrystä ilman Kepua olen kyllä ehkä kerran, jopa pari, äänestänyt.

• Anonyymi

Kaikki maailman muslimimiehet tänne vaan.

Akkansa ja kakaransa voivat jättää sinne aroille ja dyyneille kuten ennenkin.

Sen salliminen on vasuria, vastustus oikealla puolella olemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki maailman muslimimiehet tänne vaan.

Akkansa ja kakaransa voivat jättää sinne aroille ja dyyneille kuten ennenkin.

Sen salliminen on vasuria, vastustus oikealla puolella olemista.

Kuka kusi tällä kertaa sun muroihin, vai teitkö ihan itse, kun spammaat palstan jokaista ketjua?

• Anonyymi

>>Suomen tasavallan sensuuri Suomi24-palstalla

on kyllä uskomatonta.

Täältä on poisteltu vaikka mitä, etenkin Viktorin aloituksia. Esim. tämä: "Mr. Trump on turhautunut ja raivoissaan...!"

Suomi ei kestä minkäänlaista, itseensä kohdistunutta arvostelua.

Suomessa ei ole enää minkäänlaista sananvapautta ja Suomi itse todistaa olevansa täydessä hyökkäyssodassa Venäjää vastaan.

Miten niin? Koska "sodassa ensimmäisenä kuolee totuus".

Venäjähän ei ole hyökännyt Suomeen, eikä Ukrainaankaan - jonne, toisin kuin Suomessa valehdellaan, Venäjä myöskään ei hyökännyt, vaan ainoasti vastasi USA:n ja Ukrainan juutalaisten ja azov-natsien yhteiseen hyökkäykseen heitä vastaan - kait kuulu edes EU:hun, joten EU ei voi edes valehdella "puolustavansa itseään".

Tai: valehteleehan EU, kuten Suomikin, vaikkei "voisi".

En milloinkaan enää usko sanaakaan Lännen ja Suomen sanoihin, uutisiin, mihinkään Lännessä.

Tämäkin, erään omiensa rikoksen uhriksi joutuneen suomalaisen kirjoitus, taatusti nopesti poistetaan Suomen tasavallan presidentti Stubbin käskystä. Valhemedioille on annettu käskyt.

"Palvelinvirhe". Aloitus ei edes lähde.<<

• Anonyymi

Tämä aloitukseni ei siis edes lähtenyt. "Palvelinvirhe".

• Anonyymi

Oikeisto ja vasemmisto on loppupeleissä merkityksetön jakolinja. Globot vs paikalliset ratkasee enemmän.

• Anonyymi

Globot = vasemmisto.
        Paikalliset = "fasistit, natsit, äärioikeisto!"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe