Olen liian itsenäinen nainen Jt uskontoon.
Liian itsenäinen
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu on Naisten luoma teos ohjeeksi sille millainen miehen tulee käytökseltään olla.
Se on Naisen Siemen, jonka Jumala jo Eedenin puutarhassa lupasi Aadamille.
En tiedä kun JT nainen ei saa opettaa miestä tuntemaan Raamatun käsityksiä. Vaikka pitäisi saada. Jos te menette Todistajiin pitää olla asenne saada opettaa maailman kaikki miehet käyttäytymään Raamatun mukaan.
Mutta kun voi vain rukoilla sitä eikä itse opettaa heitä.
Siunausta, rauhaa ja menestystä.- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Jt ei saa ajatella itsenäisesti.
- Anonyymi
No ei kannata tunkea itseään moiseen patriarkaaliseen uskontokuntaan. Heillä ei ole myöskään mitään ainoaa oikeaa totuutta.
- Anonyymi
Liian sitä ja liian tätä... Aina jotain. Milloin ei löydy vaatteita, milloin kokoukset on tylsiä, jt harrastukset ei kiinnosta ym. Kuule ei sinne paratiisiin ole pakko mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422632Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302325- 332036
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471676- 241655
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251539- 441419
- 1001389
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391335- 361126