Vaan kaikki teot heijastuvat takaisin karman lain mukaan joko tässä tai seuraavissa elämissä. Myös hyvä heijastuu takaisin
Mitä kylvää sitä niittää.
Syntejä ei saa kukaan anteeksi
13
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen ristinveressä on syntien anteeksi anto.
Jumalan luo ei ole muuta tietä.
Usko Herraan Jeesukseen niin sinä vältyt ikuiseen pimeyteen ja tuskaan joutumiselta.- Anonyymi
Ihmisen surmaaminen on kauhea synti, mikä siellä tehtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen surmaaminen on kauhea synti, mikä siellä tehtiin.
1. Moos. 9:6
Joka ihmisen veren vuodattaa, hänen verensä on ihminen vuodattava, sillä Jumala on tehnyt ihmisen kuvaksensa.
- Anonyymi
Nippusidottua hyljettä?
- Anonyymi
Jumalalla on Raamatun mukaan seisemän erilaista pysyvää luonteenpiirrettä.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi
Gal. 6:7
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. - Anonyymi
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli. - Anonyymi
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin. - Anonyymi
Evankelistat jättävät kertomatta viimeisen tuomion, mikä kohtaa kaikkia ihmisiä.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. - Anonyymi
Jälleen syntyminen ja karman laki on luonnonlakeja.
Jollakin voi olla jopa seitsemän edellisen elämän karmaa vielä jäljellä.
Vanhoilla sieluilla on jo vähän huonoa karmaa.
Putin on nuori sielu.- Anonyymi
Kyllä Raamatusta löytyy monenlaista eri oppia.
Myös ennaltamääräämisoppi löytyy. Ihminen ei itse määrää omasta kohtalostaan, vaan Jumala.
Room. 9:18
Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
Pelastuvien nimi on kirjoitettu Elämänkirjaan jo maailman luomisen yhteydessä. Kaikkien ihmisten sielut on luotu valmiiksi maailman luomisessa. Mutta valitut on merkitty jo silloin.
Ilm. 13:8
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. [Luuk. 10:20+]
Ilm. 17:8
"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.
- Anonyymi
Hyvä teko pelasti ja vanhurskautti portto Raahabinkin.
Ei hän ollut koskaan kuullutkaan puhuttavan mistään Jeesuksesta.
Jaak. 2:25
Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. - Anonyymi
Yksilön karman lisäksi on myös kansojen karma ja ihmiskunnan karma.
Mitä ihmiskunta kylvää se niittää. On saasttutettu maapallo ja se heijastuu takaisin luonnonkatastrofeina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744