Jeesus tuli siunaukseksi

Anonyymi-ap

Jeesus oli siunattu.

Luuk. 1:42

Hän huusi kovalla äänellä ja sanoi: "Siunattu olet sinä, naisista siunatuin, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!

Luuk. 13:35

Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'

Luuk. 19:38

He huusivat: -- Siunattu hän, kuningas, joka tulee Herran nimessä! Taivaassa rauha, kunnia korkeuksissa!

Joh. 12:13 ottivat palmunoksia ja menivät häntä vastaan huutaen: -- Hoosianna! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä, Israelin kuningas!

32

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuk. 19:38

He huusivat: -- Siunattu hän, kuningas, joka tulee Herran nimessä! Taivaassa rauha, kunnia korkeuksissa!

• Anonyymi

Huudella voi mitä vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu!

• Anonyymi

Sitä on sattunut kaikenlaista.

• Anonyymi

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

Luuk. 4:16

Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

Luuk. 4:16

Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.

Ilm. 3:9

Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 3:9

Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

Kutsutaanko alkuseurakuntaa Saatanan synagoogaksi?

Ei sitä voitu Pietarin uskon varaan rakentaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsutaanko alkuseurakuntaa Saatanan synagoogaksi?

Ei sitä voitu Pietarin uskon varaan rakentaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Pietari taisi olla heikoin lenkki, koska Paavali lyöttäytyi hänen seuraansa....molemmat kokivat samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietari taisi olla heikoin lenkki, koska Paavali lyöttäytyi hänen seuraansa....molemmat kokivat samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.

Miksi se on salattu eikä kirjoitettu Raamattuun?

Onhan sinne lisätty Markuksen evankeliumin loppuunkin täysin tuntemattomien kulkumiesten tekstejä satojen vuosien perästä kirkolliskokouksessa.

Asiasta on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
        [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se on salattu eikä kirjoitettu Raamattuun?

Onhan sinne lisätty Markuksen evankeliumin loppuunkin täysin tuntemattomien kulkumiesten tekstejä satojen vuosien perästä kirkolliskokouksessa.

Asiasta on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
        [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Jeesus ei kehota ketään juomaan myrkkyä eikä pistättämään itseään myrkkykäärmeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei kehota ketään juomaan myrkkyä eikä pistättämään itseään myrkkykäärmeillä.

Amerikassa lahkosaarnaajat kuljettavat mukanaan myrkkykäärmeitä "raamattukotelossaan".

Ensin hilluvat ja meuhkaavat ja sitten vetävät käärmeen esiin ja antavat sen purra käsivarteensa. Sitten ensin teeskentelevät kuollutta ja hyppäävät pystyyn ja huutavat, että Jeesus pelasti heidät.

Jättävät vaan kertomatta, että siltä käärmeeltä oli myrkkyhampaat poistettu.

• Anonyymi

Sinä yllä olevat yksinpuhelun ja kyselyt kirjoittanut, mihin pyrit ?

• Anonyymi

Jeesus on suuri siunaus, ei kirous.

• Anonyymi

Käärme on kirottu. Ei Jeesus.

1. Moos. 3:14

Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.

• Anonyymi

Käärme kirottiin, ei Jeesusta ole kirottu.

• Anonyymi

Jeesus täytyi olla koko ajan tajuissaan kun hän itse päätti antaa henkensä ja itse päätti ottaa oman henkensä takaisin.

Joh.10
      17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
      18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

• Anonyymi

On ne ihmeellisiä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne ihmeellisiä asioita.

Tyypillistä saduissa onkin, että niissä kerrotaan ihmeellisistä asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillistä saduissa onkin, että niissä kerrotaan ihmeellisistä asioista.

Kyllä ne uskovaisiin uppoaa 🩸 🩸😁 ❣️

• Anonyymi

Ps. 8:3

Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

Ps. 8:3

Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

Matt. 21:16 "ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'?"

• Anonyymi

Voima tarkoittaa Pyhää Henkeä. Pelkkä Jeesuksen "kosketus"riitti voiman saamiseen Jeesuksen eläissä maan päällä.

Luuk. 8:45

Jeesus kysyi: "Kuka koski minuun?" Kukaan ei myöntänyt koskeneensa, ja Pietari sanoi: "Opettaja, joka puoleltahan tässä ihmiset tunkevat päällesi."

Luuk. 8:46

Mutta Jeesus sanoi: "Joku koski minuun. Minä tunsin, että minusta lähti voimaa."

Luuk. 18:15

Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia.

Nyt Jeesus on taivaassa.

Nyt Jeesuksen pelastava kosketus tapahtuu sakramenttien avulla Kasteessa ja Ehtoollisessa, joissa Jeesus on läsnä Henkensä ja sovintoveren osallisuuden muodossa näkyvien elementtien kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voima tarkoittaa Pyhää Henkeä. Pelkkä Jeesuksen "kosketus"riitti voiman saamiseen Jeesuksen eläissä maan päällä.

Jeesus kysyi: "Kuka koski minuun?" Kukaan ei myöntänyt koskeneensa, ja Pietari sanoi: "Opettaja, joka puoleltahan tässä ihmiset tunkevat päällesi."

Mutta Jeesus sanoi: "Joku koski minuun. Minä tunsin, että minusta lähti voimaa."

Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia.

Nyt Jeesus on taivaassa.

Nyt Jeesuksen pelastava kosketus tapahtuu sakramenttien avulla Kasteessa ja Ehtoollisessa, joissa Jeesus on läsnä Henkensä ja sovintoveren osallisuuden muodossa näkyvien elementtien kautta.

Terve Kristinusko ei ole pelkkiin "henkiin" uskomista. Vaan sinun sanasi on totuus.

Ihminen ei ole pelkkä henkiolento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve Kristinusko ei ole pelkkiin "henkiin" uskomista. Vaan sinun sanasi on totuus.

Ihminen ei ole pelkkä henkiolento.

Siiloan lammikossa sairauksia parantava enkeli tarvitsi parantamiseen vettä, mutta pystyi parantamaan vain ensimmäisen sairaan, joka astui veteen.

Naeman joutui sukeltamaan Jordanin virtaan seitsemän kertaa, jotta spitali saatiin parannettua.

jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Jeesus on taivaassa.

Ehtoollisen viini: "Tämä on minun vereni" (Jeesus)

Ehtoollisen leipä: "Tämä on minun ruumiini" (Jeesus)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehtoollisen viini: "Tämä on minun vereni" (Jeesus)

Ehtoollisen leipä: "Tämä on minun ruumiini" (Jeesus)

Harhaopit kieltävät Kasteen ja Ehtoollisen todellisen sakramenttaalisen, syntien anteeksiantavan merkityksen. Siitä ne tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaopit kieltävät Kasteen ja Ehtoollisen todellisen sakramenttaalisen, syntien anteeksiantavan merkityksen. Siitä ne tunnistaa.

Hurmoslahkoja ja kaatolahkoja pitää varoa ja kiertää ne teltat ja tivolit kaukaa.

Jenkkilahkot, hurmoslahkot kieltävät kasteen ja ehtoollisen merkityksen, että ne liittyisivät mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siiloan lammikossa sairauksia parantava enkeli tarvitsi parantamiseen vettä, mutta pystyi parantamaan vain ensimmäisen sairaan, joka astui veteen.

Naeman joutui sukeltamaan Jordanin virtaan seitsemän kertaa, jotta spitali saatiin parannettua.

jne.

Ei Jeesus sitä sokean silmääkään pelkästä hengestä valmistanut, kyllä siihen piti käyttää konkreettisia ainesosia, koska ihminen ei ole pelkkää henkeä.

Joh. 9:11

Hän vastasi: "Se mies, jonka nimi on Jeesus, teki tahnaa, siveli sitä silmiini ja sanoi: 'Mene Siloan altaalle ja peseydy.' Minä menin ja peseydyin, ja silloin sain näköni

• Anonyymi

Jenkkilahkot (Mormonit,Hellarit,Jehovat,Advarit) tuovat vierasta tulta alttarille.

Jer. 6:3

Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

• Anonyymi

Mormonin Kirja, Moroni, luku-8

Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja hevetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

Jenkkilahkojen yhteinen käännyttämisen kohderyhmä ovat kristityt.

Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

• Anonyymi

Mormonin Kirja, Moroni, luku-8

po.

Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

• Anonyymi

Jopa 1 kk ja sitä vanhemmat Leeviläisten pappien pojatkin piti puhdistaa synnistä, jotta heitä voitiin viedä Ilmestysmajaan Jumalan läheisyyteen.

4. Moos. 8:7

"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."

• Anonyymi

2. Moos. 40:7

"Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä."

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2547
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      98
      1825
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1819
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1557
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      140
      1157
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1041
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1022
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe