Siis ku normaali standardiasiakas tulee kauppaan ni homma hoituu.
Mut jos oot edunvalvonnassa ei hoidu mikään. Edunvalvontaa ei näet yleensä uskota. Tai vaaditaan joku tietty präntti.
Mulle myytiin nettiliittymä kadulla ja otin vastaan sellaista tarvitsevana ja tietenkin talossa on Elisan piuhat eli vaihtoehtoja ei käytännössä ole. No ev sanoi et palataan ensi viikolla. Asiat järjestyi ja sain myös kasaan modeemin hinnan. Melkein. Yhdeksän euroa maksarista puuttui ja minä että maksan sen liikkeessä. No se ei tietenkään käynyt se. Mun olis pitäny ottaa se lappu kotiin ja skannata ite ja lähettää osoitteeseen x.
No maksarin myöntäjä sano et laittaa rahana edunvalvontaan. Menee ensi viikolle ku ne rahat pitää pyörittää vielä mulle.
Yleensä ei ole edunvalvonta ongelma mut Elisan kanssa aina räjähtää pää. Olin tunnin siellä liikkeessä. Meitä kohdellaan ku rikollisia vaikka ei olla. Ihan ollaan toisarvoisia asiakkaita. Kerran avasin liittymää puhelimeen ja kaksi tuntia juoksutettiin ympäri kyliä.
Taitaa olla Elisalla linjaus et edunvalvonnan asiakkaita ei oteta. Ne sais kyl laittaa oveen semmosen kyltin. Missää muualla ei oo tämmöstä sirkusta. No on joitaa muitakin. Mut ei operaattoreita.
Kysyin tiskillä et pystynkö tulemaan asiakkaaksi ollenkaan.
"Hyvä kysymys."
Mitä ihmettä Elisa?????
5
282
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen päätyy edunvalvontaan, siihen on hyvät syyt.
Edunvalvonta toimii ihmisen omaksi parhaaksi ja Elisa toimii juuri niin kuin pitääkin. Vaatii rohkeutta olla ottamatta tarjottua rahaa vastaan, vaikka siitä saisikin paskaa päällensä.
Minusta tässä haukutaan väärää puuta ja uskallan epäillä edunvalvotun omaan kykyyn tehdä asiasta johtopäätöksiä.- Anonyymi
Lue teksti kunnolla. Edunvalvonta puolsi tota liittymää mut Elisalta tuli vaa paskaa niskaa. Minä en tehnyt MITÄÄN väärää eikä edunvalvonta. Elisa alkoi ryttyilemään ja hyppimään edunvalvonnan yli ja kohteli minua ala-arvoisella tavalla. Pitäis lukee juttu ennen ku alkaa omien ennakko asenteiden toimesta selittää.
- Anonyymi
Itse asiassa viestisi on pelkkää sotkua.
- Anonyymi
Et tiedä vittuakaan mistää. Silti tulet tänne laukomaan. Et osaa lukea mutta jostain syystä kyllä kirjoittaa. Etkä edes halua ymmärtää toisen tekstiä. Sie et kuule tiiä mun elämästä mitään. Mistä lähtien sinä olet ollut se joka ihnisiä arvioi? Ja lajitelee ja joiden jutut voi ottaa todesta?
- Anonyymi
No eihä se onnistu ku ihmiset ei tajua toisiaan. Sitten onnistuu ku asiat ymmärretään oikein. Minulla oli virheellistä tietoa. Oletin et ev ois laittanut sähköpostia mut olikin jättänyt lapun toimiston luukulle enkä tiennyt ola hakemassa. Pääasia et on nyt netti kotona. Hö...
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936