Minä en ole seisonut leikkipuiston reunalla katselemassa Niko Kankanpään vaimoa ja lasta tai uhkaillut heitä, kuten Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää väittivät Komia Krannin hoitokodissa.
Heidän väitteensä perustuivat siihen, mitä Roy Ahi – hoitaja, joka työskenteli Huutoniemen sairaalan osastolla 1 vuonna 2015 – oli heille sanonut. Roy Ahi oli heidän mukaansa ehdottanut, että heidän tulisi keksiä sopiva valhe, jotta minut saataisiin siirrettyä pois Komia Krannista.
Roy Ahi on aiemmin työskennellyt Vanhan Vaasan oikeuspsykiatrisessa sairaalassa. Koska Komia Kranni hoitaa myös Vanhan Vaasan sairaalasta kotiutuneita potilaita, Roy Ahi käytti suhteitaan järjestääkseen minulle hoitopaikan Komia Krannista. Hänen tarkoituksenaan oli, etten pärjäisi siellä, jotta minut voitaisiin siirtää takaisin Huutoniemen sairaalaan.
Tämä olisi mahdollistanut sen, että Roy Ahi voisi luokitella minut "vaikeahoitoiseksi" ja lähettää minut edelleen Vanhan Vaasan sairaalaan. Hän saisi tästä rahallisen palkkion eli niin sanotun "provikan". Hän on toimittanut sinne aiemminkin useita tuttujaan tai entisiä potilaita.
Mia Rahikainen käytti myöhemmin tekosyynä sitä, että olin lähettänyt postikortin Niko Kankanpäälle. Tämä ei ole mielestäni pätevä syy siirtää ketään hoitopaikasta pois. Tämän lisäksi he väittivät, että olisin tarkkaillut Niko Kankanpään vaimoa ja lasta leikkipuistossa – mikä ei pidä paikkaansa.
Roy Ahi ja Komia Kranni.
Anonyymi-ap
1
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906