Jopa vihreiden Sofia Virta valitsi dieselin

Anonyymi-ap

Ei lähtenyt Euroopan kiertueelleen sähköautolla. Miksiköhän?

22

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Realistina tietää mikä on mahdollista ja mikä ei.

• Anonyymi

- Se on - MYRKYN-Vihreä -PÖLJÄKE - !
        -
        - Suoraan Sanottuna -Vihreä-PELLE- joka - wain wittuilee ihmisille .

• Anonyymi

Älkää tehkö niikuin minä teen vaan niinkuin sanon; Toteaa vihreä agenda!

• Anonyymi

Vuokrasi auton.

Vain Persu voi olla niin tyhmä, että ihmiset jotka haluavat muuttaa lakia, eivät saisi noudattaa sitä jos se ei yrityksistä huolimatta muutu.

Niinpä jos Persu vaatii vaikka varainsiirto veron korotusta 8%:iin, eikä saa sitä toteutumaan, hän on niin vitun tyhmä, että maksaa sitä veroa 8%, ihan itse vapaasta tahdosta.

En koskaan pääse Persujen tyhmyyden sisään!

• Anonyymi

Saastuttamisen kannalta on yksi paskan hailee onko auto vuokrattu vai oma.

• Anonyymi

Tyhmä kuten Sofia

• Anonyymi

Se on se perinteinen "älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan NIIN KUIN MINÄ KÄSKEN" asenne.
      Meneehän siinä maine, kun saarnaa yksityisautoilun kiroista, ja reissaa itse matkailuautolla ympäri Eurooppaa.

• Anonyymi

Rekkamiehen tytär Sofia tietää, millä autolla voi lähteä Eroopan kierrokselle. Ongelma on kokonaan sähköautoissa, koska sähköautolla ei voi suunniteltua reissua yksinkertaisesti tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkamiehen tytär Sofia tietää, millä autolla voi lähteä Eroopan kierrokselle. Ongelma on kokonaan sähköautoissa, koska sähköautolla ei voi suunniteltua reissua yksinkertaisesti tehdä.

Matkailuautoja ei taida olla muita kuin dieseleitä?
        Olen pettynyt Persuihin, tyhmiä ihan jokainen kannattaja ja äänestäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkailuautoja ei taida olla muita kuin dieseleitä?
        Olen pettynyt Persuihin, tyhmiä ihan jokainen kannattaja ja äänestäjä.

Olisi ilmeisesti Sofian pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Siihenhän sähköautoilu tähtää eli ihmisten elinpiirin kaventamiseen. Lasketaan riittääkö akut mökille mutta mökillä on pakko ladata takaisintuloa varten. Saarimökkiä ei voi ajatellakaan. Mökkitien pitää olla laadukas, ettei akut kolhiinnu jne. Voi helvetti noita sähköautoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ilmeisesti Sofian pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Siihenhän sähköautoilu tähtää eli ihmisten elinpiirin kaventamiseen. Lasketaan riittääkö akut mökille mutta mökillä on pakko ladata takaisintuloa varten. Saarimökkiä ei voi ajatellakaan. Mökkitien pitää olla laadukas, ettei akut kolhiinnu jne. Voi helvetti noita sähköautoja.

Tyhmähän sinä olet. Sähköautolla tehdään reissuja kokoajan. Matkailuautoja ei vielä ole, koska sopivia pohjia ei ole ja sitten pitäisi olla kuorma-auto kortti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmähän sinä olet. Sähköautolla tehdään reissuja kokoajan. Matkailuautoja ei vielä ole, koska sopivia pohjia ei ole ja sitten pitäisi olla kuorma-auto kortti.

Vain sähköautoilijalla on oikeus haukkua muita tyhmiksi. Tosiasiassa kaikki matkailuautoilijat ovat tyhmiä. Ja heitä on paljon. Matkailuautoilijoilla ei ole muuta vaihtoehtoa ajella dieselmatkailuautolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sähköautoilijalla on oikeus haukkua muita tyhmiksi. Tosiasiassa kaikki matkailuautoilijat ovat tyhmiä. Ja heitä on paljon. Matkailuautoilijoilla ei ole muuta vaihtoehtoa ajella dieselmatkailuautolla.

Sähköautolla matkailu ei ole matkailua, Se on kärsimystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköautolla matkailu ei ole matkailua, Se on kärsimystä.

Sähköautoilija tuomitsevat Sofian pahimpaan helvettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköautoilija tuomitsevat Sofian pahimpaan helvettiin.

Sofia antoi ymmärtää, ettei sähköautoista ole mihinkään pidemmillä matkoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, Sofian olisi tosiaan pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Nyt hän todisti vain olevansa paskaa jauhava huijari. Toki tämä oli tiedossa ennenkin, kun hän valehteli miehensä metsähakkuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, Sofian olisi tosiaan pitänyt jättää koko reissu tekemättä. Nyt hän todisti vain olevansa paskaa jauhava huijari. Toki tämä oli tiedossa ennenkin, kun hän valehteli miehensä metsähakkuista.

Huomaatteko, miten sähköautot sahaavat omaa oksaansa. Nyt ne tappelevat Vihreää politiikkaa vastaan. sähköautolla ei voi Vihreätkään matkustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatteko, miten sähköautot sahaavat omaa oksaansa. Nyt ne tappelevat Vihreää politiikkaa vastaan. sähköautolla ei voi Vihreätkään matkustaa.

Sofialla oli hieno perheloma. Nyt kun me elämänmyönteiset näemme, että hänellä onkin elämä ja hän arvostaa sitä ja lasten kasvattamista ja olemme iloisia hänen puolestaan katseltuamme kauniita kuvia, suosittelisimme lämpimästi hänelle puolueen vaihtoa. Sofialle sopisi sellainen puolue, joka pyrkii luomaan edellytyksiä tuollaiselle elämiselle. Sellainen joka rakentaa yhteiskuntaa. Ei tänne ole tultu kärsimään ja tukahduttamaan muiden menestystä. Miksi hänen pitäisi enää alentua vihreään puolueeseen?
        Taitaa se puolue olla lähellä umpikujaa joka tapauksessa, kun omituiset vihreät tavoitteet ja ohjelmat ovat tuhonneet EU-alueen talouden. Ei ole enää resursseja, joita heittää pohjattomaan kaivoon. Kuplat puhkeavat. Sitten vähän siivotaan. Kärrätään paskat pois ja ryhdytään taas rakentamaan. Tietysti helpottais jos opetusmisiteriö ei olisi ollut niin pitkiä aikoja vihreiden hallussa ja porukka osaisi rakentaa.

terv. diesel-Tero, joka vanhempiensa lomamatkoilla näki paljon maailmaa 40 vuotta sitten ja on siitä kiitollinen

• Anonyymi

Italiassa pommitetaan dieseleillä

• Anonyymi

Ei edes vihreä voi lähteä automatkalle sähköautolla. On ne niin toivottomia pelejä.

• Anonyymi

Sofia ja muut vihreät vastustavat yksityisautoilua EI vuokra-autoilua.

• Anonyymi

Tosi vaikeaa olla Vihreä, kun sähköautojen teknillinen suorituskyky on niin surkea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe