Ennakkoluulotonta keskustelua seksistä

Anonyymi-ap

Olen aikuinen mies ja haluaisin vaihtaa ajatuksia täyspäisen, ennakkoluulottoman, kokeilunhaluisen naisen kanssa.
Yllätä itsesi ja kokeile. Olen asiallinen.

31

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Täällä on asiallinen, aikuinen nainen. Onko sinulla jotain, josta halusit erityisesti keskustella?

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos vastauksesta.
        Itse olen melko avarakatseinen, varsinkin mitä seksiin tulee. Melkein kaikki käy. Samalla melkein kaikki kiihottaa. Onko sinulla jotakin josta haluaisit keskustella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.
        Itse olen melko avarakatseinen, varsinkin mitä seksiin tulee. Melkein kaikki käy. Samalla melkein kaikki kiihottaa. Onko sinulla jotakin josta haluaisit keskustella?

Toki on myös omat erityis mieltymykset/fantasiat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

No, mitäpä sitä kysyisi...
        Oletko suhteessa? Jos olet, niin millaisessa -avoin?
        Vai toteutatko itseäsi sinkkuna?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aviossa, joka odottaa loppuaan, kunhan olosuhteet ovat oikeat. Seksiä ei ei ole suhteessa ollut enää pitkään aikaan ja nukumme erillään. Halut on silti vielä kovat. Entä itse?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli seksin toteuts tapahtuu itsekseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli seksin toteuts tapahtuu itsekseni.

Fantasioita, kun teet itsellesi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Fantasioita, kun teet itsellesi?

Fantsiat vaihtelee paljon. Milloin mitäkin. Käytännössä olen hetero, mutta (koska tarjonta itsensä kanssa on rajallista) olen tutustunut myös paljon omaan anaaliini.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Fantsiat vaihtelee paljon. Milloin mitäkin. Käytännössä olen hetero, mutta (koska tarjonta itsensä kanssa on rajallista) olen tutustunut myös paljon omaan anaaliini.

Käytätkö jotain lelua esim. eturauhasen stimulointiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö jotain lelua esim. eturauhasen stimulointiin?

Olen käyttänyt monen laisia leluja itsekseni. En ole kuitenkaan (valitettavasti) oikeen saanut eturauastani kunnolla stimuloitua.
        Olen myös koittanut saada anaaliani venymään, mutta sekin on töylästä,. Vaatisi varmasti säännöllistä toimintaa. Ajatus kuitenkin kiihottaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käyttänyt monen laisia leluja itsekseni. En ole kuitenkaan (valitettavasti) oikeen saanut eturauastani kunnolla stimuloitua.
        Olen myös koittanut saada anaaliani venymään, mutta sekin on töylästä,. Vaatisi varmasti säännöllistä toimintaa. Ajatus kuitenkin kiihottaa.

Ehkäpä on paras jättää se idean asteelle... kun sen varsinaista käyttötarkoitusta ajattelee 🙃. Ei tarvitse myöhemmin katua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä on paras jättää se idean asteelle... kun sen varsinaista käyttötarkoitusta ajattelee 🙃. Ei tarvitse myöhemmin katua.

Ei se siitä löysty. Kunhan vaan maksimi mitta laajenee. Minimi pysyy silti kunnossa. Näin olen ymmärtänyt, kun olen selvittänyt asiaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se siitä löysty. Kunhan vaan maksimi mitta laajenee. Minimi pysyy silti kunnossa. Näin olen ymmärtänyt, kun olen selvittänyt asiaa.

Toivotaan niin!😄
        Omani on exit only!

• Anonyymi
      UUSI

Eronnut, välit viime vuonna löytyneen ystävän kanssa lähellä seurustelua.
      Itselläkin oli kuiva kausi ennen (äkisti yllättänyttä) eroa, mutta se johtui ihan ikäkaudesta.
      Minulla oli myös vakkari ennen ystävää, mutta se suhde on nyt telakalla. Kun alkoi tulla tunteita , se ei olisi ollut reilua kenellekään.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla on myös ollut aikaa miettiä. Olen tullut siihen tulokseen että ehdoton avoimuus ja ei välttämättä tunne tasolle menevä seksi on aino tapa jolla haluan jatkaa eämääni. Jos tulisi vielä tunne pohjainen suhde, niin haluaisin senkin olevan avoin. Elämä on liian lyhyt, jotta ei nauttisi mahdollisuuksista.
        Onko sinulla jotain fantasioita tai haaveita, seksin suhteen, joita haluaisit toteuttaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on myös ollut aikaa miettiä. Olen tullut siihen tulokseen että ehdoton avoimuus ja ei välttämättä tunne tasolle menevä seksi on aino tapa jolla haluan jatkaa eämääni. Jos tulisi vielä tunne pohjainen suhde, niin haluaisin senkin olevan avoin. Elämä on liian lyhyt, jotta ei nauttisi mahdollisuuksista.
        Onko sinulla jotain fantasioita tai haaveita, seksin suhteen, joita haluaisit toteuttaa?

No periaatteessa olenkin avoimessa suhteessa, olen siis sinkku. Näin on tähän asti päätetty.

Jos fantasioin jostain, niin ystävästäni. Voin myös muistella hetkiäni vakkarin kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No periaatteessa olenkin avoimessa suhteessa, olen siis sinkku. Näin on tähän asti päätetty.

Jos fantasioin jostain, niin ystävästäni. Voin myös muistella hetkiäni vakkarin kanssa.

Mimmoiset ovat sinun seksuaaliset fantasiat tarkemmin ja oletko saanut toteuttaa niitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mimmoiset ovat sinun seksuaaliset fantasiat tarkemmin ja oletko saanut toteuttaa niitä?

Lähinnä nyt perusläheisyyttä. Ihastunut kun olen. Lämmintä sekä intohimoista kanssakäymistä. Kielihoitoa loppuun asti. Yhtäaikaisesti huipulle.
        Aika hyvin olen onnistunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä nyt perusläheisyyttä. Ihastunut kun olen. Lämmintä sekä intohimoista kanssakäymistä. Kielihoitoa loppuun asti. Yhtäaikaisesti huipulle.
        Aika hyvin olen onnistunut.

Onko sinulla ki sovellus? Siellä voisi vaihtaa ajatuksia yksityisesti, mutta silti anonyymisti.
        Olisi mielekkäämpää kertoa haluista ja haaveista vähän intiimimmässä ympäristössä. Kertoisin ja kuulusin lisää mielelläni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla ki sovellus? Siellä voisi vaihtaa ajatuksia yksityisesti, mutta silti anonyymisti.
        Olisi mielekkäämpää kertoa haluista ja haaveista vähän intiimimmässä ympäristössä. Kertoisin ja kuulusin lisää mielelläni.

Siis kik sovellus🫤

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kik sovellus🫤

Ei ole, ikävä kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, ikävä kyllä.

Lataa se. On anonyymi, ilmainen ja helppo.
        Itse poistan aina koko sovelluksen, kun en en käytä, kun sen lataa uudestaan, niin samat tunnukset, jotka on luonut toimii. Siellä ei näy vastaanottajalle, jos vain luet viestin. Ei pääse kukaan kiusaamaan. Kaikki joiden kanssa haluat olla tekemisissä on sinun hyväksyttävä. Tapaisin sinut mielelläni kahdestaan siellä. Asialliset, ymmärtäväiset, ja avarakatseiset keskustelu kumppanit ovat harvassa. Olisi vielä paljon jaettavaa ja kuulisin niellään lisää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse poistan aina koko sovelluksen, kun en en käytä, kun sen lataa uudestaan, niin samat tunnukset, jotka on luonut toimii. Siellä ei näy vastaanottajalle, jos vain luet viestin. Ei pääse kukaan kiusaamaan. Kaikki joiden kanssa haluat olla tekemisissä on sinun hyväksyttävä. Tapaisin sinut mielelläni kahdestaan siellä. Asialliset, ymmärtäväiset, ja avarakatseiset keskustelu kumppanit ovat harvassa. Olisi vielä paljon jaettavaa ja kuulisin niellään lisää.

* mielellään lisää🤐

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just nyt en jaksa alkaa tutustua sovellukseen...😕 olen teknisesti vähän kömpelö, ja niin on moni sovelluskin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

* mielellään lisää🤐

Ymmärsin kyllä ☺️.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin kyllä ☺️.

Mäkin oon ihan ihan nolla, teknisesti, mutta onnistuin siinä. Ymmärrän siis, kuitenkin hyvin, että et halua yrittää sitä.
        Nyt en sano että olisi, mielestäni ykkös asia, mutta kun tuli puheeksi, niin nautitko itse saada anaali yhdyntää tai onko kokemuksia/mielelenkiinto panna miestä anaaliin jollakin lelulla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin oon ihan ihan nolla, teknisesti, mutta onnistuin siinä. Ymmärrän siis, kuitenkin hyvin, että et halua yrittää sitä.
        Nyt en sano että olisi, mielestäni ykkös asia, mutta kun tuli puheeksi, niin nautitko itse saada anaali yhdyntää tai onko kokemuksia/mielelenkiinto panna miestä anaaliin jollakin lelulla?

Ei, kuten mainitsin ylempänä. Se ei vaan ole mun juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kuten mainitsin ylempänä. Se ei vaan ole mun juttu.

Mikä olisi juttu, josta haluaisit kysyä/ kertoa?

• Anonyymi
      UUSI

Musta tuntuu, että uni alkaa painaa silmiä. Heippa toistaiseksi, ja kiitos keskustelusta.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvää yötä ja kiitos.
        Haluaisitko palata keskustelemaan toinen kerta? Ja jos, niin koska?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ja kiitos.
        Haluaisitko palata keskustelemaan toinen kerta? Ja jos, niin koska?

En osaa just nyt sanoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81