vai miten muuten on ymmärrettävissä naisen luominen miehen kylkiluusta?
Adam tuli toimeen lähinnä itsensä kanssa
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Soopaa...Raamatun pariin!
- Anonyymi
Ei mitään soopaa, koska naisestahan tuli mieshen naispuolinen klooni, jos nyt noin voi sanoa kloonista. Olivat sitten ihan samikset.
Miksi on poistettu viestini, jossa mainitsin mm. Talmudissakin esiintyvän Aatamin ensimmäisen vaimon, Lilitin?
- Anonyymi
Ei aavistustakaan, kysyppä ylläpidolta.
Lilitu kaiketi oli ryhmä jotain henkiä, mutta onko myöhemmin keksitty ensimmäisen miehen ensimmäiseksi vaimoksi, jotta voidaan vapaasti haukkua ja lytätä naisten "vääränlaiset" ominaisuudet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aavistustakaan, kysyppä ylläpidolta.
Lilitu kaiketi oli ryhmä jotain henkiä, mutta onko myöhemmin keksitty ensimmäisen miehen ensimmäiseksi vaimoksi, jotta voidaan vapaasti haukkua ja lytätä naisten "vääränlaiset" ominaisuudet?Mm. Wiki-sedältä voi kysyä Lilithistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm. Wiki-sedältä voi kysyä Lilithistä.
Niin, eiki-tädiltä voi kysyä. Mitä poistetussa viestissä oli Lilithistä?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eiki-tädiltä voi kysyä. Mitä poistetussa viestissä oli Lilithistä?
Sitä ei kai voi toistaa, kun sekin poistettaisiin ja ehkä minä saisin bannia. Mutta ei mitään eritysitä, mikä ei olisi löydettävissä netistä.
- Anonyymi
Naisen luominen miehen kylkiluusta voidaan ymmärtää myyttinä, jonka tarkoitus on korostaa miehen ja naisen erityistä yhteyttä. Biologisesti ajatus on järjetön, sillä miehen kylkiluu ei geneettisesti kelpaa naisen rakennusmateriaaliksi. Tosin muinaiset ihmiset eivät tätä tienneet, joten kertomus saattaa ollakin tarkoitettu kirjaimellisesti otettavaksi.
- Anonyymi
Miehelle annettiin kaveri, joka olisi vähintään läheinen sukulainen. Olivatko Adam Ja Eeva alkujaan jumalgahmoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle annettiin kaveri, joka olisi vähintään läheinen sukulainen. Olivatko Adam Ja Eeva alkujaan jumalgahmoja?
Aadam ja Eeva karkoitetaan paratiisista maan päälle ja kuolema mainitaan heidän kohtalonaan vasta tässä vaiheessa. Onhan tuo periaatteessa myytti jumalhahmon alentamisesta ihmiseksi.
- Anonyymi
Wigrenin nilkku oli ilmiömäinen ovenavaaja https://www.hs.fi/historia/art-2000011392225.html
- Anonyymi
Jehovantodistajien postiluukkuun kannattaa toimittaa valokopioita vanhojen vartiotornien sellaisista opeista jotka on paitsi kumottu, myös kielletään nykyään koskaan olleenkaan, kuten rokotuskielto
Samoin maailmanlopun ennustevuosilta
Saavat rauhassa lukea itse, tarvitsematta miettiä mitä nyt sanoisi, kuten on keskustelukontaktissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962