Nissin alko lopettaa toimintansa syyskuun viimeinen päivä. Ikävä homma mutta minkäs teet, olisitte juoneet enemmän!
Nissin alko lopettaa syyskuussa
19
432
Vastaukset
- Anonyymi
postimyynti toimii
- Anonyymi
Postilla ei kyllä toimi enää mikään.
- Anonyymi
Keitellään itse niin ei haittaa
- Anonyymi
NIISIN KÄY KIINNI TISSIN
- Anonyymi
Hyvä, että loppuu.
- Anonyymi
80% asukkaista haluaisi sen lopettavan.
- Anonyymi
Sitten samalla myös 80%:a asukkaista haluaisi Kivitipun ja Koskikievarin lopettavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten samalla myös 80%:a asukkaista haluaisi Kivitipun ja Koskikievarin lopettavan.
Kivitipun ja Koskikievarin lopettamista ei halua kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivitipun ja Koskikievarin lopettamista ei halua kukaan.
Mihin tietoon perustat väitteesi, jos alko sulkee niin kys. ravintolat myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tietoon perustat väitteesi, jos alko sulkee niin kys. ravintolat myös.
Alkon sijaan käydään enemmän baareissa, jos alko lopettaa. Ravintolat hyötyisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkon sijaan käydään enemmän baareissa, jos alko lopettaa. Ravintolat hyötyisivät.
Baarit ei saa raakaineita ilman alkoa, kauempaa rahtaaminen lisää kustannuksia ja tappioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarit ei saa raakaineita ilman alkoa, kauempaa rahtaaminen lisää kustannuksia ja tappioita.
Kauhavan alkosta voi tuoda tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavan alkosta voi tuoda tullessa.
Älä spämmää typeryyksiä tänne.
- Anonyymi
Bumtsibum. Nami nami Lappajärvelle
- Anonyymi
Lö lökö löööllöööö lollo.
- Anonyymi
Ei olis pitänyt ikään auvetakkaan
- Anonyymi
viinat, viinit, oluet ei sellaisia tarvita
- Anonyymi
En usko, mutta jospa se viiden vuoden sisällä lopettaisi. Apteekki sopisi parhaiten S kaupan yhteyteen.
- Anonyymi
Emme kaipaa viinakauppaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991