Hyvä Idea ! Näkee, että Kokoomus on KYKY puolue ja persujen Juuso on suorastaan Nero.
Entä jos ei ole omia pentuja, kuka sitten hoitaa ?
Kyllä tämä kaikkien aikojen paras hallitus siihenkin ratkaisun keksii . Ei hätää. Sitä odotellessa.
Hallitus pistää mummot ja papat pentujensa hoidettaviksi
6
364
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt nähdään oikeistolaiset perhearvot. Kaikki persut, kristilliset ja kokkarit ja svenska talande bättre folk ryhtyvät vaipan vaihtoon mummoille ja paapoille. Hienoa. Näyttävät esimerkkiä meille muille. On se hienoo !
- Anonyymi
Nyt tuli ehdotus , että kaikki vanhusten hoito ja hoiva maksetaan itse. Rikkailta rahat hoidon maksamiseen . Hyvä . Oikein. Kapitalismi hoitaa homman
Ja rahat korjaavat isot, ylikansalliset hoivafirmat.
Kiitos Purra ja Orpp hallitus ! Rahat rikkaiden vanhusten tileiltä kiertoon. Ei perinnöksi kellekkään. Oikein. Bra.- Anonyymi
Ei mee läpi. Olen ansainnut perintöni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mee läpi. Olen ansainnut perintöni
Menee, otat dementoituneen äitisi kotihoivaan ja maksat siitä kalliisti. Vaipat ovat muuten melko kalliita...
- Anonyymi
On aika 30 vuotiaiden ottaa osaa muistisairaiden hoitoon kotonaan.
- Anonyymi
Ai, siksikö ne järjestää työttömiä niiin hemmetisti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585555Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804524En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163972Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k503559- 513491
- 653269
- 113131
- 272722
- 462307
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332300