Kahden valtion malli?

Anonyymi-ap

Kun pakanakansat vaativat Jumalan maalle kahta valtiota, niin se on vastoin palestiinalaisten ja Jumalan tahtoa, ja on ennen kaikkea sodan julistusta joka ei tuo rauhaa.

11

418

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hellareillakin on nykyään "kahden valtion malli".

Kyllä se toimii,palestiinalaisille arkkipiispa profeetan tilalle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onneksi on Trump joka veto-oikeudella pystyy muuttamaan monen valtion päämiehen ikuisuuden helpommaksi kun Jumalan maa jää jakamatta.

• Anonyymi

Trump?!

Kunnioitan häntä todella paljon ja koen häntä kohtaan erittäin vahvaa lähimmäisenrakkautta,mutta sanon suoraan jotakin muuta:

Onneksi meillä on Jumalamme,joka ei koskaan suostu antamaan palaakaan filistealaisille Israrlin maaperältä.
      Tämä on ikuinen Totuus.

• Anonyymi

Jooel 3:2 Minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani ja heittäneet minun kansastani arpaa, ovat antaneet pojan porttia vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat ju s.

Ja myöhemmin, jae 6 myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille (Kreikkalaisille),

Profetiassa ilmoitetaan (Matt 25:31-46) kun Herra Jeesus tulee toisen kerran pyhineen maan päälle alkaa kansojen tuomio; vuohikansat, henkilöt joutuvat suoraan tulikivijärveen.

• Anonyymi

”ovat jakaneet minun maani”
      Kaksi valtiota ennakoi myös Jumalan vuosituhansia sitten julkituotu profetia, mutta kuten Herran liitonarkin pakanavarastajille Jumala salli vitsauksia, niin samoin Jumalan maan varastaminen aiheuttaa Herran sallimuksesta elämän rauhatonta vaikeutta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juudeaa ja Samariaa ei voida antaa filistealaisille ja Hamasin terroristeille.

• Anonyymi

Eikös Suomi jo luvannut turvapaikan Hamasin miehille. Nehän on kovia kaivamaan tunneleita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      29
      1206
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      995
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      873
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. 65
      748
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      668
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      615
    Aihe