Tässä hauska video ja voitte itse päättää kummalle puolelle poliisiketjua haluaisitte asettua:
https://www.youtube.com/watch?v=s564c0oe_WE&t=1772s
Tunnetko kuuluvasi vasemmistoon vaiko oikeistoon..?
13
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärtääköhän kysyjäkään itse mitä ajaa takaa???
- Anonyymi
Mikä tässä on salaliittoa?
- Anonyymi
Tylsäksi palsta jo uhkasi mennäkin kun vaan kinattiin että onko Kuussa käyty vai ei.
Jos olisin ollut paikalla tossa niin en kyllä olisi mennyt vasemmiston puolelle. Ihan hullun tuntuista porukkaa.
- Anonyymi
Vasurit häpeävät tunnustaa puoltaan ja siksi usein naamioituvat.
- Anonyymi
Samaa olen kummastellut.
Haluavat mielipiteilleen näkyvyyttä mutta kammoksuvat niiden julkistamista?
- Anonyymi
Ettäkö kumpaan kuulut. Tältä absoluuttiselta profiloinnilta ei voi välttyä loputtomiin ja se on kohdatttava aina jossain vaiheessa.
Mutta että tämä oikeistolainen malli sitten esittää että on olemassa jokin ratkaisu.
Ei ole olemassa mitään v*tun ratkaisua. Pojat pussaa poikia ja tytöt tyttöjä eikä sille voi helvettiäkään. Niin se on ollut jo päivästä nolla.
Jos tämän hyväksyntä sitten on vasemmistolaista niin fine mutta voi terve mitä urpoja pitää olla jos ne luulee että sen voi muuttaa.- Anonyymi
Ällöän ja saan inhon puistatuksia aina kun Yle-ohjelmilla miesnäyttelijät pakotetaan suutelemaan toisiaan.
Näin ei oikeasti tapahdu.
Ovat kiinnostuneita vain takapuolista. Se on sitten katos se juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällöän ja saan inhon puistatuksia aina kun Yle-ohjelmilla miesnäyttelijät pakotetaan suutelemaan toisiaan.
Näin ei oikeasti tapahdu.
Ovat kiinnostuneita vain takapuolista. Se on sitten katos se juttu.No jos se yle kerran on jotain ällöä propagandaa niin kuka sitä pakottaa katsomaan. Käyttäkää niitä vaihtoehto medioitanne niin problem solved.
Vaan että gay-kulttuuri on kitkettävä koko maailmasta.... Ei kukaan voi olla niin naiivi. Ja mikä on se seuraava ongelma.
- Anonyymi
ViktorAtaman uurastaa päivät pääskytysten Moskovan fasistijuntan pikkuapulaisena ja nöyränä juoksupoikana, joten Viktor on fasisti.
- Anonyymi
Ei Viki tuosta syystä ole natsi.
Se on natsi sen takia että on itse sanonut olevansa sellainen.
Se taas miksi se toimii palstalla Moskovan Äänenä johtuu vain siitä että se on niitä ns. hyväuskoisia hölmöjä jotka tekee tuollaista ilmaiseksi.
Yleinen katkeruus maailmaa kohtaa Vikillä taas johtuu siitä että Musta ei enää tunnu.
- Anonyymi
Vasemmistolaiset on 12- vuotiaan tasolla.
- Anonyymi
Älä loukkaa 12-vuotiaita.
- Anonyymi
Koen olevani hengeltäni oikeistolainen, mutta joiltain mielipiteiltäni vasemmistolainen.
Koska kumpikaan ääriaate, kuten Kokoomus tai Vasemmistoliitto (Seta) ei käytännön toimiltaan vastaa ihanteitani, en äänestä kumpakaan.
Olen isänmaallinen, suomalais-kansallismielinen työläinen, kristitty.
Äänestin aiemmin perSuja, mutta ne pettivät, enkä usko heihin enää lainkaan.
Vapauden liitto on enemmän suomalaisuuden asialla. Suomalaisuus ja suomalainen isänmaallisuus suomalaisten omalla työllään rakentamassa Suomessa on ensisijainen poliittinen aatteeni.
Vasemmisto ei meidän työtämme ja suomalaisuuttamme arvosta. Vanhat, jo työnsä tehneet työläiset ovat vasemmiston jauho-marinisteille vain naurettavia boomereita.
Vihreät ei ole eläin- ja luonnonsuojelupuolue vaan pääasiassa ulkomaisten seksuaalirikollisten etuja ajava.
Kepusta en tiedä mitä se ajaa vai ajaako mitään, en ole koskaan äänestänyt. Väyrystä ilman Kepua olen kyllä ehkä kerran, jopa pari, äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096