Siis ku normaali standardiasiakas tulee kauppaan ni homma hoituu.
Mut jos oot edunvalvonnassa ei hoidu mikään. Edunvalvontaa ei näet yleensä uskota. Tai vaaditaan joku tietty präntti.
Mulle myytiin nettiliittymä kadulla ja otin vastaan sellaista tarvitsevana ja tietenkin talossa on Elisan piuhat eli vaihtoehtoja ei käytännössä ole. No ev sanoi et palataan ensi viikolla. Asiat järjestyi ja sain myös kasaan modeemin hinnan. Melkein. Yhdeksän euroa maksarista puuttui ja minä että maksan sen liikkeessä. No se ei tietenkään käynyt se. Mun olis pitäny ottaa se lappu kotiin ja skannata ite ja lähettää osoitteeseen x.
No maksarin myöntäjä sano et laittaa rahana edunvalvontaan. Menee ensi viikolle ku ne rahat pitää pyörittää vielä mulle.
Yleensä ei ole edunvalvonta ongelma mut Elisan kanssa aina räjähtää pää. Olin tunnin siellä liikkeessä. Meitä kohdellaan ku rikollisia vaikka ei olla. Ihan ollaan toisarvoisia asiakkaita. Kerran avasin liittymää puhelimeen ja kaksi tuntia juoksutettiin ympäri kyliä.
Taitaa olla Elisalla linjaus et edunvalvonnan asiakkaita ei oteta. Ne sais kyl laittaa oveen semmosen kyltin. Missää muualla ei oo tämmöstä sirkusta. No on joitaa muitakin. Mut ei operaattoreita.
Kysyin tiskillä et pystynkö tulemaan asiakkaaksi ollenkaan.
"Hyvä kysymys."
Mitä ihmettä Elisa?????
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen päätyy edunvalvontaan, siihen on hyvät syyt.
Edunvalvonta toimii ihmisen omaksi parhaaksi ja Elisa toimii juuri niin kuin pitääkin. Vaatii rohkeutta olla ottamatta tarjottua rahaa vastaan, vaikka siitä saisikin paskaa päällensä.
Minusta tässä haukutaan väärää puuta ja uskallan epäillä edunvalvotun omaan kykyyn tehdä asiasta johtopäätöksiä.- Anonyymi
Lue teksti kunnolla. Edunvalvonta puolsi tota liittymää mut Elisalta tuli vaa paskaa niskaa. Minä en tehnyt MITÄÄN väärää eikä edunvalvonta. Elisa alkoi ryttyilemään ja hyppimään edunvalvonnan yli ja kohteli minua ala-arvoisella tavalla. Pitäis lukee juttu ennen ku alkaa omien ennakko asenteiden toimesta selittää.
- Anonyymi
Itse asiassa viestisi on pelkkää sotkua.
- Anonyymi
Et tiedä vittuakaan mistää. Silti tulet tänne laukomaan. Et osaa lukea mutta jostain syystä kyllä kirjoittaa. Etkä edes halua ymmärtää toisen tekstiä. Sie et kuule tiiä mun elämästä mitään. Mistä lähtien sinä olet ollut se joka ihnisiä arvioi? Ja lajitelee ja joiden jutut voi ottaa todesta?
- Anonyymi
No eihä se onnistu ku ihmiset ei tajua toisiaan. Sitten onnistuu ku asiat ymmärretään oikein. Minulla oli virheellistä tietoa. Oletin et ev ois laittanut sähköpostia mut olikin jättänyt lapun toimiston luukulle enkä tiennyt ola hakemassa. Pääasia et on nyt netti kotona. Hö...
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21001Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15851- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734