Ei lähtenyt Euroopan kiertueelleen sähköautolla. Miksiköhän?
Jopa vihreiden Sofia Virta valitsi dieselin
22
274
Vastaukset
- Anonyymi
Realistina tietää mikä on mahdollista ja mikä ei.
- Anonyymi
- Se on - MYRKYN-Vihreä -PÖLJÄKE - !
-
- Suoraan Sanottuna -Vihreä-PELLE- joka - wain wittuilee ihmisille . - Anonyymi
Älkää tehkö niikuin minä teen vaan niinkuin sanon; Toteaa vihreä agenda!
- Anonyymi
Vuokrasi auton.
Vain Persu voi olla niin tyhmä, että ihmiset jotka haluavat muuttaa lakia, eivät saisi noudattaa sitä jos se ei yrityksistä huolimatta muutu.
Niinpä jos Persu vaatii vaikka varainsiirto veron korotusta 8%:iin, eikä saa sitä toteutumaan, hän on niin vitun tyhmä, että maksaa sitä veroa 8%, ihan itse vapaasta tahdosta.
En koskaan pääse Persujen tyhmyyden sisään!- Anonyymi
Saastuttamisen kannalta on yksi paskan hailee onko auto vuokrattu vai oma.
- Anonyymi
Tyhmä kuten Sofia
- Anonyymi
Se on se perinteinen "älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan NIIN KUIN MINÄ KÄSKEN" asenne.
Meneehän siinä maine, kun saarnaa yksityisautoilun kiroista, ja reissaa itse matkailuautolla ympäri Eurooppaa.- Anonyymi
Rekkamiehen tytär Sofia tietää, millä autolla voi lähteä Eroopan kierrokselle. Ongelma on kokonaan sähköautoissa, koska sähköautolla ei voi suunniteltua reissua yksinkertaisesti tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkamiehen tytär Sofia tietää, millä autolla voi lähteä Eroopan kierrokselle. Ongelma on kokonaan sähköautoissa, koska sähköautolla ei voi suunniteltua reissua yksinkertaisesti tehdä.
Matkailuautoja ei taida olla muita kuin dieseleitä?
Olen pettynyt Persuihin, tyhmiä ihan jokainen kannattaja ja äänestäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkailuautoja ei taida olla muita kuin dieseleitä?
Olen pettynyt Persuihin, tyhmiä ihan jokainen kannattaja ja äänestäjä.Olisi ilmeisesti Sofian pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Siihenhän sähköautoilu tähtää eli ihmisten elinpiirin kaventamiseen. Lasketaan riittääkö akut mökille mutta mökillä on pakko ladata takaisintuloa varten. Saarimökkiä ei voi ajatellakaan. Mökkitien pitää olla laadukas, ettei akut kolhiinnu jne. Voi helvetti noita sähköautoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ilmeisesti Sofian pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Siihenhän sähköautoilu tähtää eli ihmisten elinpiirin kaventamiseen. Lasketaan riittääkö akut mökille mutta mökillä on pakko ladata takaisintuloa varten. Saarimökkiä ei voi ajatellakaan. Mökkitien pitää olla laadukas, ettei akut kolhiinnu jne. Voi helvetti noita sähköautoja.
Tyhmähän sinä olet. Sähköautolla tehdään reissuja kokoajan. Matkailuautoja ei vielä ole, koska sopivia pohjia ei ole ja sitten pitäisi olla kuorma-auto kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet. Sähköautolla tehdään reissuja kokoajan. Matkailuautoja ei vielä ole, koska sopivia pohjia ei ole ja sitten pitäisi olla kuorma-auto kortti.
Vain sähköautoilijalla on oikeus haukkua muita tyhmiksi. Tosiasiassa kaikki matkailuautoilijat ovat tyhmiä. Ja heitä on paljon. Matkailuautoilijoilla ei ole muuta vaihtoehtoa ajella dieselmatkailuautolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sähköautoilijalla on oikeus haukkua muita tyhmiksi. Tosiasiassa kaikki matkailuautoilijat ovat tyhmiä. Ja heitä on paljon. Matkailuautoilijoilla ei ole muuta vaihtoehtoa ajella dieselmatkailuautolla.
Sähköautolla matkailu ei ole matkailua, Se on kärsimystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautolla matkailu ei ole matkailua, Se on kärsimystä.
Sähköautoilija tuomitsevat Sofian pahimpaan helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilija tuomitsevat Sofian pahimpaan helvettiin.
Sofia antoi ymmärtää, ettei sähköautoista ole mihinkään pidemmillä matkoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ilmeisesti Sofian pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Siihenhän sähköautoilu tähtää eli ihmisten elinpiirin kaventamiseen. Lasketaan riittääkö akut mökille mutta mökillä on pakko ladata takaisintuloa varten. Saarimökkiä ei voi ajatellakaan. Mökkitien pitää olla laadukas, ettei akut kolhiinnu jne. Voi helvetti noita sähköautoja.
Totta, Sofian olisi tosiaan pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Nyt hän todisti vain olevansa paskaa jauhava huijari. Toki tämä oli tiedossa ennenkin, kun hän valehteli miehensä metsähakkuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, Sofian olisi tosiaan pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Nyt hän todisti vain olevansa paskaa jauhava huijari. Toki tämä oli tiedossa ennenkin, kun hän valehteli miehensä metsähakkuista.
Huomaatteko, miten sähköautot sahaavat omaa oksaansa. Nyt ne tappelevat Vihreää politiikkaa vastaan. sähköautolla ei voi Vihreätkään matkustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatteko, miten sähköautot sahaavat omaa oksaansa. Nyt ne tappelevat Vihreää politiikkaa vastaan. sähköautolla ei voi Vihreätkään matkustaa.
Sofialla oli hieno perheloma. Nyt kun me elämänmyönteiset näemme, että hänellä onkin elämä ja hän arvostaa sitä ja lasten kasvattamista ja olemme iloisia hänen puolestaan katseltuamme kauniita kuvia, suosittelisimme lämpimästi hänelle puolueen vaihtoa. Sofialle sopisi sellainen puolue, joka pyrkii luomaan edellytyksiä tuollaiselle elämiselle. Sellainen joka rakentaa yhteiskuntaa. Ei tänne ole tultu kärsimään ja tukahduttamaan muiden menestystä. Miksi hänen pitäisi enää alentua vihreään puolueeseen?
Taitaa se puolue olla lähellä umpikujaa joka tapauksessa, kun omituiset vihreät tavoitteet ja ohjelmat ovat tuhonneet EU-alueen talouden. Ei ole enää resursseja, joita heittää pohjattomaan kaivoon. Kuplat puhkeavat. Sitten vähän siivotaan. Kärrätään paskat pois ja ryhdytään taas rakentamaan. Tietysti helpottais jos opetusmisiteriö ei olisi ollut niin pitkiä aikoja vihreiden hallussa ja porukka osaisi rakentaa.
terv. diesel-Tero, joka vanhempiensa lomamatkoilla näki paljon maailmaa 40 vuotta sitten ja on siitä kiitollinen
- Anonyymi
Italiassa pommitetaan dieseleillä
- Anonyymi
Ei edes vihreä voi lähteä automatkalle sähköautolla. On ne niin toivottomia pelejä.
- Anonyymi
Sofia ja muut vihreät vastustavat yksityisautoilua EI vuokra-autoilua.
- Anonyymi
Tosi vaikeaa olla Vihreä, kun sähköautojen teknillinen suorituskyky on niin surkea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130