Olen lihonut liikaa. Olen syönyt pizzaa paljon, sipseja ja karkkia ja niistä tullut varmaan 10 kg lisää painoa. Nyt pitää alkaa laihtua joten yksinkertainen ruokavalio riisi, kana vihannekset. 15 vuotta sitten laihduin 30 kg riisillä ja kanalla joten nyt vaan pitää taas laihtua. Liikuntaa aion harrastaa paljon.
Syön riisiä, kanaa ja vihanneksia loppuvuoden.
16
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sossusta harkinnanvaraista, maksusitoumus rasvaimuun? Kaikki toiveet/vaatimukset ovat minulle myönnetty ajokortista ilmastointilaitteeseen.
Hassen Petku Mohammaed Al Gela.- Anonyymi
Hoi mie oon man...
- Anonyymi
Makuroni kuuri kesästä kesään pitää kilot kattilassa.
+Sika-nautaa-kasvisnakkeja
herne-maissi-paprika-sipuli-valkosipuli
sinappi-ketsuppi-salsa-shuolakurukku
öljy-nyrkillinen voi-chili
niillä pääsee pitkälle (wc) - Anonyymi
Minulla samat ajatukset, mutta seuraavin poikkeuksin:
– jätän riisin pois, koska se lihottaa
– jätän vihannekset pois, koska niistä aiheutuu vatsakipuja ja ilmavaivoja
Liikuntaa en voi harrastaa, koska joudun liikkumaan rullatuolilla. Se käy käsivoimille, ja sitten ei voikaan kaljaa juoda, jos kädet ei toimi. - Anonyymi
Miksi tuollainen aloitus köyhyys palstalle? Köyhät ei syö muuta kuin puuroa ja keitettyä makaronia kun ei ole rahaa muuta ostaa
- Anonyymi
Aika harvalla on varaa puuroon ja makarooniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvalla on varaa puuroon ja makarooniin.
Joka toinen päivä.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/20-82440 ennen vanhaan ei ollut tilaa.
- Anonyymi
Joo romani tyttö kyl raskaana vähän lihoo.
- Anonyymi
Mikäli pasta haittaa jotakuta voi vaihtaa quinoaan. Guinea on maa kaukana.
- Anonyymi
Sokeri, kaljat ja herkut pois niin laihtuu helposti 10 kg.
- Anonyymi
Sama mutta syön kalaa. Olen syönyt liikaa herkkuja. Yritän liikkua 20 km päivässä polkupyörällä.
- Anonyymi
Löysin pakastelokerosta riisivihannepussukan. Sillä mennäään tämä ilta ja yritetään selvitä huomiseen.
- Anonyymi
Reipas kävely on OK kuntoilumuoto. Vaikka fysiikka riittäisi juoksuun/hölkkään jumalauta sitä on nälkä tunnin kuntoilusession jälkeen ja syö kuin savolainen hevonen.
t naapurin masa, perähikiä. Savo- Anonyymi
Eihän sitä nyt mitään tuntia tarvi rehkiä vaan puoli tuntia kävelyä,perseellään ruokailut jos kuntoilun jälkeen kova nälkä.Makaronia vaan kun rahat menny kaljaan.
- Anonyymi
Tonnikalaa 2purkkia+herne-maissi-paprikaa +raejuustoa+punasipulia köykästä syöminkiä ja sitten vaikka hernekeittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759