Minä en ole seisonut leikkipuiston reunalla katselemassa Niko Kankanpään vaimoa ja lasta tai uhkaillut heitä, kuten Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää väittivät Komia Krannin hoitokodissa.
Heidän väitteensä perustuivat siihen, mitä Roy Ahi – hoitaja, joka työskenteli Huutoniemen sairaalan osastolla 1 vuonna 2015 – oli heille sanonut. Roy Ahi oli heidän mukaansa ehdottanut, että heidän tulisi keksiä sopiva valhe, jotta minut saataisiin siirrettyä pois Komia Krannista.
Roy Ahi on aiemmin työskennellyt Vanhan Vaasan oikeuspsykiatrisessa sairaalassa. Koska Komia Kranni hoitaa myös Vanhan Vaasan sairaalasta kotiutuneita potilaita, Roy Ahi käytti suhteitaan järjestääkseen minulle hoitopaikan Komia Krannista. Hänen tarkoituksenaan oli, etten pärjäisi siellä, jotta minut voitaisiin siirtää takaisin Huutoniemen sairaalaan.
Tämä olisi mahdollistanut sen, että Roy Ahi voisi luokitella minut "vaikeahoitoiseksi" ja lähettää minut edelleen Vanhan Vaasan sairaalaan. Hän saisi tästä rahallisen palkkion eli niin sanotun "provikan". Hän on toimittanut sinne aiemminkin useita tuttujaan tai entisiä potilaita.
Mia Rahikainen käytti myöhemmin tekosyynä sitä, että olin lähettänyt postikortin Niko Kankanpäälle. Tämä ei ole mielestäni pätevä syy siirtää ketään hoitopaikasta pois. Tämän lisäksi he väittivät, että olisin tarkkaillut Niko Kankanpään vaimoa ja lasta leikkipuistossa – mikä ei pidä paikkaansa.
Roy Ahi ja Komia Kranni.
Anonyymi-ap
1
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60803
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46650
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213588- 42543
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480