Olen pörräilylenkeilläni tavakseni ottanut käydä tietyllä syrjäisellä levähdyspaikalla ulkoiluttamassa "hevostani". Olen viimeaikoina pannut kovasti. Nimittäin merkille, että kyseisellä alueella roskan määrä on lisääntynyt huomattavasti. Tietyn roskan. Pikaruokaloista peräisin oleva.
Ärsytti julmetusti, kun avasin hevostallin ovea. Siinä hepostani katsellessa kuitenkin välähti.
Hain syrjempää juomamukin kannella ja pikaruoan annospakkauksen keskelle levähdyspaikkaa. Mukiin lorottelin jaffat ja annospakkaukseen äkistin tortun. Sekä muki että pakkaus siististi kiinni.
Mahtaa seuraavilla roskaajilla mennä ruokahalut potkaisun tai yliajon myötä.
Luonnon roskaajat
13
102
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraava roskien siivooja saa siis ikävän yllätyksen ja ehkä lopettaa hyödyllisen harrastuksensa.
- Anonyymi
äkistin tortun....missäpäin noin sanotaan..
- Anonyymi
Keksi-Pohojanmaalla Perhossa äkistetään, mutta Kauhavalla suorastaan paskotaan allensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi-Pohojanmaalla Perhossa äkistetään, mutta Kauhavalla suorastaan paskotaan allensa.
Jaha E-Pohojanmaalla ei tunnettu.
- Anonyymi
Meillä on tässä lähellä hevostalli ja minulla on tapana käydä lähimaaston poluilla iltalenkillä. Minua on jo pitkään harmittanut ne kamalat hevosenlantakasat keskellä polkua. Ratsastajilla on ikävä tapa käydä ratsastamassa niillä samoilla poluilla. Minusta hevosilla pitäisi olla vaipat tai ratsastajilla ainakin kakkapussit joihin sitten keräävät jätökset...
Varsin kun syksyn tulle illat pimenevät ja usein käyn lenkillä tuolloinkin, niin aina välillä astuu sellaiseen pehmeään iljetykseen...- Anonyymi
Miksi lenkkeilet kaviouralla, luulis olevan ihmisille sopivia lenkkipolkuja, ettei tarvitse hevosten kaviouralle ängetä?
Olihan juttusi sarkasmia, olihan?
- Anonyymi
parvekutupakoijan postiluukkuun ullatus suppilon kautta torttua löyzää.. hihii
- Anonyymi
Miksi kutsut pipettiäsi hevoseksi?
- Anonyymi
Laitapa palautetta tiehallinnolle. Ennen levähdyspaikat olivat viihtyisiä, niissä oli kunnolliset roskikset, jopa "molokin kita", pöytäryhmiä ja parhaimmissa käymälätkin.
Huoltoasemien lobbauksen ja kuntien/valtion säästöjen seurauksena levähdyspaikoilta on viety kaikki tuo, joten osa ihmisistä valitettavasti sitten roskaa tien penkat siellä. - Anonyymi
Nyt mennään levähdyspaikoilta metsään faggailemaan
- Anonyymi
Kävin tarkistamassa tilanteen. Joku oli tallonut annospakkauksen lyttyyn. Kenkänjälki näytti poistumissuunnan. Välillä puhdistautumisviiruja.
- Anonyymi
Kuvan ottaminen auttaa vähän, (If) siivoaminen auttaa paljon. Olen aina ihmetellyt kuinka valitetaan roskaamisesta hirveästi, mutta ei viitsitä itse vaivautua siivoamaan edes vähän. Roskaajille ei mahdeta mitään, jos valvontaa ja rangaistuksia ei lisätä. Mutta jokainen voi siivota aina kulkiessaan vähän, niin sekin jo auttaa paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321