Olen vähän kauempaa. Viime kesänä kävin katsomassa kesäteatteriesityksen joka oli mielestäni tavattoman viihdyttävä.
Nyt en joutanut. Onko kirjoittajissa katsoneitta ja mitä mieltä?
Mielipidettä kesäteatterista Halkosaaressa
8
384
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä skeidaa nämä musikaalit.
- Anonyymi
Niitä ainuita valopilkkuja paikkakunnalla.
- Anonyymi
Ainakin Jamppa Tuomisesta kertova Musikaali oli erinomainen.
8 - Anonyymi
Näytökset ovat loppuneet, ihmettelen mitä teet sillä tiedolla, oliko näytelmä hyvä.
- Anonyymi
Miksi näytökset lopetetaan keskellä kesää?
- Anonyymi
Niin notta ennen käytihin het monta kertaa teaatteris.
Oli kerrontaa lappajärven notta kirkonkylän synnystä. Mahtavia esityksiä. Het maailman mestari tasoa.
Ylpiänä istuttihin eturiviis jussipairat päällä ja kahtottiin esitystä.
Väliajal syötihin itikka makkaraa nisukahveen kanssa notta superpesis - Anonyymi
Kuolleiden muusikoiden maineella ratsastaminen on ällöttävää. Nytkin on Tapani Kansasta, Jampasta, Kari-Tapiosta, Olavi Virrasta ja Paula Koivuniemestä ym. kesäteatteri musikaalia. Eikö omat kyvyt riitä? Ai niin Koivuniemihän elää vielä.
- Anonyymi
Sinä kyllä taidat olla oikea KUNNON maalaistollo?
Eli kansa ei saa vielä kerran kokea esimerkiksi Olavi Virran / vastaavan kappaleita?
Tai muita AMMATTIMAISESTI ohjattuja ja näyteltyjä teatteri / elokuva esityksiä jostakin julkisuuden henkilöstä.
Kommentointisi osoittaa JUURI sen kuinka tolloja lappa idiootteja on olemassa. Ei jumalauta sentään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457