Miltä tuntuu? Jauhomakkaraa ja lasipullo kaljaa vedetty aikanaan että tuntuu.
Mahat kuin ilmapallot ja kutomot, minkkitarhat ja pellot paketissa / kasvavat vesakkoa.
Hävetkää siat!
Lihavat Lappajärvellä
26
713
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän laihaa porukkaa Lappajärvellä. Tosi on.
- Anonyymi
Kyllä semmoisia läskipalleroita on kylä täynnä että tuntuu
- Anonyymi
Hyvin vaan syöneet,mitä noita karehtimaan.
- Anonyymi
Semmosia p¡llumammutteja näkyy.
Ne jättää jälkeensä hajun.
- Anonyymi
Onko aloittaja karannut M-talosta?
- Anonyymi
AIDSHOMO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIDSHOMO
Sekin vielä.
- Anonyymi
Lihavia on erityisesti Seinäjoen eteläpuolella olevissa kunnissa.
- Anonyymi
Pakko ollakkin kun suurimmalla osalla asukkaista niin pienet vuositulot että joutuu ruuassakin nuukailla
- Anonyymi
Se on elintason positiivinen merkki kun läskiä luiden päällä
- Anonyymi
Mikä on m-talo? Maalaistalo?
Ei. Semmoisessa ei asu kuin lihavia maalaisia etelä-pohjanmaalta- Anonyymi
Keskussairaalan takana oleva suipon muotoinen rakennus.
M-talo on kaikille avoin mahdollisuuksien talo.
https://www.mtalo.fi/
- Anonyymi
Ei kai. Kyllä luulisi että Lappajärvellä on päässyt sikakuljetus karkuun?
Onko lappaidioottilassa ainoana Suomessa "M-talo"?
Eli maalaistollo talo? Jos näin on, on se todellakin tarpeeseen, luojan kiitos!!!! - Anonyymi
Mitä olen sielläpäin liikkunut niin aika paljon on lonttoposkisia urheiluhulluja, varsinkin miehiä.
- Anonyymi
Minä taas olen nähnyt kaljuja pallomahaisia paikallisia "työmiehiä".
- Anonyymi
Oot nähny kaljuja?
- Anonyymi
Uusi tutkimus näyttää sekoittavan yleistä käsitystä ylipainon ja terveyden välisestä suhteesta, sillä yli neljännes keski-ikäisistä naisista ja lähes joka kymmenes samanikäisistä miehistä on tällä hetkellä ylipainoinen, mutta aineenvaihdunnallisesti terve.
Tutkimuksessa näyttää selvinneen, että kiistelty käsite voi olla totta joidenkin ihmisten kohdalla. Käsitteellä viitataan ihmisiin, joiden painoindeksi eli BMI on 30 tai enemmän, mutta jotka ovat muutoin fyysisesti terveitä.
Ajatus on vastoin pitkäaikaisia lääketieteellisiä uskomuksia, koska liikalihavuus on usein yhdistetty tyypin 2 diabetekseen, korkeaan verenpaineeseen, sydänsairauksiin ja korkeaan kolesteroliin.
– Jotkut populaatiot voivat olla paremmin suojattuja lihavuuden liitännäissairauksilta, vaikka heillä olisi suuria määriä rasvaa kehoissaan.
MTV uutiset - Anonyymi
"Ajatus on ollut täysin selvä 1960-luvulta lähtien että sisäsiittoisuus, saamattomuus ja lihavuus ovat lappajärveläisten geeneissä määräävinä tekijöinä"
Viisasten kirja 1996 - Anonyymi
Buhahahaa!
- Anonyymi
Muuta Vimpeliin.
- Anonyymi
Kakut ovat yleensä hulluja
- Anonyymi
Lisää makkaraa. Halvinta semmoista. Kiitos!
- Anonyymi
Kylä täynnä komeita naisia
- Anonyymi
Ei häävin näkösii, kauhavalla kauniita naisia.
- Anonyymi
Lappajärvi, tuo tarunhohtoinen hitaasti mutta varmasti kuoleva Suomen uppiniskaisin kyläpahanen.
- Anonyymi
Notta superpesis!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184339- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah973467Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140