Treffipalvelu

Anonyymi-ap

Jutellut muutaman naisen kanssa jotka on olleet tinderissä facebook deitingissä yms.
Miehet jumalauta. Oletteko tosiaan niin idiootteja että lähetätte naiselle kalunne kuvia yhtäkkiä tai ensimmäisenä viestinä laitatte että runkkaan sinun kuville täällä tai ajattelen sinua jossain kumipuvussa? Mistä planeetalta olette kotoisin? Ihmettelettekö oikeasti tämän jälkeen että ei seuraa löydy ja jos löytyy se on joku lihava horo. Ei jumalauta. Kaiken lisäksi kerrotte että olette 190cm pitkiä ja sitten tulette treffeille 165cm pitkänä naista päätä lyhyempänä ja suututte vielä kun se huomataan. Ei jumalauta mitä pellejä. Tai treffeillä olette kalpeana hampaattomana ettekä sano mitään. Millä perusteella teidät pitäsi valita? Hiljaa olemaan vai? Hiokaa nyt vähän sitä taktiikkaanne ja kasvattakaa itsellenne pallit ja käykää hammaslääkärissä vaikka hakemassa tekarit. Nekin on huomattavasti paremmat kuin mätäiset hampaat. Ei näin miehet. Olen erittäin pettynyt. Ei ole ihme että minulla on seuraa siellä ja saan kyllä seksiäkin yms jos pääosa miehistä on tuollaisia.

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks esiinnyt miehenä jos noin huonosti osuu..

• Anonyymi

Ei tarvitse esiintyä miehenä koska olen sellainen ja jos olet eri mieltä aloituksesta osoitat sillä että et ole mies vaan satulan haistelija

• Anonyymi

Se on hyvä että edes joku arvostaa naista joka ei osaa muuta kahtoa kun pintää toki miesten pitäs olla noissa rehellisiä mu kun useimmat ei saa pillua edes olemalla rehellisiä en usko että edes sinä saisit kun kertoisit rehellisesti että et etsi kyseisestä palvelusta mitään muuta tai toki varmaan saisit mut et niiltä naisilta joilta itse haluaisit

• Anonyymi

Siellä on ihan hyviä naisia tai mistä sen tietäisit kun et pääse näillä jutuilla kuin estoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2442
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2014
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1816
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1595
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1445
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1329
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1328
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1275
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1171
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1046
    Aihe