..jaa tulikin hiljainen.. raitis perjantaipäivä.. hyvä niin sillä huomenna jytisee ja kovaa.. olutta, olutta ja enemmän olutta..
simpsoneita odotellessa
18
357
Vastaukset
- eijarina
kans hiljanen ja raitis koko viikon loppu.
..ollut hiljaista joten ajattelin että huomenna pitää tehdä jotain.. pyytää porukkaa saunoo.. tai sit pitää lähtee tuonne stadiin..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..ollut hiljaista joten ajattelin että huomenna pitää tehdä jotain.. pyytää porukkaa saunoo.. tai sit pitää lähtee tuonne stadiin..
tie mitä sitä kans keksis viikon lopuks muutakin kun näpytellä tätä konetta ettei hiljasemmat hetket mee pelkäks pasianssin peluuks.
eijarina kirjoitti:
tie mitä sitä kans keksis viikon lopuks muutakin kun näpytellä tätä konetta ettei hiljasemmat hetket mee pelkäks pasianssin peluuks.
..sentään... tuohan kuullostaa masentavan ankeeltasuorastaan..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..sentään... tuohan kuullostaa masentavan ankeeltasuorastaan..
sitähän se onkin, ankeeta, mut kippolat ei viehätä eikä aina viitti yksin kotonakaan tissutella.
eijarina kirjoitti:
sitähän se onkin, ankeeta, mut kippolat ei viehätä eikä aina viitti yksin kotonakaan tissutella.
..mitäpä tuohon.. eipä se yksin tissuttelu ainakaan järkevää oo.. mulla ei oo tylsää viikonloppuisin..
aina on joku pyytämässä jonnekin.. helpompaa oli kun oli vähemmän kavereita.. no joo eipä niitä koskaan liikaa oo.. jos vaan aikaa riittää..
- quistis
Sua ei olekkaan näkynyt!!! Mitäs kuuluu???
..kyllä mä aika ahkeraan oon pyörinyt täällä.. ehkä hiukan ehdottelemassa ja etsimässä.. naaraita näet..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyllä mä aika ahkeraan oon pyörinyt täällä.. ehkä hiukan ehdottelemassa ja etsimässä.. naaraita näet..
ole minulle mitään ilmoitellu..Tuhma,tuhma Pervokki:o((
quistis kirjoitti:
ole minulle mitään ilmoitellu..Tuhma,tuhma Pervokki:o((
..kyllä mä mielestäni oon ollu aika paljon esillä täällä..
noh vähän masentaa kun kukaan naaras ei rapsuta eikä sit jalkakaan vatkaa..- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyllä mä mielestäni oon ollu aika paljon esillä täällä..
noh vähän masentaa kun kukaan naaras ei rapsuta eikä sit jalkakaan vatkaa..ei ole ollenkaan totta...Näkisitpä vain:o)))Mähän Sua olen neuvonukkin...Mut olet aina jänistänyt...
quistis kirjoitti:
ei ole ollenkaan totta...Näkisitpä vain:o)))Mähän Sua olen neuvonukkin...Mut olet aina jänistänyt...
..ole sentään pupujen sukua? nooh parhaani oon yrittänyt ja yritän edelleenkin.. taidan vaan olla liian kummallinen olento..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ole sentään pupujen sukua? nooh parhaani oon yrittänyt ja yritän edelleenkin.. taidan vaan olla liian kummallinen olento..
Hauska olet...Mä olen se kumallinen olio:o)) Mut ei se haittaa...Päinvastoin:o)))
quistis kirjoitti:
Hauska olet...Mä olen se kumallinen olio:o)) Mut ei se haittaa...Päinvastoin:o)))
..ei haittaa itseäni mut jos noit naaraita haittaa? en saa olla oma itseni..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ei haittaa itseäni mut jos noit naaraita haittaa? en saa olla oma itseni..
toista ei saa laittaa muottiin..Siis omanlaiseen muottiin...Alkaa ahdistaa..niinkuin nyt mua:o))
quistis kirjoitti:
toista ei saa laittaa muottiin..Siis omanlaiseen muottiin...Alkaa ahdistaa..niinkuin nyt mua:o))
..no ehkä taas joskus joku pervo tyttönen alkaa kattoo pervokkii "sillä silmällä"..
taidanpa pikkuhiljaa muuntautua sohvaperunaks telkun ääreen..- quistis
pervokki kirjoitti:
..no ehkä taas joskus joku pervo tyttönen alkaa kattoo pervokkii "sillä silmällä"..
taidanpa pikkuhiljaa muuntautua sohvaperunaks telkun ääreen..tollamenolla..et löydä sitä åervoa tyttöä:o)))
- turhaa
ei jaksa kiinnostaa keltapäät... jotain järkevämpää kitoooossss.. vaik putken paukuttajia...?!!))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun356942- 833626
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823235Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3312935- 462393
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301430Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211411