Hienoa olla vieläkin munasillaan. Mahtavaa, en pue enää ikinä vaatteita.
>simiti<
Munasillaan
28
269
Vastaukset
Noh olisin minäkin munasillani jos minulla sellaiset olisi. Onko tämä mitä nyt suihkun jälkeen olen pillusillaan olemista? 😆
Palstakamu kirjoitti:
Ei saa luoda mielikuvia.
Vai niin.. :)
Eikös naiset saisi olla kotonaan ilman rihman kiertämää?
Eikös se ole sama asia kuin munasillaan oleminen?
Tulin suihkusta ja kuivattelen itseäni alastomana kattotuulettimen alla. Lämpötila sisällä on n. 24 astetta joten on optimaalista olla pillusillaan...
😜- Anonyymi
Noh ihan vain kun oli nuo helteet. Oli sitten munasillaan tai pillusillaan.
Oikeastaan palstalaisten pitäisi pitää kokoontuminen munasillaan ja pillusillaan. Siinä ei olisi mitään hävettävää kun mentäisiin alasti yökerhoon.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Noh ihan vain kun oli nuo helteet. Oli sitten munasillaan tai pillusillaan.
Oikeastaan palstalaisten pitäisi pitää kokoontuminen munasillaan ja pillusillaan. Siinä ei olisi mitään hävettävää kun mentäisiin alasti yökerhoon.
>simiti<Ööh.. ihan sysipaska idea. En mä mee töihinkään pillusillani. Enkä halua nähdä sen enempää työkavereita kuin palstalaisiakaan kelteisillään..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tulin suihkusta ja kuivattelen itseäni alastomana kattotuulettimen alla. Lämpötila sisällä on n. 24 astetta joten on optimaalista olla pillusillaan...
😜Öö, joo ei kun juu😳
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ööh.. ihan sysipaska idea. En mä mee töihinkään pillusillani. Enkä halua nähdä sen enempää työkavereita kuin palstalaisiakaan kelteisillään..
Unohdit yhden, Pujiksen ;)
Palstakamu kirjoitti:
Unohdit yhden, Pujiksen ;)
Pujis on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen hyvinkin mielelläni hänen kanssaan alastomana. :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
😜Ajatteles, jos seinillä olis silmät, niin mikä hulapaloo syntyisi, kun seinät kattelis alastonta naista.
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteles, jos seinillä olis silmät, niin mikä hulapaloo syntyisi, kun seinät kattelis alastonta naista.
Nooh.. näin kerrostaloasujana voi melkein sanoa, että seinillä on silmät.. :)
Minun alastomuudessani on kylläkin aika vähän kateltavaa ja jos joku siitä ilostuu, niin suon sen toki hänelle.
En esittele itseäni, mutta kotonani olen miten olen. Sillä hyvä. Nyt mun kämpässä on 27° , joten olen alasti. Tosin oli kesä tai talvi, nukun alasti.Pikku-pirpana kirjoitti:
Pujis on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen hyvinkin mielelläni hänen kanssaan alastomana. :)
Missä muuten Pujis hengailee? En ole tainnut häntä palstalla paljon nähnyt viime aikoina. Kuten olen ennenkin sanonut, olette ihana palstapari ja tuotte ripauksen kivaa positiivisuutta tänne palstalle.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minun alastomuudessani on kylläkin aika vähän kateltavaa ja jos joku siitä ilostuu, niin suon sen toki hänelle.
En esittele itseäni, mutta kotonani olen miten olen. Sillä hyvä. Nyt mun kämpässä on 27° , joten olen alasti. Tosin oli kesä tai talvi, nukun alasti.Oletko kokeillut ilmastointikonetta. Eivät ole kalliita ja viilennyksen lisäksi poistavat kosteutta. Ainut miinus on, että ne ovat suhteellisen äänekkäitä, eikä kaikki siitä tykkää. Ite mielelläni siedän melusaastetta, kunhan vain ei ole kuuman kosteata.
Pikku-pirpana kirjoitti:
En esittele itseäni, mutta kotonani olen miten olen. Sillä hyvä. Nyt mun kämpässä on 27° , joten olen alasti. Tosin oli kesä tai talvi, nukun alasti.Laitan nyt ajatuksiani pätkissä... Mutta minua ärsyttää naishenkilöt, jotka aliarvioivat itseään. Yksikin tuttu nainen vähättelee itseään ja se raivostuttaa minua. Vaikka kuinka kertoisin että hän on kaunis juuri omama itsenään, ei sana mene perille.
Jos vaikka Pujis saisi sinulle puhuttua järkeä 😠Palstakamu kirjoitti:
Missä muuten Pujis hengailee? En ole tainnut häntä palstalla paljon nähnyt viime aikoina. Kuten olen ennenkin sanonut, olette ihana palstapari ja tuotte ripauksen kivaa positiivisuutta tänne palstalle.
Pujiksella on juttuja, ei ole hylännyt palstaa.
Palstakamu kirjoitti:
Oletko kokeillut ilmastointikonetta. Eivät ole kalliita ja viilennyksen lisäksi poistavat kosteutta. Ainut miinus on, että ne ovat suhteellisen äänekkäitä, eikä kaikki siitä tykkää. Ite mielelläni siedän melusaastetta, kunhan vain ei ole kuuman kosteata.
Melusaastetta on jo tarpeeksi. En halua mitään koneen hyrinää, paitsi jos se kone on pujis.. :)
Mutta siinäkään tapauksessa ei tule kylmä.Palstakamu kirjoitti:
Laitan nyt ajatuksiani pätkissä... Mutta minua ärsyttää naishenkilöt, jotka aliarvioivat itseään. Yksikin tuttu nainen vähättelee itseään ja se raivostuttaa minua. Vaikka kuinka kertoisin että hän on kaunis juuri omama itsenään, ei sana mene perille.
Jos vaikka Pujis saisi sinulle puhuttua järkeä 😠Voi Kettu kulta.. olen realisti. En vähättele itseäni alkuunkaan.
Inhoan ylikorostuneen itsetietoisia ihmisiä. Sellaisia jotka kuvittelevat itsestään liikoja. Varmuudeksi alikompensoin itseäni, ettei tarvitse alkaa inhoamaan itseäni. :)
Minä pidän itsestäni kovin paljon. Pärjään itseni kanssa ja minulla on hyvä itsetunto. Tiedän olevani ihan tavis .. hieman poikkeuksellisella tavalla, kun olen mitoiltani mikä olen. Sellainen Vaasan näkkileipä.. pieni ja pyöreä. Enimmillään minua voi kutsua söpöksi, ei kuitenkaan kauniiksi noin niinkuin ulkoisesti.
Ihmisenä olen kokonaisuudessaan kaunis. Kiltti, lempeä ja omintakeinen.
Ulkoiset tekijät eivät merkkaa minulle juuri mitään, ei itselläni tai muilla. En välitä ulkonäöstä. Se on vain pinta joka palaa krematoriossa tuhkaksi loppupeleissä. Tai mätänee haudassa.
Se, mitä ihminen on sisältä, se merkkaa minulle. Ei muu. En juurikaan jaksa pyntätä itseäni .. minulle riittää puhtaana olo.
Olen rehellinen.. varsinkin itselleni. En ole kaunotar joten miksi loisin sellaista valheellista kuvaa.
Minä olen usein munasillani, mutta istuessani käytän boksereita. En halua että kakkahiukkasia jää pinnoille, vaikka siistipyllyinen olenkin.
- Anonyymi
Itse laitan alle pyyhkeen ja sen päälle pari arkkia talouspaperia. Ei tartu mahdolliset eritteet istuimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse laitan alle pyyhkeen ja sen päälle pari arkkia talouspaperia. Ei tartu mahdolliset eritteet istuimiin.
Pidän housuja mutta liivit saa jäädä kesätauolle. Yläosaan vetäisen huivista bonzon, parvekkeelle mennessä tai jos muita näkyviä toimia
Tulee puolittainen clint eastwood olo, kun alaosasaa vain pukkuhousut verhoilee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän housuja mutta liivit saa jäädä kesätauolle. Yläosaan vetäisen huivista bonzon, parvekkeelle mennessä tai jos muita näkyviä toimia
Tulee puolittainen clint eastwood olo, kun alaosasaa vain pukkuhousut verhoilee.Sitä voi samalla kokeilla siellä parvekkeella samoillessaan kuka on talon nopein vilauttaja eastwoodin tyyliin, ponchon liepeet vain liehumaan 😉
-sivusta
- Anonyymi
Varokaa paarmoja tai muita öttiäisiä. Tiukka puraisu aroista kohdista. Niin loppuu vähäpukeisuus.
Vilma- Anonyymi
Mitenkäs sen yhden tyypin rukous menikään kun öttiäinen arkaan osoitteeseen napsautti 🤭
"Voi hyvä jumala vie kipu pois mutta jätä turvotus" - Anonyymi
Kyl huuto raikais, jos paarma purasis munasta.
Kaikkia itikoita ei edes huomaa, kuten polttiaisia, jotka on millin kymmenys osan kokosia, mut kyllä purema tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia itikoita ei edes huomaa, kuten polttiaisia, jotka on millin kymmenys osan kokosia, mut kyllä purema tuntuu.Paarmahan jättää semmosen paukaman, mikä muistuttaa vanhan ajan isorokkorokotusta.
Vilma
Hei. Mä keksin. Paarmat ovat Platonin mukaan entisiä lääkäreitä ja hoitsuja.
Uudestisyntyneitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia itikoita ei edes huomaa, kuten polttiaisia, jotka on millin kymmenys osan kokosia, mut kyllä purema tuntuu.Näin on, polttiaisen purema on purijan kokoon nähden aika tehokas. Ne öttiäiset joilla ei ole pistintä niin taitavat olla pahimpia pureskelijoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paarmahan jättää semmosen paukaman, mikä muistuttaa vanhan ajan isorokkorokotusta.
Vilma
Hei. Mä keksin. Paarmat ovat Platonin mukaan entisiä lääkäreitä ja hoitsuja.
Uudestisyntyneitä.Luultavasti entisiä labran verikokeitten ottajia jotka eivät löytäneet verisuonia eläessään ja tuomittiin etsimään niitä taitamattomuutensa vuoksi vielä seuraavassakin elämässä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti entisiä labran verikokeitten ottajia jotka eivät löytäneet verisuonia eläessään ja tuomittiin etsimään niitä taitamattomuutensa vuoksi vielä seuraavassakin elämässä 😂
21:26
Juur noin.
Isoneulaisia tökkijöitä.
Vilma
Raukkaparat vai me?
- Anonyymi
Noin minäkin ajattelin suurena hippikesänä vuonna 1967 kun kolmevuotiaana juoksentelin nurmikoilla auringonpaisteessa perhosten lennellessä ilmassa ja kaiuttimista kuului Jimi Morrisonia. R-kioskilta ostettiin niitä sellaisia balsapuusta leikattuja liidokkeja taikka muovisia laskuvarjohyppääjiä taikka sellaisia vaaleasta toffeesta valmistettuja lastentupakoita jotka olivat tupakkiaskissa.
Jossakin vaiheessa sitten kun alkoi persujen 1970-luku niin tuo juoksenteluni herätti pahennusta persukristityissä.
Nykyään en voi juoksennella nakuna siksi kun miehekkeeni on herkässä kunnossa ja se aiheutta raivonpuuskia impotenttipersuissa.
Tapio Rautavaara laulaa erinomaisen hippielaulun nakuilusta ja kukkaseppeleistä: https://www.youtube.com/watch?v=ezO1T_uKzQk
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159