Jos heidän täytyy jättää hallitus. Hallitukseen tuskin enää koskaan pääsevät takaisin. Kun KD on nyt hallituksen jäsen. Se saa näkyvyyttä ja erityisesti Räsänen saa näkyvyyttä. Jos KD jää syrjään jää Päivikin.
KDn äänestäjänä olen huolissani
10
128
Vastaukset
- Anonyymi
Edelleen Päivi on kansanedustaja. Turhaan teeskentelet huolestunutta.
Jos ja kun tulee uudet vaalit, niin silloin rivikansanedustaja Päivi Räsänen on vaarassa tippua pois. Hän on kaksissa viime vaaleissa nippa nappa päässyt läpi.
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Jos ja kun tulee uudet vaalit, niin silloin rivikansanedustaja Päivi Räsänen on vaarassa tippua pois. Hän on kaksissa viime vaaleissa nippa nappa päässyt läpi.
Harmi olisi, jos kd jää hallituksesta, sillä Päivi Räsänen on ollut paras kansanedustaja, joka sanoo totuuden!
- Anonyymi
ArtoTTT
Oletko nyt ihan varma että äänestit kd:tä? - Anonyymi
Mitä väliä sillä on, viisi miestä riittää vastaanottamaan EU-komission määräykset ja laittamaan ne voimaan ministeriöiden kautta, mikä on hallituksen toimenkuva perustuslain mukaan.
Ei eduskuntaa tarvita ollenkaan diktatuurissa.
Tarkistin vielä tekoälykyä, että onko Suomen perustuslaissa kohtaa, jolla Suomi voi olla uskomatta komissiota jossakin asiassa, ei ole, koska eduskunta on hyväksynyt kerran diktatuurin perustuslailla.- Anonyymi
Olin samaa mieltä, ja asiantuntija, kun sen hyväksyntä julkaistiin eduskunnassa, mutta halusin nyt vielä tarkistaa, että olin ymmärtänyt varmasti oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin samaa mieltä, ja asiantuntija, kun sen hyväksyntä julkaistiin eduskunnassa, mutta halusin nyt vielä tarkistaa, että olin ymmärtänyt varmasti oikein.
Tästä syystä ihan itkettää tämä poliitikkojen veivaaminen, kun ei niillä raukoilla ole edes mitään valtaa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syystä ihan itkettää tämä poliitikkojen veivaaminen, kun ei niillä raukoilla ole edes mitään valtaa mihinkään.
En tiedä, että miten EU sai tuon diktatuurin niiltä, se pitäisi kysyä heiltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, että miten EU sai tuon diktatuurin niiltä, se pitäisi kysyä heiltä
Eikä kyse ole EU lain hyväksymisestä, vaan Suomen omasta perustuslaista, millä se tehtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kyse ole EU lain hyväksymisestä, vaan Suomen omasta perustuslaista, millä se tehtiin.
siitä pysytään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313010
- 951626
- 1271464
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381306- 821209
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261099- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall124937