Lääkäreitä mukana Kuopiossa.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/8734134
Mikä lahko tämä on? Kuollut herätetty.
112
513
Vastaukset
- Anonyymi
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. - Anonyymi
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
1Piet.2:25 Sillä te olitte niinkuin eksyväiset lampaat, vaan nyt te olette palanneet teidän sieluinne paimenen ja piispan tykö. Biblia (1776) Hes.37:24. Joh.10:11-12. Hebr.13:20
- Anonyymi
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Miettinen - Pelli: Harhaanohtaat -vahvassa uskossa kirjassa kerrotaan kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneen nuoren pastorinsa ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin. Tosin huonolla menestyksellä.- Anonyymi
Kylläpäs te oletten pessimistejä?
Missä teidän Jumalanne, Luojanne, joka maan tomusta
on luonut ensimäisen ihmiskehon, on? Onko hän mahdollisesti
kesälomalla? Vai oletteko kieltäneet Häntä tekemästä yhtään
mitään? Ehkä teidän kantsis etsiä Häntä, niin Hän vois ilmestyä
teidänkin elämäänne. Mutta kannattaa antaa Hänelle vähän
valtaa elämässänne. Silloin voi olla, että silmänne avautuvat ja
huomaatte, että Luoja voi kaiken, eikä mikään Hänen päätöksensä
ole Hänelle mahdotonta toteuttaa.
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439627357
https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/
Mvh J . K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs te oletten pessimistejä?
Missä teidän Jumalanne, Luojanne, joka maan tomusta
on luonut ensimäisen ihmiskehon, on? Onko hän mahdollisesti
kesälomalla? Vai oletteko kieltäneet Häntä tekemästä yhtään
mitään? Ehkä teidän kantsis etsiä Häntä, niin Hän vois ilmestyä
teidänkin elämäänne. Mutta kannattaa antaa Hänelle vähän
valtaa elämässänne. Silloin voi olla, että silmänne avautuvat ja
huomaatte, että Luoja voi kaiken, eikä mikään Hänen päätöksensä
ole Hänelle mahdotonta toteuttaa.
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439627357
https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/
Mvh J . KMatt. 12:39
Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
- Anonyymi
Mooses edusti lakia ja kastetta. Koko Israelin2 milj.kansa kastettiin Punaisen meren ylityksen aikana Moosekseen ja he saivat Jeesuksen Hengen kasteessa.
Mark. 9:7
Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
Oikea lääkäri tutki Tampereeen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset, yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Hellarit kävi kuumana. Väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.- Anonyymi
Matt. 12:39
Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
Jeesus lopetti ihmeiden ja merkkkien tekemisen ja joille hän oli siihen vallan, 12 apostolia kun kuolivat, niin oikeat ihmeteot loppuivat siihen.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Matkijoita ja eksyttäjiä kyllä piisaa pilvin pimein. Eksykset tapahtuu Jeesuksen nimeä käyttäen. - Anonyymi
Lääkäri oli helluntailaistaustainen Ylivainion tuttava. Niilo kuvitteli, että hän todistaa ihmeparanemiset todeksi.
Toisin kävi kun totuus paljastui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri oli helluntailaistaustainen Ylivainion tuttava. Niilo kuvitteli, että hän todistaa ihmeparanemiset todeksi.
Toisin kävi kun totuus paljastui.Niilo pakeni kohua Espanjaan, missä puoskarointi sai tylyn lopun.
Paha äkkikuolema 61-vuotiaana.
- Anonyymi
Valheen henki voi vallata yhtä lailla duunarin kuin lääkärin.
1. Kun. 22:22
Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'. - Anonyymi
Onko lahko luterilainen?
- Anonyymi
Luterilaiset pysyy totuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaiset pysyy totuudessa.
Luterilaisilla ei ole koskaan edes ollut totuutta.
- Anonyymi
Ps. 40:5
Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät! - Anonyymi
Saarn. 4:17
Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa. - Anonyymi
Pelkästään Suomessa on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia, ry:tä.
- Anonyymi
Vainajien herättämiset kannattaisi uskottavuuden takia tehdä talvella hautausmailta, kun on paljon lunta, niin jäisi jotain jälkiä lumeen, kun vainaja lähtee sieltä kävelemään.
- Anonyymi
Eikös teillä tulekaan uskoon ihmisiä. Jääkö he kuolleeseen tilaan... Ai, sinä oletkin vainaja- kuollut hengeltäsi...
Etsi elämä itsellesi. yksi sinulta puuttuu..... - Anonyymi
Talvellahan ne ruumihit ovat tosiaan tuoreempia herätettäväksi kuin kesällä milloin alkaa nopea mätäneminen.
Tietysti jos säilöö ruumiit pirtuun niin ruumis on tuore pitemmän aikaa ja parempi helluntailaisten herätettäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvellahan ne ruumihit ovat tosiaan tuoreempia herätettäväksi kuin kesällä milloin alkaa nopea mätäneminen.
Tietysti jos säilöö ruumiit pirtuun niin ruumis on tuore pitemmän aikaa ja parempi helluntailaisten herätettäväksi.Elian aikana epäjumalan papit rukoilivat tulta
taivaasta Elian esittäessä heille haaste.
Mutta tulta ei tullut eikä mitään ihmettä.
Puut eivät syttyneet palamaan vaikka olivat
kuivat.
Elia ei hyväksynyt mitään helpottavia olosuhteita.
Hän määräsi ihmeen mahdollisuudelle mahdollisimman
vaikeat olosuhteet. Hän määräsi puut kastettavaksi
likomäriksi ennen kuin rukoili Taivaan Jumalaa
vastaamaan tulella. Sitten Elia rukoili ja tuli tuli taivaasta
ja kulutti vedenkin altaasta.
- Anonyymi
Ap.t.13:36-37 Sillä kun Daavid oli aikanansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi isiensä tykö ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katoavaisuutta.
- Anonyymi
Jeesus herätti itse itsensä kuolleista.
Eli täytyi olla tajuissaan koko ajan.
Joh. 10:17-18
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus herätti itse itsensä kuolleista.
Eli täytyi olla tajuissaan koko ajan.
Joh. 10:17-18
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."”Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois.
Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille. Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt. Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.”
1. Korinttilaiskirje 15:1-10 FB38
- Anonyymi
Paavali vääristeli asioita sen kun kerkisi.
Ei pitänyt valehtelua pahana ollenkaan, saatikka syntinä.
Jesuiitat sanoivat aikoinaan tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Paavali: Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?- Anonyymi
Tuo kommentti on jo kauan sitten nselitetty: Ihmiset väittivät Paavalin valehtelevan, joten hän viittasi siihen, että sitäkin kautta Jumalan kunnia tulee esiin.
Hän sanoi "JOS" .
Paavali ei tietenkään valehdellut. Mitä hän valehteli? Että pelastus on Jeesuksessa ja Paavali oli apostoleista halvin ja syntisistä suurin? Hänestä tuntui niin.
Nämä arvostelijat yrittävät tuoda omaa filosofiaansa, mutta odotetaan kunnes arvostelijat ovat kuolleet marttyyreina, ja keskustellaan sitten! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti on jo kauan sitten nselitetty: Ihmiset väittivät Paavalin valehtelevan, joten hän viittasi siihen, että sitäkin kautta Jumalan kunnia tulee esiin.
Hän sanoi "JOS" .
Paavali ei tietenkään valehdellut. Mitä hän valehteli? Että pelastus on Jeesuksessa ja Paavali oli apostoleista halvin ja syntisistä suurin? Hänestä tuntui niin.
Nämä arvostelijat yrittävät tuoda omaa filosofiaansa, mutta odotetaan kunnes arvostelijat ovat kuolleet marttyyreina, ja keskustellaan sitten!Paavali asui pitkään Korintossa, missä asuessaan kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan, koska oli Rooman hirmuvallan kansalainen ja hänellä oli lupa tappaa ihmisiä.
Kuriiri vei kirjeen Roomaan, mutta sitä ei näytetty Korinttolaisille.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..lögnaktighet... ...eikä ihminen sille voi mitään. Vanhemmiten ne piirteet yleensä vain vahvistuu.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali asui pitkään Korintossa, missä asuessaan kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan, koska oli Rooman hirmuvallan kansalainen ja hänellä oli lupa tappaa ihmisiä.
Kuriiri vei kirjeen Roomaan, mutta sitä ei näytetty Korinttolaisille.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..lögnaktighet... ...eikä ihminen sille voi mitään. Vanhemmiten ne piirteet yleensä vain vahvistuu.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.
Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi "JOS" .
Nämä arvostelijat yrittävät tuoda omaa filosofiaansa, mutta odotetaan kunnes arvostelijat ovat kuolleet marttyyreina, ja keskustellaan sitten!Luehan tarkemmin,, missä kohtaa se jos/kun sana on siinä lauseessa.
Paavalin valheiden vaikutuksen arviointia, kirkastaako valehtelu kuinka hyvin totuutta,, oli kyse.
Paavali antaa ymmärtää, että hänen valheelisuutensa lisää Jumalan kirkkautta.
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat jo aikanaan Jesuiitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan tarkemmin,, missä kohtaa se jos/kun sana on siinä lauseessa.
Paavalin valheiden vaikutuksen arviointia, kirkastaako valehtelu kuinka hyvin totuutta,, oli kyse.
Paavali antaa ymmärtää, että hänen valheelisuutensa lisää Jumalan kirkkautta.
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat jo aikanaan Jesuiitat.On arvioitu, että Paavalin opetuksista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
- Anonyymi
Näkyy olevan Rukouksen Seurakunta.
https://rukouksenseurakunta.fi/- Anonyymi
Sananl. 28:9
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.
- Anonyymi
Se on muuten vaikea prosessi päästä takaisin elävien kirjoihin sen jälkeen kun lääkäri on todennut kuoleman ja kuolintodistuksen kirjannut.
Esim. pankkitilit menee kiinni, kela-kortti samoin ja ym ym.
Monelle elävälle tällainen tahaton kuolleeksi rastittaminen on tapahtunut ja siinä on sitten ollut työ ja tuska saada itsrnsä taas elävien kirjoihin byrokratiassa palautettua.
Miten lienee näillä kuolleista heränneillä, varmaan saamme kuulla seuraavan 2-3 vuoden sisään tai päästä viimeistään.
Niin kuin helluntailaiset muutoin perinteisesti ihmeitään ajoittavat todistetusti tapahtumaan.
A tai B- studiossa ehkä jopa haastatellaan ja kuullaan, herännyttä.- Anonyymi
Nykyisin aivokuolluttakin pystytään pitämään "elossa" pitkiä aikoja koneiden avulla.
- Anonyymi
Ensin kuolleelle tulee tehdä kuolinsyyn tutkimus, jossa hänet kuolinsyynsä todetaan virallisesti.
Tuskin sellaista dokumenttia on esittää. - Anonyymi
voe voe, kun Suomessa on paljon hengellisesti kuolleita, joilla on kelakortit jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin aivokuolluttakin pystytään pitämään "elossa" pitkiä aikoja koneiden avulla.
Onko hän yleensä elossa, jos sielu on jo maan- majoilla.
Sielu on erkaantunut ruumiista. ja ruumista pidetään keinotekoisesti yllä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän yleensä elossa, jos sielu on jo maan- majoilla.
Sielu on erkaantunut ruumiista. ja ruumista pidetään keinotekoisesti yllä....Missä ne sielut muuten pörrää sen aikaa kun ruumiit odottaa Jeesuksen tulemista ja hautojen avautumista?
- Anonyymi
Korintossa Paavali matki siellä vaikuttanutta Delfoin oraakkelia puhumalla samalla tavalla hurmoskielillä glossolaliaa päästäkseen Korinttolaisten suosioon.
Mutta sitten luopui siitä ja kehotti toisiakin niin tekemään.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Miettinen -Pellin kirja: Harhaanjohtajat, vahvassa uskossa kerrotaan kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneet nuoren saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät herättää tätä eloon erilaisin loitsuin ja mantroin tuntitolkulla.
Vainajien henkiin kun ei saisi olla mitään yhteyttä, koska elävien ja kuolleitten välille on vahvistettu juopa, jota ei voi ylittää.- Anonyymi
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Hurmahenget eivät ole kovin kiinnostuneita Mooseksen kirjoittamista lain ja käskyjen merkityksestä, toisin kuin Jeesus.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus. - Anonyymi
sulla on korvienvälissä se juopa, kun et enää muista, mistä ja mitä on kirjoiettu.
Se juopa on kohdallasi ylipääsemätön - itselläsi.
Juopuneen juopa. Vanhanviinin juovuttama - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Hurmahenget eivät ole kovin kiinnostuneita Mooseksen kirjoittamista lain ja käskyjen merkityksestä, toisin kuin Jeesus.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.lakihenkinen- käskyttäjä- kas- se heräsi henkiin. Hiphei. taas hän elää ja lakittaa ja käskyttää... ehkä siellä ellenimäisyydessä, jossa profetian henki on vainajana, näitä lakkitehtaan lakittajat heräävät- aika- ajoin, jotka eivät rukoilekaan Raamatun tarkoittavalla tavalla, kun..... ei .... ole ---- uskoa- --sinapinsiemenkään vertaa..... siellä vainajahenki teissä puhuu. Alkaa lakki ja käsky elämään omaa elämäänsä.
- Anonyymi
Mitähän tuonkin vainajan omaisista on tuntunut kun heidän kuolleen omaisensa ruumista on käytetty tekohurahtelijoiden huomiohuoraamiseen?
Kuolema on oikeassa elämässä aina omaisille shokki ja vakava paikka. Mitä on tuntunut kun joku huomiohuoraava tekouskovaiskööri on päättänyt käyttää toisen perheen jäsenen ruumista tällaiseen pelleilyyn saadakseen itselleen hurjia elämänkoululaistarinoita joilla shokeerata yleisöä ihan vain shokeeraamisen ilosta?
Toi terhohan on pesunkestävä elämänkoululainen. Elämä oli liian tylsää niin sitten pitää järjestää elämään keinotekoista draamaa toisten ihmisten kokemilla todellisilla tragedioilla.
Niin tyhmiä ihmisiä ettei mitää rajoja.
- Anonyymi
Eihän tossa ole mitään uutta Lasaruskin herätettiin kuolleista ja Jeesus itse nousi kuolleista.
- Anonyymi
Lasaruksen herättämiseen Jeesuskin tarvitsi Isän Jumalan apuvoimia. Se oli Jeesuksen viimeinen ihmeteko maan päällä.
Ne on kertaluonteisia asioita, jotka eivät enää toistu samalla tavalla, kun Jeesus meni taivaaseen.
Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, kun sitä hoetaan, niin samat asiat toistuu samalla tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasaruksen herättämiseen Jeesuskin tarvitsi Isän Jumalan apuvoimia. Se oli Jeesuksen viimeinen ihmeteko maan päällä.
Ne on kertaluonteisia asioita, jotka eivät enää toistu samalla tavalla, kun Jeesus meni taivaaseen.
Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, kun sitä hoetaan, niin samat asiat toistuu samalla tavalla.Mark. 8:12
Jeesus huokasi syvään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti: tälle sukupolvelle ei merkkiä anneta."
Lasaruksen tapaus oli viimeinen Jeesuksen tekemä ihme maan päällä.
Jeesus antoi vain 12 oikealle apostoleille voimia tehdä ihmeitä ja tunnustekoja niin kauan kun he elivätä. Mutta siihen se loppui.
Sitä varten Jeesus antoi omille 12 apostolilleen omaa voimaansa puhaltamalla sitä suustaan.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, kun sitä hoetaan, niin samat asiat toistuu samalla tavalla.etkö osaa armolahjoistakaan lukea- vaan olet kuollut --- unissasaarnaaja---- aivokuollut.
sinulle juuri kuuluisi herätys- haudasta- pääsemikseksi. Siitähän on kyse. epäuskostanne.... ja sitä näyttää tupanne olevan täynnä --- samahenkisiä kuolleita sieluja, yleisuskonnon kouristeluliikkeissä - ennen tulta.
- Anonyymi
Ihminen on käytännössä helppo ottaa valtaan - sama teekeekö sen Jeesuksen tai minkä tahansa nimessä. Tarkkaan ottaen kysymys on hypnoosista, jossa ihminen altistuu mielenmaailmassa vaikuttaville voimille. Paavali käyttää näistä ihmisen mielenmaailmaan vaikuttavista tasoista nimitystä Taivaan avaruudet.
https://yle.fi/a/20-78739- Anonyymi
Olliver Hawkin esitys oli ehdottomasti tämän illan parasta antia.
- Anonyymi
kuollut puhuu- on itse rienaajan helpposaaliinen ja vallan- alainen...
omassa nimessäsi haastelet. et Raamatun Jeesuksen nimessä. Luojasi nimessä et puhu.
haiset jo haudassasi niin pahasti
- Anonyymi
Ps.88:11 Teetkö sinä ihmeitä kuolleille, tai nousevatko haamut sinua kiittämään? Ps.6:6. Ps.30:10. Ps.115:17.
- Anonyymi
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon sidottavaksi lahkon toimintaan.
- Anonyymi
Nimenomaan on kysymys hypnoosista. Tuossa edellä Olliver Hawkin esitys on oiva esimerkki siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan on kysymys hypnoosista. Tuossa edellä Olliver Hawkin esitys on oiva esimerkki siitä.
Olliver Hawk, oikealta nimeltään Olavi Hakasalo oli Niilo Ylivainion hyvä ystävä,, Pohjanmaanpoika, jolta Niilo sai niitä oppeja, mitä sitten sovelsi saarnamiehen työssä.
Sekin on selvinnyt jälkikäteen, että molemmat hypnoosigurut kävivät Australiassa tapaamassa Aboriginaaleja, heidän opeissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olliver Hawk, oikealta nimeltään Olavi Hakasalo oli Niilo Ylivainion hyvä ystävä,, Pohjanmaanpoika, jolta Niilo sai niitä oppeja, mitä sitten sovelsi saarnamiehen työssä.
Sekin on selvinnyt jälkikäteen, että molemmat hypnoosigurut kävivät Australiassa tapaamassa Aboriginaaleja, heidän opeissaan.Niilo oppi käyttämään kaatovoimia palattuaan Australian matkalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niilo oppi käyttämään kaatovoimia palattuaan Australian matkalta.
Niilo teki tarkkoja muistiinpanoja, laski kokouksiensa kaatoprosentteja. Niilon tytär kertoo kirjeissään Australian matkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on selvinnyt jälkikäteen, että molemmat hypnoosigurut kävivät Australiassa tapaamassa Aboriginaaleja, heidän opeissaan.aivoton kirjoittaja. Tulisipa sinulle se avanne- ongelma- niin alat ymmärtämään Niiloa, missä tilanteessa hän teki hengellistä työtä.
Suusi on vain saatanallisen suuri päpättäjä, millään ei ole mitään väliä.. Kuollut puhuu kuolleille. kohdaltasi
- Anonyymi
Olliver Hawkista, oikealta nimeltään Olavi Hakasalosta, olisi voinut todeta uskonnollisin sanoin, että hän oli "vahvasti voideltu" = vahva ote kuulioihin.
Olavi Hakasalolla olisi ollut lapsellisen helppo konsti saada puhumaan tuo koeporukka "kielillä".
Kohdassa 39:00 koeporukka olisi jo täysin valmis mihin vaan:
https://yle.fi/a/20-78739- Anonyymi
Ihmisen suggestioalttius on erilainen, suggestiolle alttiit ihmiset ovat vaarassa erilaisille eksytyksille.
Jeesus ei töninyt ketään nurin, eikä kehota niin tekemään.
Helluntaina kukaan ei kaatuillut, eikä puhunut sekavia molotuksia "glossolaliaa".
Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu -- vaikka kyllä hän seisoo, sillä Herra kykenee pitämään hänet pystyssä.
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen suggestioalttius on erilainen, suggestiolle alttiit ihmiset ovat vaarassa erilaisille eksytyksille.
Jeesus ei töninyt ketään nurin, eikä kehota niin tekemään.
Helluntaina kukaan ei kaatuillut, eikä puhunut sekavia molotuksia "glossolaliaa".
Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu -- vaikka kyllä hän seisoo, sillä Herra kykenee pitämään hänet pystyssä.
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.Minua ei edes Yli vainio saanut nurin vaikka kävin rukousjonossa.
- Anonyymi
Huomiohuorat vauhdissa.
Yli- Mainion aikakauden ihmiset olivat eri laji kuin nämä nykyiset Internetin aikakauden tekohurahtaneet idiootit. Yli- Vainion aikoina ihmiset olivat kouluttamattomia yksinkertaisia lapsen kaltaisia naiiveja uskossaan.
Nämä nykyiset pellet ovat pesunkestäviä huomiohoroja jotka yrittävät olla erikoisia ja hakea jännitystä elämäänsä. Ja kenties kyhätä jotain samanlaista uskobisnestä kuin jenkkiläiset huonolla menestyksellä.
Noloja tyyppejä.- Anonyymi
Myös tämä koko ketju Raamatun jakeita tuuttaavia huomiohuoria täynnä. Voi jee että nolottaa puolestanne kun ette itse osaa edes hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös tämä koko ketju Raamatun jakeita tuuttaavia huomiohuoria täynnä. Voi jee että nolottaa puolestanne kun ette itse osaa edes hävetä.
Hellareiden kannattaisi hävetä oman lahkonsa perustajien touhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Nykyajan ihmiset eivät ole vaikuttaneet menneisyyteen mitenkään.
Sen sijaan omaan käytökseensä voisivat vaikuttaa. Ensin huomiohuorataan hakemalla lapsellisen epäaitoja uskonnollisia extremekokemuksia. Sitten juostaan huomiohuoraamassa jossain uskontojen uhreissa kertomassa hurjia tarinoita kuinka oltiin muka ihan oikeasti aivan hurahtaneita herranjestas sentään. Kuolleita muka herätettiin ja kaikkee. Aikuiset ihmiset. 🤦 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Nykyajan ihmiset eivät ole vaikuttaneet menneisyyteen mitenkään.
Sen sijaan omaan käytökseensä voisivat vaikuttaa. Ensin huomiohuorataan hakemalla lapsellisen epäaitoja uskonnollisia extremekokemuksia. Sitten juostaan huomiohuoraamassa jossain uskontojen uhreissa kertomassa hurjia tarinoita kuinka oltiin muka ihan oikeasti aivan hurahtaneita herranjestas sentään. Kuolleita muka herätettiin ja kaikkee. Aikuiset ihmiset. 🤦Matti Nykänen oli kolmevuotias pikkupoika aikuisen miehen kehossa.
Janne Kataja yrittää epäaidosti ja läpinäkyvästi esittää olevansa kolmevuotias pikkupoika aikuisen miehen kehossa vaikka ei selvästikään sellainen oikeasti ole.
Matti Nykäsen vilpittömyys herätti hellyyttäviä tunteita ihmisissä samoin kuin oikeakin lapsi. Katajan kaltainen aikuinen joka esittää epäaidosti jotain kolmevuotiasta pikkupoikaa ja luulee olevansa jotenkin söde, on vain ärsyttävä.
Ei tarvita kuin hieman kykyä rehellisyyteen niin kuka tahansa pystyy itse havaitsemaan milloin ihminen on vilpittömästi sitä mitä on, ja milloin hän teeskentelee.
Yli- Vainion aikakauden hellut olivat kuin Matti Nykänen. He olivat sen ajan ymmärtämätömiä ihmisiä jotka uskovat vilpittömästi kuin lapset tällaisiin ilmiöihin.
Pääosa nykyajan uususkovaisista hurahtelijoista ovat samanlaisia kuin Janne Kataja. Vetävät epäaitoa performanssia hakiessaan samanlaisia hurmostelukokemuksia kuin menneiden aikojen uskovaiset jotka olivat kokonaan eri ihmislaji. Vaan menneisyyteen ei ole paluuta.
Ei näistä nykyajan spedeistä saa mitenkään samaa ihmislajia kuin mitä tämä laji oli:
https://m.youtube.com/watch?v=kpraxxgQXJ0&pp=ygUKWWxpIHZhaW5pbw==
Tietoisuuden taso on yksinkertaisesti laajentunut peruuttamattomasti noista ajoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu häpeätkö arkkipiispasi valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu häpeätkö arkkipiispasi valehtelua.
Koita nyt jo lopettaa tuo huomiohuoraus saatanan Raamattu- Spede.
- Anonyymi
Älä mene kaadettavaksi epämääräisiin hurmoslahkoihin:
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."- Anonyymi
otahan lääkkeesi ja katso herännäisyyttä...... olet pihalla kuin lumiukko ja kainihenkinen vihahenki panettelija. Hävettäisi sinuna tuollainen toistelu ajasta toiseen, kun se on esiintuotu valheena. ...
Ja voi kauhistus sinulle,. jos viimeisenä päivänä alkaakin Pyhä Henki tekemään suurempiakin ihmeitä kuin Jaasuksen aikana. onhan se sinunlaisellesi kauhistuksen kananjalka.
Mihin sinä sitten joudut, kun kuolleisuus kohdaltasi on toteennäytetty.
Antaa kuolleiten haudata toisensa, sanotaanko näin teitin kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otahan lääkkeesi ja katso herännäisyyttä...... olet pihalla kuin lumiukko ja kainihenkinen vihahenki panettelija. Hävettäisi sinuna tuollainen toistelu ajasta toiseen, kun se on esiintuotu valheena. ...
Ja voi kauhistus sinulle,. jos viimeisenä päivänä alkaakin Pyhä Henki tekemään suurempiakin ihmeitä kuin Jaasuksen aikana. onhan se sinunlaisellesi kauhistuksen kananjalka.
Mihin sinä sitten joudut, kun kuolleisuus kohdaltasi on toteennäytetty.
Antaa kuolleiten haudata toisensa, sanotaanko näin teitin kohdalla.Parhamissa ja Olsenissa on helluntailaisittain korkeasti pyhä henki, mitä ne miehet jakoi käsistään.
- Anonyymi
Dokumenttia Jenkeistä.
Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisen hurmoskokoukseen ja meinasi mennä täysin sekaisin kun sitä henkeä pumpattiin häneen vähän joka suunnasta. Kauhea meteli ja musiikki huumasi porukan ja johdatteli heidät pois todellisuudesta suoraan sinne seitsemänteen taivaaseen.
Borat meni kokouksessa niin sekavaksi, että kun meni kokouksen jälkeen hotelliin niin luuli hotellin hissiä huoneeksi, jossa hänen pitää yöpyä.- Anonyymi
Kaikki mitä Borat väittää on varmasti totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä Borat väittää on varmasti totta.
Borat on uskovainen Juutalainen, Jeesuksen uskonveli, jolla on Totuuden Henki, ei mikään lahkolaisten hurmoshenki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Borat on uskovainen Juutalainen, Jeesuksen uskonveli, jolla on Totuuden Henki, ei mikään lahkolaisten hurmoshenki.
Hurmoslahkot ovat tämän ajan ilmiöitä. Niitä syntyy kuin sieniä sateella.
Perinteinen terve kristinusko sakramentteineen ja Jumalanpalveluksineen ei enää riitä.
Sitä haukutaan pelkäksi uskonnollisuudeksi.
1. Tim. 4:1
Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmoslahkot ovat tämän ajan ilmiöitä. Niitä syntyy kuin sieniä sateella.
Perinteinen terve kristinusko sakramentteineen ja Jumalanpalveluksineen ei enää riitä.
Sitä haukutaan pelkäksi uskonnollisuudeksi.
1. Tim. 4:1
Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.Jeesus oli tapauskovainen Juutalainen alusta loppuun asti. Ei mikään lahkoissa hilluva, sekavia moliseva ja kaatuileva helluntailainen tms. hurmostelija.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli tapauskovainen Juutalainen alusta loppuun asti. Ei mikään lahkoissa hilluva, sekavia moliseva ja kaatuileva helluntailainen tms. hurmostelija.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.Jeesus kuului aikansa kirkkoon ja maksoi kirkollisveroa. Kävi kerran viikossa kotikirkossaan Jumalanpalveluksessa.
Matt.17
24 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
25 Hän sanoi: "Maksaa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kuului aikansa kirkkoon ja maksoi kirkollisveroa. Kävi kerran viikossa kotikirkossaan Jumalanpalveluksessa.
Matt.17
24 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
25 Hän sanoi: "Maksaa"Jeesuksen aikaiselle valtiokirkolle kävi huonosti.
Samoin käy pakkovauvakastettujen homoja vihkivälle valtiokirkolle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen aikaiselle valtiokirkolle kävi huonosti.
Samoin käy pakkovauvakastettujen homoja vihkivälle valtiokirkolle!Pentecostalismuksen henki vihaa kristittyjä ja heidän Kristuksen omaksi kasteessa luovutettuja lapsia.
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentecostalismuksen henki vihaa kristittyjä ja heidän Kristuksen omaksi kasteessa luovutettuja lapsia.
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.Pakkovauvakastettu kerro mitä mieltä on Jumala, kun te vihitte homoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kuului aikansa kirkkoon ja maksoi kirkollisveroa. Kävi kerran viikossa kotikirkossaan Jumalanpalveluksessa.
Matt.17
25 Hän sanoi: "Maksaa"ja kaatoi rahanvaihtajine pöydät, kyyhkysiä möivät, tapansa mukaan.
Jos tänään tapahtuisi- että Jeesus tulisi kirkkoihimme, mitähän alakaisi kaatumaan?`
Siinä se. sitä voit ihan itse mietiskellä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen aikaiselle valtiokirkolle kävi huonosti.
Samoin käy pakkovauvakastettujen homoja vihkivälle valtiokirkolle!Juutalaisten synagoogat toimivat edelleen samalla tavalla kuin Jeesuksen aikana. Ei se temppelirakennuksen hävitys Juutalaisten uskoa hävittänyt.
Helluntailiikkeen perustaja Parhami oli paha antisemitisti. Piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan, mistä vietiin vankilaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaatoi rahanvaihtajine pöydät, kyyhkysiä möivät, tapansa mukaan.
Jos tänään tapahtuisi- että Jeesus tulisi kirkkoihimme, mitähän alakaisi kaatumaan?`
Siinä se. sitä voit ihan itse mietiskellä....Rahanvaihtajat ja muut kaupustelijat olivat temppelialueen edessä, eivät kuuluneet Juutalaiseen synagoogaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisten synagoogat toimivat edelleen samalla tavalla kuin Jeesuksen aikana. Ei se temppelirakennuksen hävitys Juutalaisten uskoa hävittänyt.
Helluntailiikkeen perustaja Parhami oli paha antisemitisti. Piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan, mistä vietiin vankilaan.>>>mistä vietiin vankilaan.<<<
Ja vapautettiin sittemmin kaikista syytöksistä koska oli
todistettu, että Parhami oli ilkeän petollisen valheellisen
todistuksen uhri, jonka perusteella hänet oli väärin
tuomittu. Parham oli syytön.
Mutta tätä ei tietenkään pekele ja hänen palvelijansa
kerro koska pekele oli tuon väärän syytöksen takana.
Mvh j - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>mistä vietiin vankilaan.<<<
Ja vapautettiin sittemmin kaikista syytöksistä koska oli
todistettu, että Parhami oli ilkeän petollisen valheellisen
todistuksen uhri, jonka perusteella hänet oli väärin
tuomittu. Parham oli syytön.
Mutta tätä ei tietenkään pekele ja hänen palvelijansa
kerro koska pekele oli tuon väärän syytöksen takana.
Mvh j - KParhamin saivat ennen aikojaan vapaaksi hyvä-veli järjestön vaikutusvaltaiset veljet. Parhami kuului Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.
Kannatti valkoisen rodun miesten ylivaltaa, oli antisemitisti, piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan.
- Anonyymi
Luuk. 9:35
Ja pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun Poikani, se valittu; kuulkaa häntä".
Usko kannattaa ankkuroida Jeesuksen itsensä puhumiin opetuksiin.
Ei jälkikäteen ilmestyvien Tarsolaisten murhamiesten opetuksiin tai Markuksen evankeliumin lopun lisäyksiin, joiden kirjoittajan nimeä ei edes tiedetä.
Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla v-92 painoksessa.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi
Paavalin rienaajat menevät kadotukseen kirjoitti Pietari.
- Anonyymi
Afrikan pastori heilutti kädessän paperia ja sanoi, että se on hänen kuolintodistuksensa. Oli kuulemma kuollut sairaalassa, mutta lahkon rukouksien ansiosta heräsi kuolleista.
Porukka huusi aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan ihan villisti.
Yksi älysi katsoa sitä paperia ja selvisi, että oikeasti kuollut oli pastorin serkku, jonka nimi oli hyvin samanlainen kuin pastorin nimi.- Anonyymi
Täällä saa heilutella lapsikastetodistusta, ja kertoa aivan oikein, että se on kuolintodistus...
Hokaakohan kastetodistusta katsoen, että kummihan siinä puhui uskosta, en minä.
Pappi kuunteli kumminpuhetta ja uskontunnustusta ja kastoi.. tahi kasteli päätä.
Ehkä tänään ei uskalleta ajaa vauvasta perkeleitä ulos, mitä ennen tehtiin.
https://tunnustuskirjat.fi/vahakatekismusliitteet.html
Liite: Kasteen toimittaminen
SAKSANNETTU JA UUDISTETTU KAAVA
MARTTI LUTHER
..
Minä manaan sinua, sinä saastainen henki Isän (ristin merkki) ja Pojan (ristin merkki) ja Pyhän Hengen (ristin merkki) nimeen, että sinä poistut tästä Jeesuksen Kristuksen palvelijasta (nimi) ja väistyt hänen luotaan. Aamen....
Sen jälkeen pappi antaa lapsen kummiensa suulla sanoutua irti Perkeleestä näin:
"(Nimi), luovutko Perkeleestä?"
"Luovun."
"Luovutko kaikista hänen teoistaan?"
"Luovun."
"Luovutko kaikesta hänen petoksestaan?"
"Luovun."
Sen jälkeen pappi kysyy:
"Uskotko Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan?"
"Uskon."
"Uskotko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka syntyi ja kärsi kuoleman?"
"Uskon."
"Uskotko Pyhään Henkeen, pyhän kristillisen kirkon, pyhien yhteisön, syntien anteeksiantamuksen, lihan ylösnousemuksen ja iankaikkisen, kuolemanjälkeisen elämän?'"
"Uskon."
"Tahdotko, että sinut kastetaan?"
"Tahdon."
Silloin pappi ottaa lapsen, kastaa hänet kastealtaaseen ja lausuu:
"Niin minä kastan sinut Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
- Anonyymi
Kristinusko ei tullut Suomeen Afrikasta eikä Amerikasta sata vuotta sitten,
vaan ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.- Anonyymi
Ortodoksipapit halailivat Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tyypit on entisiä salaisen poliisin agentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ortodoksipapit halailivat Putinia."
Tällä palstalla hurmoksessa elävät hokevat uskonnollisen maansa ja lahkojensa kehtoa "USA, USA, USA,"?
- Anonyymi
Kristinuskon teologian ja historiaan ja historiantutkimuksen yleinen periaate onkin, mitä vanhemmasta havainnosta on kysymys, se lähempänä on alkuperäistä oikeata.
Mitä uudempi seurakunta kyseessä, sen varmemmin se on piraattiversio.
Kaikkki ei ole kultaa, mikä kiiltää. - Anonyymi
Esikoislestadiolaisillakin on Rukoushuone- eli he ymmärtävät rukouksen.
Täällä paukapäät ateistit-
rikoksiinsa kuolleet aukovat vain kuolleita huuliaan.- Anonyymi
Jeesus käski rukoilemaan salassa omassa huoneessa ovi kiinni.
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Pakanat perustaa niitä "rukoushuoneitaan ja Saalemitemppeleitään" eksytystarkoituksessa
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus käski rukoilemaan salassa omassa huoneessa ovi kiinni.
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Pakanat perustaa niitä "rukoushuoneitaan ja Saalemitemppeleitään" eksytystarkoituksessa
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Hurmoshenkisiin rukouksiin ei tule mitään vastauksia.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
1. Kun. 18:29
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa.
- Anonyymi
Azusinkadulla ei ollut yhtään oikeata kristittyä, joka olisi pysäyttänyt sen vieraan hurmoshengen villityksen.
- Anonyymi
Ensimmäiset helluntailaiset, jotka Parhami houkuteli mukaan oli Afrikasta tuotujen orjien perillisiä, joiden kodin uskonto oli noituus ja henkien palvonta. Heille uudet opit oli entuudestaan tuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäiset helluntailaiset, jotka Parhami houkuteli mukaan oli Afrikasta tuotujen orjien perillisiä, joiden kodin uskonto oli noituus ja henkien palvonta. Heille uudet opit oli entuudestaan tuttuja.
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.
Mies kuului Vapaamuurareiden ja KuKluxKlaanin veljeskuntiin.
- Anonyymi
Kuinka koettelet Kuopion lahkon ja muut henkilahkot?
Harhaopit kieltävät Kasteen ja Ehtoollisen todellisen sakramenttaalisen merkityksen, syntien anteeksiantavan merkityksen. Siitä ne tunnistaa. - Anonyymi
Ruandan baptistipastori paljastui kansanmurhan osallistujaksi.
- Anonyymi
Ilm. 3:9
Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni. - Anonyymi
Gerhard Olsen-Smidt perusti Helsingin Saalemitemppelin v. 1920 ja 40 muuta hell.srk. ympäri maata. Aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Olsenia Suomen helluntaiapostoliksi.
Hän oli aikanaan paljon kuuluisampi kuin Niilo Ylivainio.- Anonyymi
Olseni kävi muiden Euroopan helluntaijohajien kanssa Amerikassa Parhamin kieli-raamattukoulussa ne opit ja henget hakemassa ja täydentämässä niitä.
- Anonyymi
Harhaoppisissa uskonlahkoissa puhutaan pelkistä hengistä ja henkikokemuksista, niiden kokemuksien mukaan määräytyy arvoasema ja hierarkia siinä yhteisössä.
TV7:lla helluntailainen nainen tunnusti, että alkoi hokemaan kokouksissa kiihtyvällä tahdilla kolmea keksimäänsä outoa sanaa ja arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului..- Anonyymi
noin se menee niissä piireissä
- Anonyymi
Helluntailaisuus ei ole ollut koskaan tervettä kristinuskoa.
- Anonyymi
Kappas, joku opetuslapsi on tarttunut Raamatun sanasta kiinni ja tehnyt, mitä sanassa käsketään. 😂
On sitä itselläkin kokemusta rukouksesta, jossa ihmisestä lähti jotain ulos suun kautta. Niin hän ainakin itse väitti, vaikka hänestä ei mitään edes ajettu ulos. "Merkit seuraavat niitä, jotka uskovat."
Hyvä on kumminkin muistaa, että demoneita aika harvoin on jossain nykyihmisissä sisäisesti asustamassa, Jeesuksen aikaan ja sellaisissa paikoissa, joissa edelleen harrastetaan vaikkapa voodoota ym. mustaa magiaa, näitä demoneita enempikin ilmenee. Usein demonit eivät myöskään varsinaisesti asu ihmisessä, vaan vain vaikuttavat ihmiseen ja roikkuvat jossain ihmisen vanavedessä häiriköimässä. Sitä voi varmaan joskus luulla riivaustilaksikin, vaikka se ei sitä olisi. - Anonyymi
Tässä on näiden kotisivu:
https://rukouksenseurakunta.fi/
Yllättävän paljon pikimustia afrikkalaisia johtoporukassa, liekö koko lahko jonkun afrikkalaisen menestysteologin maahantuoma? - Anonyymi
Hautausmailta löytyy lisää herätettäviä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987