Tapahtuuko mitään mielenkiintoista vai onko kaikki vaan lomien loppumisen suremista?
Sinkun elokuu
10
178
Vastaukset
- Anonyymi
Palsta pelastaa 🥰
- Anonyymi
Ei elämä siihen lopu, että kesä tai loma loppuu.
- Anonyymi
Minulla on vielä useampi viikko lomaa elokuussa, kun ei vaan ollut mahdollista pitää aiemmin.
- Anonyymi
Marraskuussa vasta kesälomat valtion työläisillä, et sinä nytten kerkiä
- Anonyymi
Joo on.
On tässä vielä viikko jäljellä. Eikä kaikki si kut oo tyhjäpäitä. Voihan sitä tehdä vaikka väitöskirja tutkimuksen.
- Anonyymi
Minulla on aina lomaa. Muistan kun olin aikoinaan työn orja.
>simiti< - Anonyymi
Mä täytän. Mä juhlin. Sit mä oon täyttänyt.
Groav.
Vilma Seuraavan kerran töihin vasta syyskussa eli loma vasta alussa.
Lyhyellä aikavälillä eli huomenna pitäisi tehdä päätös kysynkö naista treffeille. Täytyy nukkua vielä yön yli sillä aivojen lohkokaaviossa ollaan jämähdetty kohtaan "pystynkö tuomaan mitään pöytään."
Loppuviikosta teen suursiivouksen ja lähden ostamaan uudet verhot olohuoneeseen. Ensi viikolla olisi tiedossa pieni vaellusreissu ja sitten yksi kokous jonka jälkeen lähden katsomaan miten perikuntani jaksaa.
Loppukuusta täytyy kääntää jo taas katseet kuntapolitiikkaan ja pohtia miten taas seuraavasta kaudesta selvitään mahdollisimman kuivin jaloin.- Anonyymi
Olin kaikki kolme viikkoa paikasta toiseen reissussa ja nyt tuntuu vähän tyhjältä, mutta eiköhän tästä selvitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197