Nyt on hyvä pestä vaatteita. Vaatteet voivat olla hikiset kesän kuumuudessa. Pesemällä niitä voi käyttää pidempään ja ne ovat raikkaampia. Pesua voi tehdä käsin tai nykyaikaisissa olosuhteissa koneitse, jos on sähköt. Puhtaus on mukavaa, siitä tulee niin hyvä mieli.
Puhtoiset vaatteet ovat raikkaat
13
157
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vain kostutan lakanan, niin ei huoli hikoilla, ja on vilpoisa nukkua.
- Anonyymi
Mukava ob peseskellä vaatetusta kun on sähkölasku maksettu ja sitä
pesuainetta runsaasti kaapissa odottamassa käyttöä. - Anonyymi
Mitä enemmän peset sen lyhyemmän aikaa ne kestää. Tuulettamalla ei kulu.
- Anonyymi
Vaatteet voivat imeä nesteitä ja muuta. Silloin niitä ei voi tuulettaa, vaan ne pitää pestä. Vaatteet ovat toki muuttuneet niin, että sopivan paidan kun pesee se menee pieneksi. Vielä muutama vuosikymmen sitten näin ei tapahtunut, vaan vaatteiden koko ei muuttunut.
- Anonyymi
Ei ne nyt pesemälläkään hirveästi kulu , sillä pari T-paitaa on vuodelta 2002 .
Uudemmat kyllä kuluvat nopeammin kun ovat sitä heppoista laatua.
- Anonyymi
Ei ole tarvinnu vaatteita muutamaan päivään, ihanaa!
- Anonyymi
Pienet ne on köyhän ilot, ja hyvä niin! Aurinko paistaa lopultakin, ihanaa. Taas sataa, ihanaa. Saamme asua omassa kodissa, mahtavaa. Jeesus tempaa omansa taivaaseen todennäköisesti tässä kuussa; ainoa tärkeä asia niin köyhän kuin rikkaankin lyhyessä maallisessa elämässä. Siellä ei enää muistella, oltiinko täällä köyhiä vai muka rikkaita. Siellä oikea elämä alkaa, eikä koskaan lopu.
- Anonyymi
Mä pelkään korkeita paikkoja, mutta jos Hesus veis vaikka Pubiin?
- Anonyymi
Lapsuudessani 1960-luvulla sähkötolpissa oli lappuja joissa luki "Jeesus tulee, oletko valmis?
Vieläkin joku niitä lappuja jaksaa tolppiin ripustella. Odotettu on jo 60 vuotta.
Ihanko se Jeesus tulee nyt tämän vuoden elokuussa? Onko tieto varma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuudessani 1960-luvulla sähkötolpissa oli lappuja joissa luki "Jeesus tulee, oletko valmis?
Vieläkin joku niitä lappuja jaksaa tolppiin ripustella. Odotettu on jo 60 vuotta.
Ihanko se Jeesus tulee nyt tämän vuoden elokuussa? Onko tieto varma?Ei kukaan tarkkaa aikaa varmaksi tiedä, mutta kaikesta päätellen lähellä se on.
- Anonyymi
Koko ajan kone pyörimässä, kun kaikissa mun vaatteissa lukee, että ne on pestävä erikseen. Hyvä kuitenkin että on oma kone, vaikka tosi vanha ja vie varmasti paljon sähköä, Kela kuitenkin auttaa sähkölaskussa.
- Anonyymi
Niimpä pesee vaatteita ja itseensä,kyllä näillä keleillä myös pessyt itseensä.Huomenna täydennystä niin ostaa shamppoota ja dödöä.Monissa vaatteissa on pesumerkintä ettei linkousta.
- Anonyymi
Ihan joutuu käymään suihkussa aamuin sekä illoin kun hiki kastelee paidan jopa
kahteen kertaan vuosokaudessa. Se tietää pyykkikoneelle lisätöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991