Roy Ahi ja Komia Kranni.

Anonyymi-ap

Minä en ole seisonut leikkipuiston reunalla katselemassa Niko Kankanpään vaimoa ja lasta tai uhkaillut heitä, kuten Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää väittivät Komia Krannin hoitokodissa.

Heidän väitteensä perustuivat siihen, mitä Roy Ahi – hoitaja, joka työskenteli Huutoniemen sairaalan osastolla 1 vuonna 2015 – oli heille sanonut. Roy Ahi oli heidän mukaansa ehdottanut, että heidän tulisi keksiä sopiva valhe, jotta minut saataisiin siirrettyä pois Komia Krannista.

Roy Ahi on aiemmin työskennellyt Vanhan Vaasan oikeuspsykiatrisessa sairaalassa. Koska Komia Kranni hoitaa myös Vanhan Vaasan sairaalasta kotiutuneita potilaita, Roy Ahi käytti suhteitaan järjestääkseen minulle hoitopaikan Komia Krannista. Hänen tarkoituksenaan oli, etten pärjäisi siellä, jotta minut voitaisiin siirtää takaisin Huutoniemen sairaalaan.

Tämä olisi mahdollistanut sen, että Roy Ahi voisi luokitella minut "vaikeahoitoiseksi" ja lähettää minut edelleen Vanhan Vaasan sairaalaan. Hän saisi tästä rahallisen palkkion eli niin sanotun "provikan". Hän on toimittanut sinne aiemminkin useita tuttujaan tai entisiä potilaita.

Mia Rahikainen käytti myöhemmin tekosyynä sitä, että olin lähettänyt postikortin Niko Kankanpäälle. Tämä ei ole mielestäni pätevä syy siirtää ketään hoitopaikasta pois. Tämän lisäksi he väittivät, että olisin tarkkaillut Niko Kankanpään vaimoa ja lasta leikkipuistossa – mikä ei pidä paikkaansa.

0

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
        Ikävä
        47
        2221
      2. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
        Ikävä
        49
        2108
      3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
        Ikävä
        61
        1934
      4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
        Ikävä
        79
        1289
      5. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
        Suomussalmi
        274
        1270
      6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
        Ikävä
        64
        1216
      7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
        Ikävä
        56
        1007
      8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
        Tunteet
        63
        1002
      9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
        Ikävä
        24
        934
      10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
        Ikävä
        73
        865
      Aihe