Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia SUSIA . [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Eriseurat, lahkot, susiseurat
20
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nykyajan lahkot ovat tätä lajia lahkoja.
Gal.5
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, ERISEURAT, LAHKOT,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Eivät ne ole mitään Nasaretin lahkoja, vaikka ne sellaista sinun korvaasi kuiskuttelevat.- AnonyymiUUSI
Nyt se aika on tullut.
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se aika on tullut.
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.Perinteinen kristinusko, Jumalanpalvelus sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin mahdollisimman useasti.
Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen kristinusko, Jumalanpalvelus sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin mahdollisimman useasti.
Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.Villitseviin henkiin tulee riippuvuus eli addiktio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Villitseviin henkiin tulee riippuvuus eli addiktio.
Monet matkustaa joka viikko satoja kilometrejä kaatajapastoreidensa perässä, koska henkikokemukset haihtuu, niitä on saatava jatkuvasti uusia.
- AnonyymiUUSI
Ps. 59:7
He tulevat joka ilta, haukkuvat kuin koirat ja kiertelevät kaupungissa.- AnonyymiUUSI
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6]Mitenkäs käy näiden "susiparien"? Hartaana uskovaisena ne minua erityisesti surettaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs käy näiden "susiparien"? Hartaana uskovaisena ne minua erityisesti surettaa
Rakkaus peittää syntien paljoudetkin. (Paavali)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus peittää syntien paljoudetkin. (Paavali)
Jeesus puhuu eri tavalla, mitä Jumalan rakastaminen tarkoittaa.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
- AnonyymiUUSI
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
- AnonyymiUUSI
Anekauppa oli pelkkää puuhastelua nykymenoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anekauppa oli pelkkää puuhastelua nykymenoon.
"Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa."
Matt. 6:1
"Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
Matt. 23:5
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.
- AnonyymiUUSI
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
Luuk. 20:47
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."- AnonyymiUUSI
Ananias ja Safiirakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Alkuseurakunta oli kommunistinen järjestelmä, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa.
"ja kaikki oli heille yheistä"
Kyllä Jumala puhuu, että jokaisella on oma palsta ja viinitarha, jota he viljelevät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ananias ja Safiirakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Alkuseurakunta oli kommunistinen järjestelmä, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa.
"ja kaikki oli heille yheistä"
Kyllä Jumala puhuu, että jokaisella on oma palsta ja viinitarha, jota he viljelevät.Hes. 28:26
He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hes. 28:26
He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."Jer. 31:5
Sinä istutat jälleen viinitarhoja Samarian vuorille; ne, jotka istuttavat, saavat korjata hedelmätkin.
- AnonyymiUUSI
Ps. 107:37
Ja he kylvivät peltoja ja istuttivat viinitarhoja, jotka tuottivat satoisan hedelmän.
Saarn. 2:4
Minä tein suuria töitä: rakensin itselleni taloja, istutin itselleni viinitarhoja.
Laul. l. 2:15
Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa. - AnonyymiUUSI
Yhteisomistus eli kommunismi johtaa origarkkien ja diktaattorien valtaan pääsyyn.
- AnonyymiUUSI
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986248Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792289
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382149Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821848Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91295- 691134
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080