Yriykset ei työllistä, joten heitä kuuluu rankaista ottamalla osingot työttömyyden hoitoon.
Ennätys osinkoja jaettiin, joten sillä hoidettaisiin työttömyyskorvaukset jokaiselle työttömälle kaksinkertaisina usean vuoden ajan.
Yrityksiä tulee rankaista työttömyydestä
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsisivät työttömät espanjaan, kyprokselle ym. joutoaikaansa viettämään kuten Toivo Sukari Nadjansa kanssa. Kyllä aloittajan ehdotus käy oikein hyvin.
- Anonyymi
Siellä niitä Fuengirolassa majailee työttömyyskorvauksilla iso lauma. Eivät välitä 3 tai 6 kk oleskelu- tai työnhakusäännöksistä yhtikäs mitään. Uskovat, ettei kukaan häiritse.
- Anonyymi
Rankaiseminen on keskitetty niin valtion kuin yritysten toimesta täysin syyttömiin osapuoliin......työttömiin.
- Anonyymi
Yritysten pitäisi palkata työntekijöitä kahvihuoneeseen istumaan ja maksaa heille palkka vaikka mitään järkevää työtä ei olisi heille tarjolla.
- Anonyymi
Heh, taisi kuitenkin avaaja olla huumorituulella
- vai onko täysi vajakki? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, taisi kuitenkin avaaja olla huumorituulella
- vai onko täysi vajakki?Yrittäjät ovat vajakkeja, ahneita sellaisia, tukikuppareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät ovat vajakkeja, ahneita sellaisia, tukikuppareita.
Elikkä suomi pelastuu jos kaikki yrittäjät ajavat firmansa toiminnan alas ja irtisanovat kaikki työntekijät?
Minä tein niin ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni.
- Anonyymi
Päättäjiämme siitä tulee rangaista. Kaikkia eu ajalla vallassa olleita.
- Anonyymi
Päättäjät on syypäitä tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422482Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012084- 231872
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475- 441366
- 1001339
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta381315En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295- 361076