https://yle.fi/a/74-20135243
Norjan turistiveroon on syynä turistien paskominen mihin sattuu pökäle tulemaan. Jopa paikallisten puutarhaan.
Linkin jutussa näkyykin paikallisen puhelimen näytöllä kuva kuinka turisti kyykkii paikallisen asukkaan tontilla.
Paskomisvero
19
310
Vastaukset
- Anonyymi
Reinolta näyttää.
- Anonyymi
Olisiko houkuttelemassa Joksua taas leikkiin??
- Anonyymi
Varmaan on, Reinollahan on sellaisia taipumuksia.
- Anonyymi
Ilman Joksua se ei onnistuisi.
- Anonyymi
Pasko-Jokisella menee lujaa , vain hajuvana reuraa reinoa.
- Anonyymi
Rumarikkireinolla on yleensä aina löysät housuissaan.
- Anonyymi
Ja siitä Joksu tykkää !! Joksu haluaa olla liukkailla
- Anonyymi
Odottaako Reino kuvassa , että Joksu menisi taas nuolasemaa puhtaaksi??
- Anonyymi
Onneksi Joksulla on pitkä nenä, niin ei posket tahriinnu.
- Anonyymi
Oletko Jokinen nyt Joksu-Reino vaiko Reino-Joksu?
- Anonyymi
Kilju ei varoittele, ei kysy paikkaa eikä aikaa.
- Anonyymi
Mitäs eivät rakenna huusseja teidenvarsille.Luulis saavat edes muutamia pystyyn kun rahaa on
- Anonyymi
Olihan niitä huusseja paljonkin mutta ne sotkettiin ja rikottiin ja homorunkkarit valitsi ne.
- Anonyymi
Joka karavaanarilla on muuten wc joko autossa tai vaunussa. Jollei ole itse kyhätty vehje kyseessä.
- Anonyymi
On katsottava tätä verotusta tasapuolisuuden varjossa.
Esim.palho ko vuodessa saa ottaa lahjoja esim kansanedustajien lahjat ja tavallisen palkansaajien edut työnantajalta.entäsitten työttömän joka poimii marjoja itse...älehoi missä mennään.
Kaikille työttömyys korvausta oke iso euromääräinen korvaus.
Some tilien urkkinta pitäisi olla sallittu Kaikille tai ei kellekään.
Turismi on vain joidenkin etuoikeus..tämä käytöstapojen puute ei korjaanut muutskuin sivistyksen tuominen koulujen kautta.toisten kunnioittaminen pitäisi olla päivän sana - Anonyymi
Miksi Suomessa ei oteta samaa käytäntö
Tänne ollaan haalimassa turisteja.
Eikö opita mitä maailmalla tartuu.
Tää kyseinen ongelma on myös Suomessa.
Enemmän julkisuutta,et nykyään pääset kameran pyölistäessä metsässä
Riitaksmeraan tuli yllättävä näky.- Anonyymi
Norjassa on vuonot , joihin paskominen on luontoa säästävää ekotoimintaa.
Osa sonnasta liiskaantuu jo pudotuksen aikana vuoren seinään ja loppu hukkuu jopa 7 km syviin vuonoihin
Sitäpaitsi sontiessa voi jodlata ja nauttia vuoriston suurenmoisesta akustiikasta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Norjassa on vuonot , joihin paskominen on luontoa säästävää ekotoimintaa.
Osa sonnasta liiskaantuu jo pudotuksen aikana vuoren seinään ja loppu hukkuu jopa 7 km syviin vuonoihin
Sitäpaitsi sontiessa voi jodlata ja nauttia vuoriston suurenmoisesta akustiikasta..Pitääkö siinä olla lennätin, koska jyrkän pudotuksen reunalle ei pidä mennä kyykkimään.
- Anonyymi
Laitoimme riistakameran lammen rantaan,jossa käy näitä luonnon paskojia ryyppäämässä.Rekkarit ylös ja tulee lasku perästä.Ilmaisia lounaita ei ole näille luusereillekkaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026