Onko siellä enää yhtään savua? 🤔
Ollin kylä
18
456
Vastaukset
- Anonyymi
Lumpin tenniskentää ei enää ole, rujosti raiskattu metsä tilalla, ja hapantuva viljankuivaamo.
- Anonyymi
Savua löytyy mistä vaan. Tosin olet sen 400 km liian kaukana maalainen savutuksesta.
Muuta muualle. Ladalla ajat. Tai Mossella. Tai Ford Sierralla. Tai Opel Astralla.
Tai jollain muulla köyhän autolla- Anonyymi
Nissan Kaskai on myös ultimaattinen köyhien auto
- Anonyymi
Näyttäisi asukasluku kasvavan ja elintaso kohoavan.
- Anonyymi
On vielä jonkin aikaa, odotellaan että savu hälvenee...
- Anonyymi
Toivottovasti pysyt siellä 400 Km päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottovasti pysyt siellä 400 Km päässä
Olet arvioinut matkan täysin väärin! ☝️
- Anonyymi
Ollin kurjuus vanhoilla pojilla.
- Anonyymi
Ollinkylän kaupassa loppuunmyynti.
- Anonyymi
Ollissa talot tyhjiä ja pottupellot paketissa. Odotellaan tuulimyllyjä.
- Anonyymi
Ja poltetaan klapeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poltetaan klapeja
Eikös siellä joku myynyt homeisia ja märkiä klapeja?
- Anonyymi
Ollissakin oli aikoinaan niitä häpeällisiä kettutarhoja, niitä taisi olla joka kylässä. Onneksi ne ajat on ohi.
- Anonyymi
Ollin ytimessä ainakin muutamia taloja kadonnut, ehkä annettu palokunalle harjootusmateriaaliksi?
Mahtaako erinomainen yleiskorjaamo vielä toimia? Siellä sai autolle hyvä huollon!- Anonyymi
Toimi se ainakin vielä vuonna 2018, pätevä kaveri hitsaamaan, hitsasi mitä vain kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimi se ainakin vielä vuonna 2018, pätevä kaveri hitsaamaan, hitsasi mitä vain kuntoon.
Leo korjaa mitä vain,maatalouskoneet,autot ym. harmi vain että alkaa ukolla kans ikä painamaan.
- Anonyymi
Yllillä on arvosteluja lähes miljoonan edestä
- Anonyymi
Ja naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991