Eriseurat, lahkot, susiseurat

Anonyymi-ap

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia SUSIA . [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

20

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyajan lahkot ovat tätä lajia lahkoja.

Gal.5
      19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, ERISEURAT, LAHKOT,
      21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Eivät ne ole mitään Nasaretin lahkoja, vaikka ne sellaista sinun korvaasi kuiskuttelevat.

• Anonyymi

Nyt se aika on tullut.

Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se aika on tullut.

Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

Perinteinen kristinusko, Jumalanpalvelus sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin mahdollisimman useasti.

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen kristinusko, Jumalanpalvelus sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin mahdollisimman useasti.

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Villitseviin henkiin tulee riippuvuus eli addiktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Villitseviin henkiin tulee riippuvuus eli addiktio.

Monet matkustaa joka viikko satoja kilometrejä kaatajapastoreidensa perässä, koska henkikokemukset haihtuu, niitä on saatava jatkuvasti uusia.

• Anonyymi

Ps. 59:7

He tulevat joka ilta, haukkuvat kuin koirat ja kiertelevät kaupungissa.

• Anonyymi

Ilm. 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6]

Mitenkäs käy näiden "susiparien"? Hartaana uskovaisena ne minua erityisesti surettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs käy näiden "susiparien"? Hartaana uskovaisena ne minua erityisesti surettaa

Rakkaus peittää syntien paljoudetkin. (Paavali)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus peittää syntien paljoudetkin. (Paavali)

Jeesus puhuu eri tavalla, mitä Jumalan rakastaminen tarkoittaa.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.

• Anonyymi

Anekauppa oli pelkkää puuhastelua nykymenoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anekauppa oli pelkkää puuhastelua nykymenoon.

"Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa."

Matt. 6:1

"Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

• Anonyymi

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Luuk. 20:47

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."

• Anonyymi

Ananias ja Safiirakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.

Alkuseurakunta oli kommunistinen järjestelmä, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa.

"ja kaikki oli heille yheistä"

Kyllä Jumala puhuu, että jokaisella on oma palsta ja viinitarha, jota he viljelevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ananias ja Safiirakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.

Alkuseurakunta oli kommunistinen järjestelmä, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa.

"ja kaikki oli heille yheistä"

Kyllä Jumala puhuu, että jokaisella on oma palsta ja viinitarha, jota he viljelevät.

Hes. 28:26

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hes. 28:26

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

Jer. 31:5

Sinä istutat jälleen viinitarhoja Samarian vuorille; ne, jotka istuttavat, saavat korjata hedelmätkin.

• Anonyymi

Ps. 107:37

Ja he kylvivät peltoja ja istuttivat viinitarhoja, jotka tuottivat satoisan hedelmän.

Saarn. 2:4

Minä tein suuria töitä: rakensin itselleni taloja, istutin itselleni viinitarhoja.

Laul. l. 2:15

Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa.

• Anonyymi

Yhteisomistus eli kommunismi johtaa origarkkien ja diktaattorien valtaan pääsyyn.

• Anonyymi

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe