Olen liian itsenäinen nainen Jt uskontoon.
Liian itsenäinen
5
275
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu on Naisten luoma teos ohjeeksi sille millainen miehen tulee käytökseltään olla.
Se on Naisen Siemen, jonka Jumala jo Eedenin puutarhassa lupasi Aadamille.
En tiedä kun JT nainen ei saa opettaa miestä tuntemaan Raamatun käsityksiä. Vaikka pitäisi saada. Jos te menette Todistajiin pitää olla asenne saada opettaa maailman kaikki miehet käyttäytymään Raamatun mukaan.
Mutta kun voi vain rukoilla sitä eikä itse opettaa heitä.
Siunausta, rauhaa ja menestystä.- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Jt ei saa ajatella itsenäisesti.
- Anonyymi
No ei kannata tunkea itseään moiseen patriarkaaliseen uskontokuntaan. Heillä ei ole myöskään mitään ainoaa oikeaa totuutta.
- Anonyymi
Liian sitä ja liian tätä... Aina jotain. Milloin ei löydy vaatteita, milloin kokoukset on tylsiä, jt harrastukset ei kiinnosta ym. Kuule ei sinne paratiisiin ole pakko mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784311BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933538- 2012913
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692770Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main482666- 571196
- 781180
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381022- 57919
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t115914