Siis ku normaali standardiasiakas tulee kauppaan ni homma hoituu.
Mut jos oot edunvalvonnassa ei hoidu mikään. Edunvalvontaa ei näet yleensä uskota. Tai vaaditaan joku tietty präntti.
Mulle myytiin nettiliittymä kadulla ja otin vastaan sellaista tarvitsevana ja tietenkin talossa on Elisan piuhat eli vaihtoehtoja ei käytännössä ole. No ev sanoi et palataan ensi viikolla. Asiat järjestyi ja sain myös kasaan modeemin hinnan. Melkein. Yhdeksän euroa maksarista puuttui ja minä että maksan sen liikkeessä. No se ei tietenkään käynyt se. Mun olis pitäny ottaa se lappu kotiin ja skannata ite ja lähettää osoitteeseen x.
No maksarin myöntäjä sano et laittaa rahana edunvalvontaan. Menee ensi viikolle ku ne rahat pitää pyörittää vielä mulle.
Yleensä ei ole edunvalvonta ongelma mut Elisan kanssa aina räjähtää pää. Olin tunnin siellä liikkeessä. Meitä kohdellaan ku rikollisia vaikka ei olla. Ihan ollaan toisarvoisia asiakkaita. Kerran avasin liittymää puhelimeen ja kaksi tuntia juoksutettiin ympäri kyliä.
Taitaa olla Elisalla linjaus et edunvalvonnan asiakkaita ei oteta. Ne sais kyl laittaa oveen semmosen kyltin. Missää muualla ei oo tämmöstä sirkusta. No on joitaa muitakin. Mut ei operaattoreita.
Kysyin tiskillä et pystynkö tulemaan asiakkaaksi ollenkaan.
"Hyvä kysymys."
Mitä ihmettä Elisa?????
5
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen päätyy edunvalvontaan, siihen on hyvät syyt.
Edunvalvonta toimii ihmisen omaksi parhaaksi ja Elisa toimii juuri niin kuin pitääkin. Vaatii rohkeutta olla ottamatta tarjottua rahaa vastaan, vaikka siitä saisikin paskaa päällensä.
Minusta tässä haukutaan väärää puuta ja uskallan epäillä edunvalvotun omaan kykyyn tehdä asiasta johtopäätöksiä.- Anonyymi
Lue teksti kunnolla. Edunvalvonta puolsi tota liittymää mut Elisalta tuli vaa paskaa niskaa. Minä en tehnyt MITÄÄN väärää eikä edunvalvonta. Elisa alkoi ryttyilemään ja hyppimään edunvalvonnan yli ja kohteli minua ala-arvoisella tavalla. Pitäis lukee juttu ennen ku alkaa omien ennakko asenteiden toimesta selittää.
- Anonyymi
Itse asiassa viestisi on pelkkää sotkua.
- Anonyymi
Et tiedä vittuakaan mistää. Silti tulet tänne laukomaan. Et osaa lukea mutta jostain syystä kyllä kirjoittaa. Etkä edes halua ymmärtää toisen tekstiä. Sie et kuule tiiä mun elämästä mitään. Mistä lähtien sinä olet ollut se joka ihnisiä arvioi? Ja lajitelee ja joiden jutut voi ottaa todesta?
- Anonyymi
No eihä se onnistu ku ihmiset ei tajua toisiaan. Sitten onnistuu ku asiat ymmärretään oikein. Minulla oli virheellistä tietoa. Oletin et ev ois laittanut sähköpostia mut olikin jättänyt lapun toimiston luukulle enkä tiennyt ola hakemassa. Pääasia et on nyt netti kotona. Hö...
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on54099- 454073
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai843303Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143007Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632841- 252409
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42380Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141848Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231767