Syön riisiä, kanaa ja vihanneksia loppuvuoden.

Anonyymi-ap

Olen lihonut liikaa. Olen syönyt pizzaa paljon, sipseja ja karkkia ja niistä tullut varmaan 10 kg lisää painoa. Nyt pitää alkaa laihtua joten yksinkertainen ruokavalio riisi, kana vihannekset. 15 vuotta sitten laihduin 30 kg riisillä ja kanalla joten nyt vaan pitää taas laihtua. Liikuntaa aion harrastaa paljon.

21

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sossusta harkinnanvaraista, maksusitoumus rasvaimuun? Kaikki toiveet/vaatimukset ovat minulle myönnetty ajokortista ilmastointilaitteeseen.

Hassen Petku Mohammaed Al Gela.

• Anonyymi

Hoi mie oon man...

• Anonyymi

Makuroni kuuri kesästä kesään pitää kilot kattilassa.
      +Sika-nautaa-kasvisnakkeja
      herne-maissi-paprika-sipuli-valkosipuli
      sinappi-ketsuppi-salsa-shuolakurukku
      öljy-nyrkillinen voi-chili

niillä pääsee pitkälle (wc)

• Anonyymi

Minulla samat ajatukset, mutta seuraavin poikkeuksin:
      – jätän riisin pois, koska se lihottaa
      – jätän vihannekset pois, koska niistä aiheutuu vatsakipuja ja ilmavaivoja

Liikuntaa en voi harrastaa, koska joudun liikkumaan rullatuolilla. Se käy käsivoimille, ja sitten ei voikaan kaljaa juoda, jos kädet ei toimi.

• Anonyymi

Miksi tuollainen aloitus köyhyys palstalle? Köyhät ei syö muuta kuin puuroa ja keitettyä makaronia kun ei ole rahaa muuta ostaa

• Anonyymi

Aika harvalla on varaa puuroon ja makarooniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harvalla on varaa puuroon ja makarooniin.

Joka toinen päivä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joo romani tyttö kyl raskaana vähän lihoo.

• Anonyymi

Mikäli pasta haittaa jotakuta voi vaihtaa quinoaan. Guinea on maa kaukana.

• Anonyymi

Sokeri, kaljat ja herkut pois niin laihtuu helposti 10 kg.

• Anonyymi

Sama mutta syön kalaa. Olen syönyt liikaa herkkuja. Yritän liikkua 20 km päivässä polkupyörällä.

• Anonyymi

Löysin pakastelokerosta riisivihannepussukan. Sillä mennäään tämä ilta ja yritetään selvitä huomiseen.

• Anonyymi

Reipas kävely on OK kuntoilumuoto. Vaikka fysiikka riittäisi juoksuun/hölkkään jumalauta sitä on nälkä tunnin kuntoilusession jälkeen ja syö kuin savolainen hevonen.

t naapurin masa, perähikiä. Savo

• Anonyymi

Eihän sitä nyt mitään tuntia tarvi rehkiä vaan puoli tuntia kävelyä,perseellään ruokailut jos kuntoilun jälkeen kova nälkä.Makaronia vaan kun rahat menny kaljaan.

• Anonyymi

Tonnikalaa 2purkkia+herne-maissi-paprikaa +raejuustoa+punasipulia köykästä syöminkiä ja sitten vaikka hernekeittoa.

• Anonyymi

Eikö porkkanat kuulu teidän ruokavalioon, ne sopivat myös retkievääksi.

• Anonyymi

Kyllä kuuluu. Miltei kaikkiin kasvispohjaisiin ruokiin ja raastesalaatteihin.

• Anonyymi

Kana ja vokkivihannekset laihduttaa ihan itsekseen ilman pinnistyksiä.
      Jättää vaan ne tavanomaiset pullat ja sokeripitoiset leivonnaiset pois.
      Näillä eväillä ei ole koskaan nälkä, mutta on kevyt olo .
      Kukkakaali ja nuggetit maistuvat myös hyviltä ja köykäisiltä.
      Eikä tarvi ikinä nipottaa minkään kaloritaulukon kanssa .

• Anonyymi

Mitä ravintoaineita saat nuggeteista?

• Anonyymi

Ohraa riisin tilalle ja pottuperuna on perusruokaa, hyvää ja ravitsevaa. Ja kotimaista, kuten ohrakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1609
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe