Raamattu ei missään kerro että tulisi kuulua JW-järjestöön pelastuakseen. Järjestö opettaa monissa opeissa väärin. On myös huomioitava että Russelin haudalla on pyramidi-symboli. Häntä epäiltiin vapaamuurariksi.
JW-järjestö aivopesee ja eksyttää. Koko systeemi perustuu siihen että ovityössä kysytään onko ihmisellä raamattu. Todistajat pyrkii osoittamaan että heidän oppinsa seuraa raamattua. Kuitenkin jos lähtee mukaan, tilalle otetaan uuden maailman käännös ja järjestön oma kirjallisuus.
Raamatun mukaan tarvitaan uudestityntyminen jotta voi pelastua. Todistajat eivät ole uskossa. Rukoilkaa Jeesusta ja irtaantukaa lahkosta. On olemassa kattava todistusaineisto siitä että JW-järjestö ei edusta totuutta. Ja juuri siksi järjestö kieltää tutkimasta itse asiota ja edes lukemasta tätä kirjoitusta. Totuudessa ei tarvitse pelätä mitään, valheessa pitää kontrolloida mitä ihmiset saa lukea tai nähdä.
Pian tulee uskovien tempaus. osa ihmisiä katoaa. Jos ihminen jää tähän aikaan ja alkaa Jumalan vihanaika, tulee huutaa Jeesusta ja tehdä parannus.
Hyvät todistajat, luopukaa kultista ja rukoilkaa Jeesusta
19
258
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu ei käske kuulua mihinkään kirkkoon tai yhteisöön.
- Anonyymi
Ihan sama mitä Raamattu käskee tai ei käske. Uskovaisetkin noudattavat sitä valikoiden.
- Anonyymi
Samaa naurettavaa lapsellista paskaa kuin jehovien.
- Anonyymi
Hyvät tyhmät uskikset, luopukaa satuolennoista, jessuleista ja muista.
- Anonyymi
Luovu sinä epäuskosta ja otaJeesus vastaan syntiesi sovittajana, niin et joudu sinne missä on itku ja hammasten kiristys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovu sinä epäuskosta ja otaJeesus vastaan syntiesi sovittajana, niin et joudu sinne missä on itku ja hammasten kiristys.
HOHOHOHOHOHOOOO!!!
- Anonyymi
JT ovat ainoat jotka uskoo Jeesukseen raamatunmukaisesti!!!
- Anonyymi
Jehovan todistajat valitettavasti uskoo juuri sen mitä hallintoelin heille opettaa, olipa se vaikka miten ristiriidassa raamatun kanssa. Uuden maailman käännös on heidän oma "raamattunsa" .
Jehovan todistajien oppi on eksyttävää. Vain uudestisyntyneet pelastuu ja todistajat eivät sellaista asiaa tunne vaikka se raamatussa selvästi sanotaan. Tarvitaan uskoon tulo ja uskoon tulossa ei tarvita järjestöjä.
On täysin raamatun vastaista opettaa että tulee kuulua järjestöön pelastuakseen. Tokihan amerikalainen JW-organisaatio kerrottaisiin raamatussa jos näin olisi.
Lisäksi oppi että 144000 menee taivaaseen hallitsemaan kun todistajat jää maapallolle, on väärä oppi. Ei raamattu tunne sellaista.
Jos olet todistaja, niin luovu lahkosta ja ala lukemaan itsenäisesti raamattua ja rukoile että Jeesus antaa sinun uudestisyntyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovan todistajat valitettavasti uskoo juuri sen mitä hallintoelin heille opettaa, olipa se vaikka miten ristiriidassa raamatun kanssa. Uuden maailman käännös on heidän oma "raamattunsa" .
Jehovan todistajien oppi on eksyttävää. Vain uudestisyntyneet pelastuu ja todistajat eivät sellaista asiaa tunne vaikka se raamatussa selvästi sanotaan. Tarvitaan uskoon tulo ja uskoon tulossa ei tarvita järjestöjä.
On täysin raamatun vastaista opettaa että tulee kuulua järjestöön pelastuakseen. Tokihan amerikalainen JW-organisaatio kerrottaisiin raamatussa jos näin olisi.
Lisäksi oppi että 144000 menee taivaaseen hallitsemaan kun todistajat jää maapallolle, on väärä oppi. Ei raamattu tunne sellaista.
Jos olet todistaja, niin luovu lahkosta ja ala lukemaan itsenäisesti raamattua ja rukoile että Jeesus antaa sinun uudestisyntyä." Lisäksi oppi että 144000 menee taivaaseen hallitsemaan kun todistajat jää maapallolle, on väärä oppi. "
-Väärä on.
ilm. 7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
7:5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta .....
... 7:8 Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä
-Ja tuon katsotaan ilmoittavan ettei Jumala ollut hylännyt Israelin kansaa, vaikka se tuolloin eli luopumustilassa.
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta,
14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
-Tuo ei voi koskea vartiotornin kansaa, koska sille koulutuksessa vartiotornikaupusteluun opetetaan valehtelu, jolle on muuten omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti. - Anonyymi
Jt-lahko perustettiin 1870-luvulla ja sen jälkeen Jt-lahkon oppia on muutettu monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet todistaja, niin luovu lahkosta ja ala lukemaan itsenäisesti raamattua ja rukoile että Jeesus antaa sinun uudestisyntyä.Samaa paskaa kaikki uskikset, HOHOHOHOHOHOOO!!!
- Anonyymi
Jehova puhuu, uusista muutosta vuokraus.
Kärsämäki, jatkuva vaate siirto menossa muovipussilla tämä Tarja ruotsalainen vaihtaa muutto tuoli osoitteet, maatalous Naiset.
Ei näe tämä Jehova kuka käy salaa - Anonyymi
jehovantodistajat murhaavat verensiirtokiellollaan.
Raamattu ei kiellä verensiirtoa.
1 Kor. 10:27 - Jos joku pakana kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
-Siis myös veriruokia
Näin, kun Jeesus poisti lain (Mooseksen lain verisäännöt)
Gal. 3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta,
--------------
jt:t on opetettu viittamaan:
APT 15:29 että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta
- "Karttaa" ei ole kielto
karttaa - kiertää, kaihtaa, välttää näkemästä tai tekemästä jotakin
https://fi.wiktionary.org/wiki/karttaa
Vertaa: 5. Moos. 15:23 verta älä syö
Tässä oli kysymys ympärileikkauksesta: APT15:1 Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua"
ja APT 15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia".
Mutta Gal. 3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta - Anonyymi
" jehovantodistajat murhaavat verensiirtokiellollaan. "
-Niinpä yleensä ottaen. Mutta v. 1940 Consolation -lehti kehui verensiirron.
Jt:n kannattaa miettiä, että kun vartiotorni ilmoittaa olevansa Jehovan pöytä, niin kuinka siihen sopii nuo monet monet vastakkaiset "jehovan kattaukset"
Vielä esim.
1921: rokotukset kiellettiin 1952: rokotteet sallittiin.
Turunen on selvittänyt tuotakin asiaa.
Rokotuslkielto johtui erehdyksestä että rokotteiden valmistamiseen käytettäisiin verta.
Rokotuskiellon poistaminen ei johtunut erehdyksen korjaamisesta, vaan siitä että viisumikäytäntö muuttui, ja hakemukseen tuli liittää rokotustodistuksia.
Turunen on antanut lähdetiedot vartiotorniseuran painotuotteisiin, joista nämä asiat paljastuvat.
Turusen kirja on kirjastoissa - Anonyymi
Eikä Raamattu mainitse sitäkään missään, että tulisi rukoilla Jeesusta. Voisiko keskustelun aloittaja näyttää yhdenkin Raamatun jakern, missä Jeesus pyytää rukoilemaan häntä itseään? Eipä taida löytyä. No ei veikkaan koska hän ei niin koskaan pyytänyt.
Kaikki evankeliumit välittävät lukijalleen selväpiirteinen kuvan ja käsityksen Jeesuksesta, joka kaikessa antaa kunnian, kirkkauden ja ylistyksen Isälleen, EI koskaan itselleen.
Hän myös todisti Isä Jumalan olevan häntä suurempi, tekevänsä Isänsä tahdon, ei omaansa, tulleensa Isänsä lähettämänä maailmaan jne.
Kannattaa lukea läpi Johanneksen evankeliumi kokonaisuudessaan, joka antaa selvän kuvan Jeesuksen ja Isän välisestä dynamiikasta.- Anonyymi
"Isä meidän, joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi"
-Siis nimi ilmoitetaan pyhitetyksi, ja nimi on Isä, eikä jehova.
jehovantodistajat on opetettu sanomaan, että se on mallirukous.
vastaa sinä, että malliksi siis annettu, että älä käytä jehovata.
Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä. - Anonyymi
Joh. 14:14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.
Ap.t. 7:59 Kun he kivittivät Stefanosta, tämä rukoili Herraa ja sanoi: "Herra Jeesus, ota vastaan minun henkeni."
- Anonyymi
Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni,
sen hän antaa teille. Tähän asti te ette ole pyytäneet mitään minun
nimessäni. Pyytäkää, niin te saatte, ja teidän ilonne on täydellinen.
... Sinä päivänä te esitätte pyyntönne minun nimessäni, enkä minä
enää sano, että käännyn Isän puoleen teitä auttaakseni.
(Joh. 16:23b-24, 26)
Raamatussa käsketään rukoilla Jeesuksen nimessä, mutta rukous ei muutu Jeesuksen nimessä rukoilemiseksi tai Jeesuksen kautta rukoilemiseksi sillä, että sanotaan lopuksi jotkut tietyt sanat. Jeesuksen nimessä tai Jeesuksen kautta rukoileminen tarkoittaa sitä, että sinä turvaudut Jeesukseen, joka on sovittanut sinun ja Jumalan välit. Siksi sinä saat syntisenä ihmisenä lähestyä pyhää Jumalaa. Kellään ei ole oikeutta lähestyä Jumalaa ilman Jeesusta. Sitä tarkoittaa Jeesuksen kautta rukoileminen.- Anonyymi
Jehovan todistajissa Jeesuksen kautta rukoilemisesta on tehty hokema, johon rukous on pakko päättää sanomalla nämä sanat tai jotain sen tapaista: "lähestymme sinua Jeesuksen kautta..." Todellisuudessa Jehovan todistajat pyrkivät lähestymään Jumalaa pikemminkin järjestön kautta. Ilman uskollisuutta hallintoelimelle ei ole Jumalan puoleenkaan asiaa.
Kuten sanoit, Jeesuksen kautta rukoilemisessa ei ole kyse joidenkin sanojen lausumisesta, vaan siitä, missä hengessä rukous esitetään. Kristitty lähestyy Jumalaa Jeesuksen kautta, sanoipa nuo sanat tai ei, eikä Isä Meidän rukouksen yhteydessäkään Jeesus esitä mitään vaatimusta tuollaisten sanojen lausumisesta. Pikemminkin Jeesus opetuksessaan varoittaa tyhjistä hokemista. Ja toisaalta, jos jehovalaiset eivät oikeasti lähesty Jumalaa Jeesuksen kautta, luottaen Jeesuksen työhön järjestönsä palvelemisen sijaan, niin ei noiden sanojen lausuminen heitä auta millään tavalla, vaan jää merkityksettömäksi, kuolleeksi hokemaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096